Die gaat toch weer op slot. En de harde kern weet toch dat we hier zittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn jullie niet bang dat de reeks weer in KLB wordt opgevat op zondag?
Ah okquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die gaat toch weer op slot. En de harde kern weet toch dat we hier zitten
Ik stuur wel een pm zondagmiddagquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die gaat toch weer op slot. En de harde kern weet toch dat we hier zitten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SBS6? Ik heb wel een beetje niveau hoor...
Maakt niet uit, er zijn ook nog andere zenders met TV, dus ik blijf hier wel posten... Vooral in de TV lab weekquote:
Ja, maar het is toch leuk om, als je de hele week serieus loop te doen, even op de zondagavond SBS6 te kijken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er zijn ook nog andere zenders met TV, dus ik blijf hier wel posten... Vooral in de TV lab week
Heb je mijn posthistorie ooit goed bekeken, voor mij is het nu juist andersomquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch leuk om, als je de hele week serieus loop te doen, even op de zondagavond SBS6 te kijken?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je mijn posthistorie ooit goed bekeken, voor mij is het nu juist andersom
hele week melig en dan zondagavond serieus als het ware
Ik heb je tig PM's gestuurd over het ontwerpen van een OPquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:34 schreef Hyundai het volgende:
Ik voel me buitenspel gezet en weiger verdere diensten te verlenen aan dit topic en haar openingstopic
2 ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb je tig PM's gestuurd over het ontwerpen van een OP
Oké wat meerquote:
Dat was toch de deal? Jij zou ontwerpen en ik lever kritiek.. nu moest ik ontwerpen en kritiek op mezelf leverenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:36 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Oké wat meer. Maar ik had een permban en ik moest volle dagen werken. Maar toch, ik voel me buitenspel gezet aangezien jij ook niet echt met concrete ideeën kwam en alleen met commando's..
Ja, maar toch na 1 keer klinkt het wel heel goedkoop dat ik het werk moet doen en jij het enkel hoeft te bekritiseren. In ieder geval, ik maak nu even een nieuwe header want met dit afzichtelijke boeltje gaat 't ook niks wordenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat was toch de deal? Jij zou ontwerpen en ik lever kritiek.. nu moest ik ontwerpen en kritiek op mezelf leveren
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja, maar toch na 1 keer klinkt het wel heel goedkoop dat ik het werk moet doen en jij het enkel hoeft te bekritiseren. In ieder geval, ik maak nu even een nieuwe header want met dit afzichtelijke boeltje gaat 't ook niks worden
Dat was ook de bedoelingquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het een goede OP. Zelfs m'n nieuwe ava staat er in in het volgende deel
Nee, dat is nu dit topicquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Maarre we hebben nu geen topic meer in KLB op de zondag?
We moeten het wat algemener en zakelijker doen. Het gaat nu over algemene TV en niet specifiek over een bepaald thema. Daarom moet de OP zo neutraal mogelijk zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling
Nou, eigenlijk wilde ik een COPS theme, maar bij dat lettertype liep mijn computer vast en toen klikte ik ergens anders op en toen kreeg ik een andere layerkleur en toen ben ik daar maar verder mee gegaan..
Ja meneerquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Hyundai het volgende:
[..]
We moeten het wat algemener en zakelijker doen. Het gaat nu over algemene TV en niet specifiek over een bepaald thema. Daarom moet de OP zo neutraal mogelijk zijn.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Hyundai het volgende:
[..]
We moeten het wat algemener en zakelijker doen. Het gaat nu over algemene TV en niet specifiek over een bepaald thema. Daarom moet de OP zo neutraal mogelijk zijn.
Ik lever enkel kritiek, en ik upload nu de nieuwe pics, links komen per PM voor beoordeling van u, mevrouw stegemannquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja meneer
Niet dat ik klachten kreeg over de OP..
Dat was snelquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik lever enkel kritiek, en ik upload nu de nieuwe pics, links komen per PM voor beoordeling van u, mevrouw stegemann
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |