Je mag de mijne hebben...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef Bart het volgende:
Heb je mijn verjaardag nog niet eens toegevoegd.
Bedankt, maar ik heb al een verjaardag.quote:
Wanneer dan, dan voeg ik hem wel even toe...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb al een verjaardag.
Doorgeven wat de wijziging moet zijn dan...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:33 schreef CaLeX het volgende:
Mijn verjaardag staat er ook, er staat alleen een verkeerde naam bij :p
Staat in mijn profielquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer dan, dan voeg ik hem wel even toe...
Een ander lui noemen die je verjaardag wil toevoegenquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat in mijn profiel.
15-09-1982 voor de luie medemens.
Ik noem niemand lui! Ik meld het alleen even voor degenen die te lui zijn om in mijn profiel te kijken. Degene die zich aangesproken voelt, heeft dat aan zichzelf te danken, niet aan mijquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een ander lui noemen die je verjaardag wil toevoegen
quote:
Ik kijk nooit in profielen, omdat de meesten daar toch niets invullen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat in mijn profiel.
15-09-1982 voor de luie medemens.
Reeds verklaard...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik noem niemand lui! Ik meld het alleen even voor degenen die te lui zijn om in mijn profiel te kijken. Degene die zich aangesproken voelt, heeft dat aan zichzelf te danken, niet aan mij.
Je bent toegevoegd (resultaat in het eertvolgende topic te aanschouwen), maar door bovenstaande opmerkingen maak je ook net zo snel weer de kans om er uit gemieterd te worden...quote:En nee, ik ga niet mezelf toevoegen, dat moeten jullie maar doen als jullie mij ingeburgerd genoeg vinden om in de OP te mogen staan.
Dat hoefde niet hoor, ik sprak jou ook niet aanquote:
Hoe lang is mijn proeftijd?quote:[..]
Je bent toegevoegd (resultaat in het eertvolgende topic te aanschouwen), maar door bovenstaande opmerkingen maak je ook net zo snel weer de kans om er uit gemieterd te worden...
Waarom sta jij dan nog in de OP?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De proeftijd is levenslang, geldt voor iedere Fok!'er...
Oeh! Welke?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond weer een straf: lekkere bieren proeven. Ik weet er al een aantal die gaan komen en die zijn lekker
zojuist wat kaasjes en worst gehaald voor erbij
Dat herinnert me er aan dat ik nog steeds die 'Dood en Verderf' (of hoe heette dat bier ook al weer???) moet openmaken...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond weer een straf: lekkere bieren proeven. Ik weet er al een aantal die gaan komen en die zijn lekker
zojuist wat kaasjes en worst gehaald voor erbij
Kan ik ook bewerken hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik dit topic heb geopend en ik toegang heb tot het bewerken van de OP.
En dan laat je mij je verjaardag toevoegen in de wiki.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan ik ook bewerken hoor.
De wiki dan, de OP niet.
DAT zei ik!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan laat je mij je verjaardag toevoegen in de wiki.
Over lui gesproken...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan laat je mij je verjaardag toevoegen in de wiki.
Over lui gesproken...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik noem niemand lui! Ik meld het alleen even voor degenen die te lui zijn om in mijn profiel te kijken. Degene die zich aangesproken voelt, heeft dat aan zichzelf te danken, niet aan mij.
En nee, ik ga niet mezelf toevoegen, dat moeten jullie maar doen als jullie mij ingeburgerd genoeg vinden om in de OP te mogen staan.
Hoi Yuri.quote:
Afbeeldingen verkleinen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Van 18 pagina's naar 15 pagina's gegaan. Nog minder betekend dat ik afbeeldingen moet schrappen en dat wil ik niet.
Op naar de samenvatting voor dit hoofdstuk
De mijne ook, alleen een verkeerde naam en maandquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:33 schreef CaLeX het volgende:
Mijn verjaardag staat er ook, er staat alleen een verkeerde naam bij :p
Dat s meestal wel efficienter en leesbaarderderder...quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb al afbeeldingen verkleind, het moet wel leesbaar blijven. Twijfel nog of ik 2 afbeeldingen (die eigenlijk tabellen met prijzen zijn) gewoon weghaal en zelf tabellen maak.
Een samenvatting per hoofdstuk? Is dat voor de luie lezers?quote:En de samenvatting schrijf ik per hoofdstukMorgen moet ik nog een hoofdstuk bewerken en die moet juist uitgebreid worden
Het is wachten op degene die meldt dat zijn/haar verjaardag er ook in staat, maar dan met een verkeerde naam, dag én maand...quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De mijne ook, alleen een verkeerde naam en maand
En het scheelt me minstens een halve paginaquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat s meestal wel efficienter en leesbaarderderder...
Nee het is bedoeld voor de managementsamenvatting die ik moet schrijvenquote:Een samenvatting per hoofdstuk? Is dat voor de luie lezers?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor een lekkere middag-bak
Lekker of trekt nu alle warmte naar binnen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Regen stort hier al lichtelijk neder...
Utrecht - nog altijd droogquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Regen stort hier al lichtelijk neder...
Inmiddels miezert het hier heel zachtjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
hier zijn er slecht 3 druppels gevallen
Is de bekende truc 'afbeeldingen in bijlage stoppen maar er toch naar verwijzen zodat je hoofdstuk korter wordt maar het verslag niet' niet te gebruiken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Van 18 pagina's naar 15 pagina's gegaan. Nog minder betekend dat ik afbeeldingen moet schrappen en dat wil ik niet.
Op naar de samenvatting voor dit hoofdstuk
Met ook je initialen op de achterwand?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb 2 CD presentaties meegemaakt in de Melkweg. Van De Dijk en van Van Dik Hout. Altijd wel eengezellige boel
Dat had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met ook je initialen op de achterwand?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met ook je initialen op de achterwand?
Brei ze aan je regentrui...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
heb je goed geregeld.
We breien een eind aan deze werkdag!!![]()
Op naar de heerlijk regenbui, hoop ik.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Doe het zelf dan in de wiki
Oh god wat is Glee grappig
CaLex!!! Da's lang geledenquote:Een absolute favorietKan niet wachten tot het nieuwe seizoen en luister met veel plezier met enige regelmaat naar de soundtrack
Op woensdag 21 juli 2010 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doorgeven wat de wijziging moet zijn dan...
Ha Romikaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |