DIt is er toch wel echt één. Mij lijkt niet dat VDB2 er zomaar bij komt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Pro_Shifty het volgende:
Daar hebben we hem weer "Chasse Patat"
op de aspin kan hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
DIt is er toch wel echt één. Mij lijkt niet dat VDB2 er zomaar bij komt.
De sprinters worden inmiddels in stelling gebracht en radio Tour de France start de finish-muziek.quote:
Later een geen LaPo, dus slotje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:25 schreef Socios het volgende:
Etappe 16: Bagnères-de-Luchon - Pau (199.5km) #2
We missen Jacques Chapel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
De sprinters worden inmiddels in stelling gebracht en radio Tour de France start de finish-muziek.
Zei ie dat ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, Merckx had gisteren ook doorgefietst. Discussie is over dus.
Vino is gevaarlijk en aan Lang heb je anders toch niets, die zal zometeen sowieso wel lossen, dus kan je 'm nu nog wat laten rijden.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. In volle finale ga je natuurlijk nooit wachten in zo'n situatie had ie gezegd.
Gadret moest er vandaag al eerder af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef CaLeX het volgende:
Roche hangt achter het peleton, Was die gister niet boos om de klasement aspiraties van zijn knecht?
Ja, ik zat net al te kijken. Er klopt helemaal niets van. Niet de eerste keer, soms verspringt het ineens een minuut, om dan een minuut later weer een half minuutje bij te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, de Tour mag volgend jaar wel een ander GPS-systeem/provider inhuren. Dit is echt waardeloos. Dit is de hele Tour al slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |