Ja hoor mooi weer en vakantie dus dan is alles goed!quote:
Lekker vakantieeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor mooi weer en vakantie dus dan is alles goed!
Ach ik had liever doorgewerkt want ik ben pas net een 1,5 maand in dienst.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:33 schreef romika het volgende:
[..]
Lekker vakantieeeeeeeeeeeeIk pas eind augustus
troost je, ik niet voor oktoberquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:33 schreef romika het volgende:
[..]
Lekker vakantieeeeeeeeeeeeIk pas eind augustus
Weer naar Antarctica?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
troost je, ik niet voor oktober
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:37 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer...
Jojo, net toch maar een boottrip geboekt.
Zij het slechts voor één dag tijdens de intocht van Sail Amsterdam...
Dat probleem heb ik nu ook. Daarom maar hard werken en sparen voor de grote trip naar Bangkok volgend jaar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest![]()
Helaas, het geld is op
Het Hilton schijnt daar niet zo duur te zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu ook. Daarom maar hard werken en sparen voor de grote trip naar Bangkok volgend jaar.
Daar hoef ik toch niet heen. Ik logeer bij mijn zusje.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Het Hilton schijnt daar niet zo duur te zijn
You can check out anytime you like but you can never leave.......quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hoop het niet voor je
[ afbeelding ]
Ja dat is wel jammer maar ja niks aan te doen. Toch maar een beetje genieten, gelukkig dat het zulk prachtig weer isquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik had liever doorgewerkt want ik ben pas net een 1,5 maand in dienst.
Ohhhhh dat duurt helemaal nog lang.....quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
troost je, ik niet voor oktober
Dat was dus mijn enige werkdag als buschauffeur.....quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dáárom hebben ze van die handige opstapjes in een bus
Genieten doe ik altijd! Dus dat komt wel goed!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef romika het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer maar ja niks aan te doen. Toch maar een beetje genieten, gelukkig dat het zulk prachtig weer is![]()
Mooi goede instellingquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Genieten doe ik altijd! Dus dat komt wel goed!
Auwwwwwwwwwquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Voor walvissen hoef je niet perse naar Antarctica..... Als je op het strand kijkt zie je regelmatig walvissen in badpak of zwembroek....quote:
zie jewel, je bent echt een stouterdquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor walvissen hoef je niet perse naar Antarctica..... Als je op het strand kijkt zie je regelmatig walvissen in badpak of zwembroek....
Stouterdquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:02 schreef romika het volgende:
[..]
zie jewel, je bent echt een stouterd![]()
hahahahaha..........geintje........
Wellllllllll gisteren nogquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
StouterdZo ben ik lang niet genoemd!
Oh ja dat is waar maar voor dat jij me gister zo noemde was mijn moeder denk ik de laatste die me zo noemde en toen was ik denk ik nog geen 5.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:16 schreef romika het volgende:
[..]
Wellllllllll gisteren nog![]()
maar ja ik moet wel oppassen met wat ik zeg heb ik al gemerkt.......hahahaha
hahahaha.....okequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar maar voor dat jij me gister zo noemde was mijn moeder denk ik de laatste die me zo noemde en toen was ik denk ik nog geen 5.
Maar vind het wel lief klinken hoor.quote:
Ja dat vond ik nou ook, vandaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar vind het wel lief klinken hoor.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat niet geschilderde stuk van de gevel heb ik er nu dus bijquote:
Dank je wel dan.quote:
Het was eerst van de buren?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat niet geschilderde stuk van de gevel heb ik er nu dus bij
[ afbeelding ]
Zow hee... auw!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit hok, maar dan met glas en met een golfplaten dakje, stond er tegenaan geprakt.quote:
Daar stond eerst een soort van bijkeuken??quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat niet geschilderde stuk van de gevel heb ik er nu dus bij
[ afbeelding ]
Ah okay. Wel beter zo. Zo'n zelfgetimmerd ullebulle schuurtje is niks.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dit hok, maar dan met glas en met een golfplaten dakje, stond er tegenaan geprakt.
Dat wilde ik eigenlijk zo lang mogelijk laten staan als bergruimte, maar heb ik nu maar afgebroken.
[ afbeelding ]
Jepquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar stond eerst een soort van bijkeuken??
QFTquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toch jammer van die vinger voor de lens
mja en toen moest ik weer weg om de kat van mijn tante naar de dierenarts te brengen haha. Beestje is nu helemaal highquote:
ben je in de States of in NL?quote:
Amsterdamquote:
Ja zowaar haha. het was die avond echt uit de hand gelopen dus kon een spoedafspraak krijgen. Doordat ik voor de verandering eens naar de dokter en goed advies luisterde, zijn ze nu alweer genezen en heb ik net weer een uurtje of twee mijn lenzen weer in (ookal waren mijn ogen de hele dag al goed)quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al bij de dokter geweest voor je allergie?
Daar was ik helaas niet bij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
AmsterdamWas zelfs op de meet!
Ja ik hoop er volgende keer wel bij te zijn. Helaas gingen dit keer de kindertjes voor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze heeft helaas alleen de kookkunsten van Red moeten missen. en die waren niet mis
en jij dus ook... volgende keer beter
Inderdaad helaas voor jou, want het was heel gezelligquote:
s'winters wel anders krijg ik last van droge huid. Hoezo?quote:
Is dit een retorische vraag?quote:
Is het ook niet voor,heb helaas heb ik geen ideale onderhoudsvrije huidquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef Soempie het volgende:
Kijk, af en toe voor een droge huid, dan snap ik het wel. Maar om het geurtje en de zachte poezelige beentjes, nah.
quote:
ik zag dat je in stef040 z'n fobo gekeken hadquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef Soempie het volgende:
Kijk, af en toe voor een droge huid, dan snap ik het wel. Maar om het geurtje en de zachte poezelige beentjes, nah.
Check!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:39 schreef Soempie het volgende:
Weet je wat het ook is. Ik gebruik geen body lotion en als mannen dat dan wel doen, dan voel ik me natuurlijk ook enorm lomp en niet vrouwelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |