Yah, het lijkt me echt sterk dat die nog gaat verbeteren. Vraag me af wat hij volgend jaar gaat doen. Hij komt nog tekort als kopman en hij heeft nauwelijks kunnen knechten voor Menchovquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef Ambrosius het volgende:
Gesink heeft het zelfs in deze groep lastig.
iets met obvious en troll enzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, nu komen dit soort sneue types altijd om de hoek kijken. Ik had het kunnen weten.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij volgend jaar gaat doen. Hij komt nog tekort als kopman en hij heeft nauwelijks kunnen knechten voor Menchov
Je vraagt je nu al af wat hij volgend jaar gaat doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, het lijkt me echt sterk dat die nog gaat verbeteren. Vraag me af wat hij volgend jaar gaat doen. Hij komt nog tekort als kopman en hij heeft nauwelijks kunnen knechten voor Menchov
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? Wie gaan er voorbij dan? Vergeet niet dat er nog 160km gekoerst moet worden en dat de nummer 8 ook bij hem zit.
Gesink moet volgend jaar de giro rijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, het lijkt me echt sterk dat die nog gaat verbeteren. Vraag me af wat hij volgend jaar gaat doen. Hij komt nog tekort als kopman en hij heeft nauwelijks kunnen knechten voor Menchov
Ja, maar er werd gepost dat hij gelost was bij Gesink, maar dat is snel ge-editquote:
Dat lijkt mij ook geen slecht idee. Koers is wat minder hard over het algemeen en heel erg veel klimmen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef knep het volgende:
[..]
Gesink moet volgend jaar de giro rijden.
Wie gaat er rijden om Sanchez achter te houden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:57 schreef JohnDDD het volgende:
Klimmen vanuit de start is toch anders dan na 100km vlak hè.
Etappe gaat nog zwaar worden. Stilvallen gaan ze niet meer, met Sanchez op achterstand en grote mannen vooruit. Dit wordt koers tot aan Pau.
Niet gek dat ze dat nog niet wisten, het was de motorman van Sporza die een tijd langs de kant heeft gestaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef Thermo18 het volgende:
Bij de NOS hebben ze het ook door van Voigt
En mensen vergeten dat ie 2 maanden geleden nog 23 jaar was. Echt een broekie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef Ericr het volgende:
Zo'n beetje de hele elite van de laatste 5 a 10 jaar is deze Tour er wel eens doorheen gezakt maar als Gesink het overkomt lijkt het alsof de wereld vergaat. Dit is gewoon een leermoment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |