Ja, te vroeg gepiekt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:46 schreef Lann555 het volgende:
Dit kan je gerust een tegenvaller van Gesink noemen. Hij deed het best aardig tot nu toe, maar dit kan wel compleet mislopen vandaag. En met zijn dalende vormpeil gaat hij op de Tourmalet zowieso tijd verliezen. Toch jammer
Morgen rustdag..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen lost nu al met 150km te gaan, halve peloton morgen dood op de tourmalet?
Gelukkig mogen ze morgen op een strandstoel op de Tourmalet zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen lost nu al met 150km te gaan, halve peloton morgen dood op de tourmalet?
morgen mogen ze lekker uitslapenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Morgen is er rustdagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Yah, 2 weken te vroeg denk ik. Tour is misschien ook gewoon nog wat te zwaar voor hemquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, te vroeg gepiekt waarschijnlijk.
Als hij op de kasseien had doorgereden.quote:
in mijn idee alleen als je jezelf opblaast...wat uiteraard mogelijk is als er zo gekoerst word....mij kan het niet hard genoeg gaan ondanks dat geesink helaas heeft moeten lossenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:46 schreef Beregd het volgende:
[..]
je vergeet dat straks de tourmalet komt,
als er daar gekoers wordt kan je wel een paar minuten verliezen.
Die etappe ervoor waar Andy viel. En ik denk dat hij bergop gister beter was dan Contadorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Als hij op de kasseien had doorgereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |