En ook nog VDB die er tussen heeft gereden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Zwansen het volgende:
Echt onbegrijpelijk van Lotto. Eerst Lloyd vol op kop en nu gaan ze er vol achteraan
die heeft ook gelijk gelost volgens mijquote:
en DAT is nou juist de tactiek van nrs. 9, 10, 11, 13quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef knep het volgende:
Dadelijk zijn alle helpers al opgestookt en moeten er nog 2 HC bergen komen.
Ach ja, dit is zijn eerste complete tour, vorig jaar is hij niet in de bergen geweest.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Dreassic het volgende:
Gesink faal zoals verwacht, word naarmate de tour vordert steeds slechter.,
je vergeet dat straks de tourmalet komt,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef sven23456 het volgende:
[..]
alles komt toch dalijk weer met gemak terug
Dat is wel kut voor Gesink, nu moet hij waarschijnlijk gewoon blijven zitten.quote:
Ja, te vroeg gepiekt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:46 schreef Lann555 het volgende:
Dit kan je gerust een tegenvaller van Gesink noemen. Hij deed het best aardig tot nu toe, maar dit kan wel compleet mislopen vandaag. En met zijn dalende vormpeil gaat hij op de Tourmalet zowieso tijd verliezen. Toch jammer
Morgen rustdag..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen lost nu al met 150km te gaan, halve peloton morgen dood op de tourmalet?
Gelukkig mogen ze morgen op een strandstoel op de Tourmalet zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen lost nu al met 150km te gaan, halve peloton morgen dood op de tourmalet?
morgen mogen ze lekker uitslapenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Morgen is er rustdagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Yah, 2 weken te vroeg denk ik. Tour is misschien ook gewoon nog wat te zwaar voor hemquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, te vroeg gepiekt waarschijnlijk.
Als hij op de kasseien had doorgereden.quote:
in mijn idee alleen als je jezelf opblaast...wat uiteraard mogelijk is als er zo gekoerst word....mij kan het niet hard genoeg gaan ondanks dat geesink helaas heeft moeten lossenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:46 schreef Beregd het volgende:
[..]
je vergeet dat straks de tourmalet komt,
als er daar gekoers wordt kan je wel een paar minuten verliezen.
Die etappe ervoor waar Andy viel. En ik denk dat hij bergop gister beter was dan Contadorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Als hij op de kasseien had doorgereden.
voordeel is wel dat ze niet hoeven te koersen morgenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Vond ik toen zo sneu voor Indurain, maar dat waren wel heldenetappesquote:
En welke grote favoriet zakt er volgens jou dan grandioos door het ijs?quote:
262 harde km's.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef Chiappucci het volgende:
Dit lijkt wel Pamplona de 2e..
We zijn nog niet binnen hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En welke grote favoriet zakt er volgens jou dan grandioos door het ijs?
Ik denk dat Gesink nu volle bak aan het rijden is om in dat groepje te blijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef crv het volgende:
Denk dat Gesink gewoon weer eigen tempo rijdt
Gunstig voor Gesink, cursus dalen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Als het gat klein blijft dan daalt Samu in de afdaling er wel heen,
Geslacht door 9 mannen met het dikste bloed van het peleton, dat was wel een kopgroep ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Vond ik toen zo sneu voor Indurain, maar dat waren wel heldenetappes
Dit kost hem waarschijnlijk een top 10 plaats.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat Gesink nu volle bak aan het rijden is om in dat groepje te blijven.
Veel te vroege conclusie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit kost hem waarschijnlijk een top 10 plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |