Die groep komt nog wel bij de groep Contador in de afdaling. No problemo. Maar daarna begint het natuurlijk weer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Falco het volgende:
Ik vind de groep Sanchez nu wel wat rapper rijden, maar de schade lijkt me al geleden
Gesink lijkt er nu weer een beetje doorheen te komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die groep komt nog wel bij de groep Contador in de afdaling. No problemo. Maar daarna begint het natuurlijk weer.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Ambrosius het volgende:
Helaas, we moeten nu zappen naar Herbert.
Klopt. Die hele groep gaat sowieso beter. Ze komen voor de top nog wel aansluiten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink lijkt er nu weer een beetje doorheen te komen.
Leuk! Het valt allemaal toch nog meequote:
Dat komt nogquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En ik maar denken dat het een saaie etappe zou worden
Hebben Vandenwalle en Fedrigo dageljks meegesteden aan kop in deze Tour? Iedere etappe heb je toch weer andere renners die zich van voren kunnen melden maar alleen de toprenners doen dat ook iedere dag. Helaas voor Gesink hoort hij nog niet bij die top.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef TheArt het volgende:
Toch apart. Mannen als Vandewalle en Fedrigo zitten nog bij Contador en Purito Rodriguez, SamSan, Luis Leon en Gesink zijn gelost.
Dat klopt natuurlijk wel, maar toch verwacht je mannen als VDW en Fedrigo niet in die groep.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hebben Vandenwalle en Fedrigo dageljks meegesteden aan kop in deze Tour? Iedere etappe heb je toch weer andere renners die zich van voren kunnen melden maar alleen de toprenners doen dat ook iedere dag. Helaas voor Gesink hoort hij nog niet bij die top.
Het zit nu allemaal binnen de 30 seconden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
Kans is ook wel redelijk dat die eerste 3 groepen zometeen samen komen.
Je loopt wat achter.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef JohnDDD het volgende:
Contador zou volgend jaar wellicht naar Riis gaan terwijl Schlecks naar een Luxemburgs team gaan, volgens de geruchten.
Waarom gebruiken ze bij de NOS niet de man van Langs de Lijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet gek dat ze dat nog niet wisten, het was de motorman van Sporza die een tijd langs de kant heeft gestaan.
Hansie, ben jij dat?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef JohnDDD het volgende:
Contador zou volgend jaar wellicht naar Riis gaan terwijl Schlecks naar een Luxemburgs team gaan, volgens de geruchten.
Bovendien laten die helpers straks lopen en komen op 15 minuten binnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hebben Vandenwalle en Fedrigo dageljks meegesteden aan kop in deze Tour? Iedere etappe heb je toch weer andere renners die zich van voren kunnen melden maar alleen de toprenners doen dat ook iedere dag. Helaas voor Gesink hoort hij nog niet bij die top.
Als ze de Tourmalet ook overleven terwijl er ook nog gekoert wordt zou het verrassend zijn, dit is de Aspin nog maar. Die je natuurlijk wel goed gaat voelen als je dagenlang al in de voorste gelederen hebt moeten reageren op aanvallen en tempoversnellingen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk wel, maar toch verwacht je mannen als VDW en Fedrigo niet in die groep.
Excuusquote:
Ik ook, ik denk dat Samuel Sanchez de etappe nog gaat winnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef marcodej het volgende:
Twee groepjes komen weer bij elkaar. Maar op de Tourmalet en op de Aubisque begint het weer opnieuw... Toch denk ik dat het uiteindelijk wel bij elkaar gaat komen in die lange afzink naar de finish.
Mwah, niet als er grotere verschillen gaan ontstaan op de 2 HC's en men voorin gaat ronddraaien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef marcodej het volgende:
Twee groepjes komen weer bij elkaar. Maar op de Tourmalet en op de Aubisque begint het weer opnieuw... Toch denk ik dat het uiteindelijk wel bij elkaar gaat komen in die lange afzink naar de finish.
Ligt eraan of die kopgroep stand kan houden inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef knep het volgende:
[..]
Mwah, niet als er grotere verschillen gaan ontstaan op de 2 HC's en men voorin gaat ronddraaien.
Nee, lang niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef CaLeX het volgende:
Is Charteau inmiddels nog niet zeker van zijn trui?
Wie gaat hem bedreigen dan? Pineau staat al op 50 punten en sinds de bergen echt bergen zijn en geen verkeersdrempels meer, heeft hij nog geen punt gepakt...quote:
Jij vraagt of 'ie zeker is, er komt vandaag nog 2 x HC en donderdag ook nog maar zat punten. De punten die er nog te halen zijn, staat hij LANG niet voor, dus nog niet zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wie gaat hem bedreigen dan? Pineau staat al op 50 punten en sinds de bergen echt bergen zijn en geen verkeersdrempels meer, heeft hij nog geen punt gepakt...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:10 schreef Falco het volgende:
Het verhaal van de smid wordt weer eens afgestoft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |