uhu, ik kampeer zelf elk jaar met mijn famillie, maar daarnaast doen we dan ook nog bergwandelingen en stuffquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kamperen is een bezigheid op zich.
Heb braaf verwezen naar topics in de OPquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef Stephan1237 het volgende:
@mensen die de zondagavondreeks/sbsreeks niet kennen
[Centraal] Wegmisbruikers - Rob geus - 11 juli
Hier zie je dat het topic al meer dan een jaar bestaat en elke week toch weer veel users zijn
zelfs 22 delen op 21 maart.
We wilden 24/7, en dat mocht niet in KLBquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb even wat gemist volgens mij, waarom is de zondagavondreeks nu verdwenen?
quote:En gaan we op zondagavond in dit topic posten?
Dit topic zal op zondagavond altijd actief blijven zolang SBS Wegmisbruikers uit blijft zenden.quote:
zondagavondreeks is verhuisd hiernaartoequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb even wat gemist volgens mij, waarom is de zondagavondreeks nu verdwenen? En gaan we op zondagavond in dit topic posten?
Al een week te laatquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:11 schreef Maraca het volgende:
Oh neeWe zijn de verjaardag van Rob vergeten
Dat weet iedereen tochquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:15 schreef TheKC het volgende:
Wisten jullie dat Andre in Athene is geboren
En dat André van der Toorn is de neef van de in 2010 overleden zangeres Sugar Lee Hooper.
Daar word hij niet zo vrolijk van.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:11 schreef Maraca het volgende:
Oh neeWe zijn de verjaardag van Rob vergeten
Jaquote:
Duurt nog wel even..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer komt Undercover in Nederland eigk weer?
quote:Hoi fokker. Eind augustus met red mijn vakantie. Ga al snel weg voor opnames. Na red mijn vakantie en peter r komt undercover ook zeker weer terug. Fijne zomer, ook voor alle andere fokkers. Alberto (21/06/2010)
Als de Smaakpolitie er niet meer is, vind ik niet zo erg.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaEn straks zitten Alberto en Rob iets te drinken in een café en dan vraagt Alberto of Rob ook een kaartje heeft gekregen en dan beseft Rob zich dat hij er geen heeft gekeken en dan wordt hij depressief en dan kan hij zich niet meer concentreren op zijn werk en dan ontslaat SBS hem en dan hebben we geen Red mijn Vakantie en Smaakpolitie meer
quote:
Smsjequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]waar heeft ie dat nou weer geschreven?
vast.quote:
quote:
Ja?quote:
Ook hoiquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:27 schreef xxiessiexx het volgende:
OMFG een vaste SC waar ik me ook thuis in voel![]()
Vet mooie OP ook, alleen even over die regel over het aanpassen van je UI in de wiki: Als je het maar laat Niels
quote:
Dat nummer mag je bellenquote:
Dat had Peter R ook moeten doen, maar hij deed het nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:49 schreef Maraca het volgende:
[..]Sorry lieverd, maar ik heb hem moeten beloven het nummer geheim te houden
quote:[..]
Dat nummer mag je bellen![]()
Leg uit?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat had Peter R ook moeten doen, maar hij deed het niet
Haha check dit, ik krijg een veel aardiger antwoordquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:49 schreef Maraca het volgende:
[..]Sorry lieverd, maar ik heb hem moeten beloven het nummer geheim te houden
jeweetwel, die ene rechtszaak, daarover had ie gezegd dat ie het niet ging uitzenden, maar uiteindelijk doet ie het toch welquote:
Vind je het gekquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha check dit, ik krijg een veel aardiger antwoord
Ik vind jou ook veel lieverquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha check dit, ik krijg een veel aardiger antwoord
Ah ja, dat gedoequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jeweetwel, die ene rechtszaak, daarover had ie gezegd dat ie het niet ging uitzenden, maar uiteindelijk doet ie het toch wel
Ow, okquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind jou ook veel liever
[..]
Ah ja, dat gedoeMaar ik ben Peter niet, dus ik houd mij wel aan mijn woord
Wtfquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:11 schreef Maraca het volgende:
Zometeen weer rijlesGisteren in deze auto gereden:
[ afbeelding ]
ben benieuwd waar mijn rij-instructeur vandaag mee aankomt. Als het een vrachtwagen is doe ik hem wat aan
Dit is ook niet mijn gewone lesauto hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
WtfIk vond de kleine BMW (
) waar ik les in kreeg al groot zat
Zozo dure auto'squote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef TheKC het volgende:
Ik had een BMW einzer en een Audi A3 als leswagen
Vraag juicyquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:29 schreef TheKC het volgende:
Waar zijn trouwens de SBS versies van deze smiley?
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef TheKC het volgende:
Snelste gevulde topics
0.46 posts per minuut - [TV SC #1] Waar we afscheid nemen van de zondagavondreeks
0.44 posts per minuut - [TV SC#24] Een SC met karakter
0.19 posts per minuut - [TV SC #1] Waar we van start gaan...
0.19 posts per minuut - [TV SC #16] Waar Tabloid mee gaat doen aan Wipeout!
0.18 posts per minuut - [TV SC#26] Met lelietjes van water
Het is wachten op nieuwe WMB en RMV
Hij is nog niet eens volquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef TheKC het volgende:
Snelste gevulde topics
0.46 posts per minuut - [TV SC #1] Waar we afscheid nemen van de zondagavondreeks
0.44 posts per minuut - [TV SC#24] Een SC met karakter
0.19 posts per minuut - [TV SC #1] Waar we van start gaan...
0.19 posts per minuut - [TV SC #16] Waar Tabloid mee gaat doen aan Wipeout!
0.18 posts per minuut - [TV SC#26] Met lelietjes van water
Het is wachten op nieuwe WMB en RMV
Goedquote:
Alberto *duh*quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Welke bekende tv-presentator zou jou rijles mogen geven?
Van jou wist ik het alquote:
Als je maar niet over mijn eten komt vind ik het bestquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Deze zin is mede mogelijk gemaakt door : Ik kom bij je eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je maar niet over mijn eten komt vind ik het best.
Die gaat toch weer op slot. En de harde kern weet toch dat we hier zittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn jullie niet bang dat de reeks weer in KLB wordt opgevat op zondag?
Ah okquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die gaat toch weer op slot. En de harde kern weet toch dat we hier zitten
Ik stuur wel een pm zondagmiddagquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die gaat toch weer op slot. En de harde kern weet toch dat we hier zitten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SBS6? Ik heb wel een beetje niveau hoor...
Maakt niet uit, er zijn ook nog andere zenders met TV, dus ik blijf hier wel posten... Vooral in de TV lab weekquote:
Ja, maar het is toch leuk om, als je de hele week serieus loop te doen, even op de zondagavond SBS6 te kijken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er zijn ook nog andere zenders met TV, dus ik blijf hier wel posten... Vooral in de TV lab week
Heb je mijn posthistorie ooit goed bekeken, voor mij is het nu juist andersomquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch leuk om, als je de hele week serieus loop te doen, even op de zondagavond SBS6 te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |