quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor een lekkere middag-bak
Lekker of trekt nu alle warmte naar binnen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Regen stort hier al lichtelijk neder...
Utrecht - nog altijd droogquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Regen stort hier al lichtelijk neder...
Inmiddels miezert het hier heel zachtjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
hier zijn er slecht 3 druppels gevallen
Is de bekende truc 'afbeeldingen in bijlage stoppen maar er toch naar verwijzen zodat je hoofdstuk korter wordt maar het verslag niet' niet te gebruiken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Van 18 pagina's naar 15 pagina's gegaan. Nog minder betekend dat ik afbeeldingen moet schrappen en dat wil ik niet.
Op naar de samenvatting voor dit hoofdstuk
Met ook je initialen op de achterwand?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb 2 CD presentaties meegemaakt in de Melkweg. Van De Dijk en van Van Dik Hout. Altijd wel eengezellige boel
Dat had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met ook je initialen op de achterwand?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met ook je initialen op de achterwand?
Brei ze aan je regentrui...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
heb je goed geregeld.
We breien een eind aan deze werkdag!!![]()
Op naar de heerlijk regenbui, hoop ik.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Doe het zelf dan in de wiki
Oh god wat is Glee grappig
CaLex!!! Da's lang geledenquote:Een absolute favorietKan niet wachten tot het nieuwe seizoen en luister met veel plezier met enige regelmaat naar de soundtrack
Op woensdag 21 juli 2010 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doorgeven wat de wijziging moet zijn dan...
Ha Romikaquote:
Ja hoor mooi weer en vakantie dus dan is alles goed!quote:
Lekker vakantieeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor mooi weer en vakantie dus dan is alles goed!
Ach ik had liever doorgewerkt want ik ben pas net een 1,5 maand in dienst.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:33 schreef romika het volgende:
[..]
Lekker vakantieeeeeeeeeeeeIk pas eind augustus
troost je, ik niet voor oktoberquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:33 schreef romika het volgende:
[..]
Lekker vakantieeeeeeeeeeeeIk pas eind augustus
Weer naar Antarctica?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
troost je, ik niet voor oktober
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:37 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer...
Jojo, net toch maar een boottrip geboekt.
Zij het slechts voor één dag tijdens de intocht van Sail Amsterdam...
Dat probleem heb ik nu ook. Daarom maar hard werken en sparen voor de grote trip naar Bangkok volgend jaar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest![]()
Helaas, het geld is op
Het Hilton schijnt daar niet zo duur te zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu ook. Daarom maar hard werken en sparen voor de grote trip naar Bangkok volgend jaar.
Daar hoef ik toch niet heen. Ik logeer bij mijn zusje.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Het Hilton schijnt daar niet zo duur te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |