DIt is er toch wel echt één. Mij lijkt niet dat VDB2 er zomaar bij komt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Pro_Shifty het volgende:
Daar hebben we hem weer "Chasse Patat"
op de aspin kan hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
DIt is er toch wel echt één. Mij lijkt niet dat VDB2 er zomaar bij komt.
De sprinters worden inmiddels in stelling gebracht en radio Tour de France start de finish-muziek.quote:
Later een geen LaPo, dus slotje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:25 schreef Socios het volgende:
Etappe 16: Bagnères-de-Luchon - Pau (199.5km) #2
We missen Jacques Chapel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
De sprinters worden inmiddels in stelling gebracht en radio Tour de France start de finish-muziek.
Zei ie dat ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Merckx had gisteren ook doorgefietst. Discussie is over dus.
Vino is gevaarlijk en aan Lang heb je anders toch niets, die zal zometeen sowieso wel lossen, dus kan je 'm nu nog wat laten rijden.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. In volle finale ga je natuurlijk nooit wachten in zo'n situatie had ie gezegd.
Gadret moest er vandaag al eerder af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef CaLeX het volgende:
Roche hangt achter het peleton, Was die gister niet boos om de klasement aspiraties van zijn knecht?
Ja, ik zat net al te kijken. Er klopt helemaal niets van. Niet de eerste keer, soms verspringt het ineens een minuut, om dan een minuut later weer een half minuutje bij te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, de Tour mag volgend jaar wel een ander GPS-systeem/provider inhuren. Dit is echt waardeloos. Dit is de hele Tour al slecht.
Erik Dekker achter het stuur in de Omega Pharma Lotto wagen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:25 schreef Felagund het volgende:
Omega Pharma Lotto doet een Rabobankje, totaal onbegrijpelijk koersen.
Nou, dan mis je ook nog Rogers hoor. Die had er dan zeker bij moeten zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat Basso en Evans niet vooraan zitten, dan was het helemaal het verbond der geflopten geweest.
Het zou pas wat zijn als Vino de gele trui pakt ten koste van Contador. Eens zien of ze dan nog zulke goede vrienden zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef Thermo18 het volgende:
Ik hoop echt dat Vino of Armstrong hem pakt eigenlijk.
Vino mag ook wel wat stijgen in het klassement van mij
Zo moeilijk zou dat toch niet moeten zijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, de Tour mag volgend jaar wel een ander GPS-systeem/provider inhuren. Dit is echt waardeloos. Dit is de hele Tour al slecht.
Wilde ik eerst zeggen jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou pas wat zijn als Vino de gele trui pakt ten koste van Contador. Eens zien of ze dan nog zulke goede vrienden zijn.
Dat is dan helemaal komisch, hebben ze allebei nietsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gadret moest er vandaag al eerder af.
Nee, als ze teveel voorsprong krijgen, gaat Contador zelf wel weg. Die laat dat echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:31 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Wilde ik eerst zeggen ja
Maar was bang voor die reactie's van: Jij bent dom, dat gebeurt niet
Als ie in vorm is is dat juist goed voor hem maar gezien het schouwspel van gisteren niet denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef Ericr het volgende:
Harde koers is alleen jammer voor Gesink, wel mooi schouwspel verder.
En ze laten 'm dat ook niet zomaar doen denk ik, dan is het gat zo dicht.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef Falco het volgende:
Toch is het leuker wanneer Gesink ontsnapt ipv Garate die de kopgroep probeert bij te halen. Maar ja Gesink moet het wel kunnen natuurlijk en ik denk dat ie zich liever spaart voor de Tourmalet op donderdag.
Gesink lijkt niet meer echt fris te zitten de afgelopen dagen. Dus dan eerder een aanval van Menchov op de Tourmalet of Aubisque.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef Falco het volgende:
Toch is het leuker wanneer Gesink ontsnapt ipv Garate die de kopgroep probeert bij te halen. Maar ja Gesink moet het wel kunnen natuurlijk en ik denk dat ie zich liever spaart voor de Tourmalet op donderdag.
Als Contador alleen nog maar Navarro heeft en zijn groep net zo klein was als op het eind van de Peyresourde, moet ik maar zien wat er dan gebeurt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En ze laten 'm dat ook niet zomaar doen denk ik, dan is het gat zo dicht.
ja het zou in deze tijd toch mogelijk moeten zijn om een kleine chip te implanteren in de fiets van elke renner en dat ze dan de tijd bij kunnen houden van elke renner op elk moment en dat real time op letour.fr zetten:Squote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik zat net al te kijken. Er klopt helemaal niets van. Niet de eerste keer, soms verspringt het ineens een minuut, om dan een minuut later weer een half minuutje bij te krijgen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Als Contador alleen nog maar Navarro heeft en zijn groep net zo klein was als op het eind van de Peyresourde, moet ik maar zien wat er dan gebeurt.
Dan is het moment om aan te vallen. Ik verwacht dan een LL Sanchez ofzo. Als die er nog bij zit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef Ericr het volgende:
Als ze straks ingerekend worden zal het wel stilvallen, even hergroeperen.
dat wordt het wsch wel, als je het parcours bekijkt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu wordt het vrezen dat een spetterend begin wordt gevolgd door een vreselijk saai einde.
Beter dan ik nog had verwacht van tevoren. Ik had gedacht dat het qua klassement vrijwel niets zou gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu wordt het vrezen dat een spetterend begin wordt gevolgd door een vreselijk saai einde.
Sorry had me verslapen. Ben present. Armstrong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *trekt af*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef Beregd het volgende:
johnDDD, kom er in
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Sorry had me verslapen. Ben present. Armstrong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *trekt af*
Gaat ie nog een aanval doen op de gele trui? Of heeft ie dat voor donderdag ingeplandquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Sorry had me verslapen. Ben present. Armstrong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *trekt af*
Kopgroep?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef Falco het volgende:
Garate rijdt betrekkelijk eenvoudig naar de kopgroep. Veel wappert er ook niet af van achteren.
Hij doet het twee keer, beiden keer op de Tourmalet. Beiden keer rijd hij het peloton op 20 minuten, daarnaast wint hij nog de tijdrit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat ie nog een aanval doen op de gele trui? Of heeft ie dat voor donderdag ingepland
Hij demarreert zo en pakt dan geel ja met 47 minuten voorsprong aan de finish.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat ie nog een aanval doen op de gele trui? Of heeft ie dat voor donderdag ingepland
En ook nog VDB die er tussen heeft gereden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Zwansen het volgende:
Echt onbegrijpelijk van Lotto. Eerst Lloyd vol op kop en nu gaan ze er vol achteraan
die heeft ook gelijk gelost volgens mijquote:
en DAT is nou juist de tactiek van nrs. 9, 10, 11, 13quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef knep het volgende:
Dadelijk zijn alle helpers al opgestookt en moeten er nog 2 HC bergen komen.
Ach ja, dit is zijn eerste complete tour, vorig jaar is hij niet in de bergen geweest.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Dreassic het volgende:
Gesink faal zoals verwacht, word naarmate de tour vordert steeds slechter.,
je vergeet dat straks de tourmalet komt,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef sven23456 het volgende:
[..]
alles komt toch dalijk weer met gemak terug
Dat is wel kut voor Gesink, nu moet hij waarschijnlijk gewoon blijven zitten.quote:
Ja, te vroeg gepiekt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:46 schreef Lann555 het volgende:
Dit kan je gerust een tegenvaller van Gesink noemen. Hij deed het best aardig tot nu toe, maar dit kan wel compleet mislopen vandaag. En met zijn dalende vormpeil gaat hij op de Tourmalet zowieso tijd verliezen. Toch jammer
Morgen rustdag..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen lost nu al met 150km te gaan, halve peloton morgen dood op de tourmalet?
Gelukkig mogen ze morgen op een strandstoel op de Tourmalet zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen lost nu al met 150km te gaan, halve peloton morgen dood op de tourmalet?
morgen mogen ze lekker uitslapenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Morgen is er rustdagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Yah, 2 weken te vroeg denk ik. Tour is misschien ook gewoon nog wat te zwaar voor hemquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, te vroeg gepiekt waarschijnlijk.
Als hij op de kasseien had doorgereden.quote:
in mijn idee alleen als je jezelf opblaast...wat uiteraard mogelijk is als er zo gekoerst word....mij kan het niet hard genoeg gaan ondanks dat geesink helaas heeft moeten lossenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:46 schreef Beregd het volgende:
[..]
je vergeet dat straks de tourmalet komt,
als er daar gekoers wordt kan je wel een paar minuten verliezen.
Die etappe ervoor waar Andy viel. En ik denk dat hij bergop gister beter was dan Contadorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Als hij op de kasseien had doorgereden.
voordeel is wel dat ze niet hoeven te koersen morgenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Vond ik toen zo sneu voor Indurain, maar dat waren wel heldenetappesquote:
En welke grote favoriet zakt er volgens jou dan grandioos door het ijs?quote:
262 harde km's.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef Chiappucci het volgende:
Dit lijkt wel Pamplona de 2e..
We zijn nog niet binnen hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En welke grote favoriet zakt er volgens jou dan grandioos door het ijs?
Ik denk dat Gesink nu volle bak aan het rijden is om in dat groepje te blijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef crv het volgende:
Denk dat Gesink gewoon weer eigen tempo rijdt
Gunstig voor Gesink, cursus dalen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Als het gat klein blijft dan daalt Samu in de afdaling er wel heen,
Geslacht door 9 mannen met het dikste bloed van het peleton, dat was wel een kopgroep ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Vond ik toen zo sneu voor Indurain, maar dat waren wel heldenetappes
Dit kost hem waarschijnlijk een top 10 plaats.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat Gesink nu volle bak aan het rijden is om in dat groepje te blijven.
Veel te vroege conclusie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit kost hem waarschijnlijk een top 10 plaats.
Zit aan de antibiotica.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
die wordt echt slechter met de dag, beter zoekt hij een bus op of zo, en knecht donderdag nog eens voor roman.
Ah, nu komen dit soort sneue types altijd om de hoek kijken. Ik had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:52 schreef Moonlighter het volgende:
Gesink in topvorm jongens![]()
Gelost door Aerts![]()
Ik zei het gisteren al
Want? Wie gaan er voorbij dan? Vergeet niet dat er nog 160km gekoerst moet worden en dat de nummer 8 ook bij hem zit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit kost hem waarschijnlijk een top 10 plaats.
Herbert heeft een flink plaat voor zijn kop. Je ziet al dagen dat Gesink met moeite meekan, het is een keer op. Hij is ook nog jong en hier wordt hij alleen maar sterker van.quote:
Gezien wie er allemaal afgereden worden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:52 schreef Moonlighter het volgende:
Gesink in topvorm jongens![]()
Gelost door Aerts![]()
Ik zei het gisteren al
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:54 schreef Beregd het volgende:
[..]
je zou echt haast denken dat je in volle finale zit van een bergetappe
Yah, het lijkt me echt sterk dat die nog gaat verbeteren. Vraag me af wat hij volgend jaar gaat doen. Hij komt nog tekort als kopman en hij heeft nauwelijks kunnen knechten voor Menchovquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef Ambrosius het volgende:
Gesink heeft het zelfs in deze groep lastig.
iets met obvious en troll enzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, nu komen dit soort sneue types altijd om de hoek kijken. Ik had het kunnen weten.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij volgend jaar gaat doen. Hij komt nog tekort als kopman en hij heeft nauwelijks kunnen knechten voor Menchov
Je vraagt je nu al af wat hij volgend jaar gaat doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, het lijkt me echt sterk dat die nog gaat verbeteren. Vraag me af wat hij volgend jaar gaat doen. Hij komt nog tekort als kopman en hij heeft nauwelijks kunnen knechten voor Menchov
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? Wie gaan er voorbij dan? Vergeet niet dat er nog 160km gekoerst moet worden en dat de nummer 8 ook bij hem zit.
Gesink moet volgend jaar de giro rijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, het lijkt me echt sterk dat die nog gaat verbeteren. Vraag me af wat hij volgend jaar gaat doen. Hij komt nog tekort als kopman en hij heeft nauwelijks kunnen knechten voor Menchov
Ja, maar er werd gepost dat hij gelost was bij Gesink, maar dat is snel ge-editquote:
Dat lijkt mij ook geen slecht idee. Koers is wat minder hard over het algemeen en heel erg veel klimmen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef knep het volgende:
[..]
Gesink moet volgend jaar de giro rijden.
Wie gaat er rijden om Sanchez achter te houden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:57 schreef JohnDDD het volgende:
Klimmen vanuit de start is toch anders dan na 100km vlak hè.
Etappe gaat nog zwaar worden. Stilvallen gaan ze niet meer, met Sanchez op achterstand en grote mannen vooruit. Dit wordt koers tot aan Pau.
Niet gek dat ze dat nog niet wisten, het was de motorman van Sporza die een tijd langs de kant heeft gestaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef Thermo18 het volgende:
Bij de NOS hebben ze het ook door van Voigt
En mensen vergeten dat ie 2 maanden geleden nog 23 jaar was. Echt een broekie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef Ericr het volgende:
Zo'n beetje de hele elite van de laatste 5 a 10 jaar is deze Tour er wel eens doorheen gezakt maar als Gesink het overkomt lijkt het alsof de wereld vergaat. Dit is gewoon een leermoment.
Die groep komt nog wel bij de groep Contador in de afdaling. No problemo. Maar daarna begint het natuurlijk weer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Falco het volgende:
Ik vind de groep Sanchez nu wel wat rapper rijden, maar de schade lijkt me al geleden
Gesink lijkt er nu weer een beetje doorheen te komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die groep komt nog wel bij de groep Contador in de afdaling. No problemo. Maar daarna begint het natuurlijk weer.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Ambrosius het volgende:
Helaas, we moeten nu zappen naar Herbert.
Klopt. Die hele groep gaat sowieso beter. Ze komen voor de top nog wel aansluiten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink lijkt er nu weer een beetje doorheen te komen.
Leuk! Het valt allemaal toch nog meequote:
Dat komt nogquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En ik maar denken dat het een saaie etappe zou worden
Hebben Vandenwalle en Fedrigo dageljks meegesteden aan kop in deze Tour? Iedere etappe heb je toch weer andere renners die zich van voren kunnen melden maar alleen de toprenners doen dat ook iedere dag. Helaas voor Gesink hoort hij nog niet bij die top.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef TheArt het volgende:
Toch apart. Mannen als Vandewalle en Fedrigo zitten nog bij Contador en Purito Rodriguez, SamSan, Luis Leon en Gesink zijn gelost.
Dat klopt natuurlijk wel, maar toch verwacht je mannen als VDW en Fedrigo niet in die groep.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hebben Vandenwalle en Fedrigo dageljks meegesteden aan kop in deze Tour? Iedere etappe heb je toch weer andere renners die zich van voren kunnen melden maar alleen de toprenners doen dat ook iedere dag. Helaas voor Gesink hoort hij nog niet bij die top.
Het zit nu allemaal binnen de 30 seconden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
Kans is ook wel redelijk dat die eerste 3 groepen zometeen samen komen.
Je loopt wat achter.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef JohnDDD het volgende:
Contador zou volgend jaar wellicht naar Riis gaan terwijl Schlecks naar een Luxemburgs team gaan, volgens de geruchten.
Waarom gebruiken ze bij de NOS niet de man van Langs de Lijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet gek dat ze dat nog niet wisten, het was de motorman van Sporza die een tijd langs de kant heeft gestaan.
Hansie, ben jij dat?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef JohnDDD het volgende:
Contador zou volgend jaar wellicht naar Riis gaan terwijl Schlecks naar een Luxemburgs team gaan, volgens de geruchten.
Bovendien laten die helpers straks lopen en komen op 15 minuten binnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hebben Vandenwalle en Fedrigo dageljks meegesteden aan kop in deze Tour? Iedere etappe heb je toch weer andere renners die zich van voren kunnen melden maar alleen de toprenners doen dat ook iedere dag. Helaas voor Gesink hoort hij nog niet bij die top.
Als ze de Tourmalet ook overleven terwijl er ook nog gekoert wordt zou het verrassend zijn, dit is de Aspin nog maar. Die je natuurlijk wel goed gaat voelen als je dagenlang al in de voorste gelederen hebt moeten reageren op aanvallen en tempoversnellingen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk wel, maar toch verwacht je mannen als VDW en Fedrigo niet in die groep.
Excuusquote:
Ik ook, ik denk dat Samuel Sanchez de etappe nog gaat winnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef marcodej het volgende:
Twee groepjes komen weer bij elkaar. Maar op de Tourmalet en op de Aubisque begint het weer opnieuw... Toch denk ik dat het uiteindelijk wel bij elkaar gaat komen in die lange afzink naar de finish.
Mwah, niet als er grotere verschillen gaan ontstaan op de 2 HC's en men voorin gaat ronddraaien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef marcodej het volgende:
Twee groepjes komen weer bij elkaar. Maar op de Tourmalet en op de Aubisque begint het weer opnieuw... Toch denk ik dat het uiteindelijk wel bij elkaar gaat komen in die lange afzink naar de finish.
Ligt eraan of die kopgroep stand kan houden inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef knep het volgende:
[..]
Mwah, niet als er grotere verschillen gaan ontstaan op de 2 HC's en men voorin gaat ronddraaien.
Nee, lang niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef CaLeX het volgende:
Is Charteau inmiddels nog niet zeker van zijn trui?
Wie gaat hem bedreigen dan? Pineau staat al op 50 punten en sinds de bergen echt bergen zijn en geen verkeersdrempels meer, heeft hij nog geen punt gepakt...quote:
Jij vraagt of 'ie zeker is, er komt vandaag nog 2 x HC en donderdag ook nog maar zat punten. De punten die er nog te halen zijn, staat hij LANG niet voor, dus nog niet zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wie gaat hem bedreigen dan? Pineau staat al op 50 punten en sinds de bergen echt bergen zijn en geen verkeersdrempels meer, heeft hij nog geen punt gepakt...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:10 schreef Falco het volgende:
Het verhaal van de smid wordt weer eens afgestoft
Ja, misschien is het maar beter ook dat het morgen een rustdag is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:09 schreef Ericr het volgende:
Ik zou me maar niet druk maken om Leipheimer, Herbert. Die zou toch wel eindigen voor Gesink gelet op de tijdrit. Gesink moet nu hopen op wat herstel en een niet al te harde koers. Anders wordt de top 10 echt lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |