dat wordt het wsch wel, als je het parcours bekijkt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu wordt het vrezen dat een spetterend begin wordt gevolgd door een vreselijk saai einde.
Beter dan ik nog had verwacht van tevoren. Ik had gedacht dat het qua klassement vrijwel niets zou gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu wordt het vrezen dat een spetterend begin wordt gevolgd door een vreselijk saai einde.
Sorry had me verslapen. Ben present. Armstrong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *trekt af*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef Beregd het volgende:
johnDDD, kom er in
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Sorry had me verslapen. Ben present. Armstrong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *trekt af*
Gaat ie nog een aanval doen op de gele trui? Of heeft ie dat voor donderdag ingeplandquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Sorry had me verslapen. Ben present. Armstrong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *trekt af*
Kopgroep?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef Falco het volgende:
Garate rijdt betrekkelijk eenvoudig naar de kopgroep. Veel wappert er ook niet af van achteren.
Hij doet het twee keer, beiden keer op de Tourmalet. Beiden keer rijd hij het peloton op 20 minuten, daarnaast wint hij nog de tijdrit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat ie nog een aanval doen op de gele trui? Of heeft ie dat voor donderdag ingepland
Hij demarreert zo en pakt dan geel ja met 47 minuten voorsprong aan de finish.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat ie nog een aanval doen op de gele trui? Of heeft ie dat voor donderdag ingepland
En ook nog VDB die er tussen heeft gereden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Zwansen het volgende:
Echt onbegrijpelijk van Lotto. Eerst Lloyd vol op kop en nu gaan ze er vol achteraan
die heeft ook gelijk gelost volgens mijquote:
en DAT is nou juist de tactiek van nrs. 9, 10, 11, 13quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef knep het volgende:
Dadelijk zijn alle helpers al opgestookt en moeten er nog 2 HC bergen komen.
Ach ja, dit is zijn eerste complete tour, vorig jaar is hij niet in de bergen geweest.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Dreassic het volgende:
Gesink faal zoals verwacht, word naarmate de tour vordert steeds slechter.,
je vergeet dat straks de tourmalet komt,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef sven23456 het volgende:
[..]
alles komt toch dalijk weer met gemak terug
Dat is wel kut voor Gesink, nu moet hij waarschijnlijk gewoon blijven zitten.quote:
Ja, te vroeg gepiekt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:46 schreef Lann555 het volgende:
Dit kan je gerust een tegenvaller van Gesink noemen. Hij deed het best aardig tot nu toe, maar dit kan wel compleet mislopen vandaag. En met zijn dalende vormpeil gaat hij op de Tourmalet zowieso tijd verliezen. Toch jammer
Morgen rustdag..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen lost nu al met 150km te gaan, halve peloton morgen dood op de tourmalet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |