Je had gelijk met Rochequote:
waar ik niet op hoop is dat ze nu redelijk doorrijden..dat dalijk 5 man wegzijn..en het peleton NIETS meer doetquote:
Was dat niet Horner?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Wombcat het volgende:
Leipheimer mee in de aanval. Die zal toch weinig ruimte krijgen.
Zit er niet bij volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Wombcat het volgende:
Leipheimer mee in de aanval. Die zal toch weinig ruimte krijgen.
Er liggen al meer renners op achterstand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef Zwansen het volgende:
Leuk dat het gelijk koers is, jammer voor Robbie.
zo zal er zich mss wel rap een bus vormen, wat dan weer wel goed kan zijn voor hem.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef Zwansen het volgende:
Leuk dat het gelijk koers is, jammer voor Robbie.
3 minuten ongeveer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Pro_Shifty het volgende:
Kreuziger op hoeveel staat die van Gesink?
2:57.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Pro_Shifty het volgende:
1 Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 72:50:42quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Pro_Shifty het volgende:
je zal het altijd zien, in de ritten waar niemand het verwacht, wordt er plots wel gekoerst.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch nog een slachting vandaag
Met deze groep voorop, blijft het tempo in het peloton ook hoog en kunnen er nog rare dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Beregd het volgende:
[..]
je zal het altijd zien, in de ritten waar niemand het verwacht, wordt er plots wel gekoerst.
We zullen zien hoe sterk Astana is. Ben daar wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met deze groep voorop, blijft het tempo in het peloton ook hoog en kunnen er nog rare dingen gebeuren.
ik hoop zo dat je gelijk hebt...je bent een romanticus..ik ook:D maarja...ik verwacht gewoon dat dalijk een groepje wegrijd dat geen gevaar voor het geel oplevert en dat het dan helemaal stilvalt in het peletonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch nog een slachting vandaag
die wordt echt slechter met de dag, beter zoekt hij een bus op of zo, en knecht donderdag nog eens voor roman.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |