Nee, kloptquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nog nooit tegengekomen, zal wel niet in de KLB posten
Nee, geen datequote:
OH hij weer wel he!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Maraca het volgende:
Ik heb vandaag afgesproken met een Fok!kerWish me luck
Leuk, wordt vast heel gezellig, de hele tijd slowchattenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Maraca het volgende:
Ik heb vandaag afgesproken met een Fok!kerWish me luck
quote:
Nachtbrakerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Overigens ga ik iets te eten pakken, heb de hele dag nog niks op
Waarbij aangetekend dient te worden dat ik om 15.30 wakker werd en vannacht na 12'en wel heb gegeten
Meeste mensen slapen al uren op die tijdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het was pas 5.30 toen ik ging slapen hoor
Het was zeker leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
OH hij weer wel he!!![]()
![]()
![]()
Was het leuuuk?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Meeste mensen slapen al uren op die tijd
quote:
Omdat je huisarrest hebt?quote:
Kijk wel of dat restaurant door rob is bezochtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben allang klaar
Maar morgenmiddag naar Feyenoord en morgenavond uit eten.
Over een paar uur is het wel andersquote:
Halloquote:Op zondag 25 juli 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
Ik wil mezelf ook melden in het eerste deel...
'ola trouwens
Nou, ik kan me altijd nog schuilen achter het feit dat het vakantie is en er herhalingen zijnquote:
Dat is niet bijnaquote:Op zondag 25 juli 2010 11:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Iemand had haast PiRANiA verslagen met posten op een dag
01. 1656 Socios
PiRANiA had 1950
quote:
Deze SC zal waarschijnlijk elke zondagavond een opleving krijgen, vooral als er weer nieuwe afleveringen zijn van Wegmisbruikers en Red mijn Vakantie.quote:
Maar daarvoor komt in de plaats De Leukste Verborgen Cameragrap van Nederland.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Iemand had haast PiRANiA verslagen met posten op een dag
01. 1656 Socios
PiRANiA had 1950
Rip maandagavondfilm
SBS 6 stopt na jaren met films op maandagavond![]()
bron mediacourant
Yes!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar daarvoor komt in de plaats De Leukste Verborgen Cameragrap van Nederland.
Nee.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zou alberto er aan meedoen of koos/andre
quote:
Nou ja, het is echt vakantie hé.. sinterklaas en PiRANiA zijn al op vakantie en irritatie is sociaal aan het doen, dus dat helpt ook niet echtquote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef Hyundai het volgende:
Ik ook niet.
Zelfs in deze nieuwe SC gaat het niet lukken.
Doordeweeks heb ik ook helemaal geen behoefte aan een TV SC, alleen op Zondagavond
Je weet al een leuke titel?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, meneer weet alles beter
Ik maak de volgende open als deze voor 22:30 dicht is![]()
quote:
Waarom niet dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Maraca het volgende:
[..]De zondagavondreeks in KLB bestaat namelijk niet meer
We wilden een 24/7 topic, maar dat mocht niet in KLB omdat daar al een SC was. Toen stelde Mike voor om een SC topic te openen in TV omdat ze daar nog geen SC hadden. Zodoende met de harde kern besloten hiermee akkoord te gaan en sinds donderdag zitten we dus TV vol te spammenquote:
Maar dat gaat nog niet zo snelquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
We wilden een 24/7 topic, maar dat mocht niet in KLB omdat daar al een SC was. Toen stelde Mike voor om een SC topic te openen in TV omdat ze daar nog geen SC hadden. Zodoende met de harde kern besloten hiermee akkoord te gaan en sinds donderdag zitten we dus TV vol te spammen
Helaas niet neequote:
Haha, oke dan.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
We wilden een 24/7 topic, maar dat mocht niet in KLB omdat daar al een SC was. Toen stelde Mike voor om een SC topic te openen in TV omdat ze daar nog geen SC hadden. Zodoende met de harde kern besloten hiermee akkoord te gaan en sinds donderdag zitten we dus TV vol te spammen
Haha, oke dan.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wij wouden een 24/7 topic maar kon niet daar maar hier wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |