DIt is er toch wel echt één. Mij lijkt niet dat VDB2 er zomaar bij komt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Pro_Shifty het volgende:
Daar hebben we hem weer "Chasse Patat"
op de aspin kan hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
DIt is er toch wel echt één. Mij lijkt niet dat VDB2 er zomaar bij komt.
De sprinters worden inmiddels in stelling gebracht en radio Tour de France start de finish-muziek.quote:
Later een geen LaPo, dus slotje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:25 schreef Socios het volgende:
Etappe 16: Bagnères-de-Luchon - Pau (199.5km) #2
We missen Jacques Chapel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
De sprinters worden inmiddels in stelling gebracht en radio Tour de France start de finish-muziek.
Zei ie dat ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Merckx had gisteren ook doorgefietst. Discussie is over dus.
Vino is gevaarlijk en aan Lang heb je anders toch niets, die zal zometeen sowieso wel lossen, dus kan je 'm nu nog wat laten rijden.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. In volle finale ga je natuurlijk nooit wachten in zo'n situatie had ie gezegd.
Gadret moest er vandaag al eerder af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef CaLeX het volgende:
Roche hangt achter het peleton, Was die gister niet boos om de klasement aspiraties van zijn knecht?
Ja, ik zat net al te kijken. Er klopt helemaal niets van. Niet de eerste keer, soms verspringt het ineens een minuut, om dan een minuut later weer een half minuutje bij te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, de Tour mag volgend jaar wel een ander GPS-systeem/provider inhuren. Dit is echt waardeloos. Dit is de hele Tour al slecht.
Erik Dekker achter het stuur in de Omega Pharma Lotto wagen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:25 schreef Felagund het volgende:
Omega Pharma Lotto doet een Rabobankje, totaal onbegrijpelijk koersen.
Nou, dan mis je ook nog Rogers hoor. Die had er dan zeker bij moeten zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat Basso en Evans niet vooraan zitten, dan was het helemaal het verbond der geflopten geweest.
Het zou pas wat zijn als Vino de gele trui pakt ten koste van Contador. Eens zien of ze dan nog zulke goede vrienden zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef Thermo18 het volgende:
Ik hoop echt dat Vino of Armstrong hem pakt eigenlijk.
Vino mag ook wel wat stijgen in het klassement van mij
Zo moeilijk zou dat toch niet moeten zijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, de Tour mag volgend jaar wel een ander GPS-systeem/provider inhuren. Dit is echt waardeloos. Dit is de hele Tour al slecht.
Wilde ik eerst zeggen jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou pas wat zijn als Vino de gele trui pakt ten koste van Contador. Eens zien of ze dan nog zulke goede vrienden zijn.
Dat is dan helemaal komisch, hebben ze allebei nietsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gadret moest er vandaag al eerder af.
Nee, als ze teveel voorsprong krijgen, gaat Contador zelf wel weg. Die laat dat echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:31 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Wilde ik eerst zeggen ja
Maar was bang voor die reactie's van: Jij bent dom, dat gebeurt niet
Als ie in vorm is is dat juist goed voor hem maar gezien het schouwspel van gisteren niet denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef Ericr het volgende:
Harde koers is alleen jammer voor Gesink, wel mooi schouwspel verder.
En ze laten 'm dat ook niet zomaar doen denk ik, dan is het gat zo dicht.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef Falco het volgende:
Toch is het leuker wanneer Gesink ontsnapt ipv Garate die de kopgroep probeert bij te halen. Maar ja Gesink moet het wel kunnen natuurlijk en ik denk dat ie zich liever spaart voor de Tourmalet op donderdag.
Gesink lijkt niet meer echt fris te zitten de afgelopen dagen. Dus dan eerder een aanval van Menchov op de Tourmalet of Aubisque.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef Falco het volgende:
Toch is het leuker wanneer Gesink ontsnapt ipv Garate die de kopgroep probeert bij te halen. Maar ja Gesink moet het wel kunnen natuurlijk en ik denk dat ie zich liever spaart voor de Tourmalet op donderdag.
Als Contador alleen nog maar Navarro heeft en zijn groep net zo klein was als op het eind van de Peyresourde, moet ik maar zien wat er dan gebeurt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En ze laten 'm dat ook niet zomaar doen denk ik, dan is het gat zo dicht.
ja het zou in deze tijd toch mogelijk moeten zijn om een kleine chip te implanteren in de fiets van elke renner en dat ze dan de tijd bij kunnen houden van elke renner op elk moment en dat real time op letour.fr zetten:Squote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik zat net al te kijken. Er klopt helemaal niets van. Niet de eerste keer, soms verspringt het ineens een minuut, om dan een minuut later weer een half minuutje bij te krijgen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Als Contador alleen nog maar Navarro heeft en zijn groep net zo klein was als op het eind van de Peyresourde, moet ik maar zien wat er dan gebeurt.
Dan is het moment om aan te vallen. Ik verwacht dan een LL Sanchez ofzo. Als die er nog bij zit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef Ericr het volgende:
Als ze straks ingerekend worden zal het wel stilvallen, even hergroeperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |