Jij bent toch die fag die het alleen voor de muziek gaat en niet de sfeer? Heb jij je kaartje gekocht voor de namen bekend waren?quote:
Ik heb geen kaartjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij bent toch die fag die het alleen voor de muziek gaat en niet de sfeer? Heb jij je kaartje gekocht voor de namen bekend waren?
Ik welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje
Daarnaast komen er een hoop goede namen.
Eigenlijk is iedereen super tevreden met de lineup, ze hebben het alleen nog niet doorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
OK Go! komt ook, dat was ik ook alweer vergeten!
Ja ik vergeet altidj de helft. Ik ga wel even alle dingen opzoeken die ik tof vind.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eigenlijk is iedereen super tevreden met de lineup, ze hebben het alleen nog niet door.
http://www.last.fm/festiv(...)0/lineup#recommendedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik vergeet altidj de helft. Ik ga wel even alle dingen opzoeken die ik tof vind.
Oh nice.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festiv(...)0/lineup#recommended
Dat wijf ken niet eens zingen live.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh trouwens, tip: Niet naar The Ting Tings gaan want oh my gosh wat waren die saai op Werchter.
Ik werk in de horeca en al 2x een optreden van haar op een bedrijfsfeest gezienquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, prima liedje.
[..]
Toch in die tijd wel aandacht voor het alternatief product op TMF. Eerst was er al Wet & Wild, met metal, hardcore en punk(rock). Later ook @lter8, gepresenteerd door de broertjes DeWaele (steevast elke clipaankondiging besluiten met de duimpjes omhoog). Of Sonic Youth daar 100% () in zat weet ik niet, maar ze hadden zeker niet misstaan.
Hebben ze wel nieuwe shit? Anders hoef ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mwahhh daar stoorde ik me niet zo aan. Maar er gebeurde gewoon niets, viel zoooo tegen.
Don't miss these artists (in your library):quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festiv(...)0/lineup#recommended
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef kikoooooo het volgende:
2 gescoord, staan inmiddels op marktplaats
Dat is best sad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef kikoooooo het volgende:
2 gescoord, staan inmiddels op marktplaats
je houdt wel van hardcore maar niet van drum n bass?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:29 schreef PiRANiA het volgende:
Hier zou ik allemaal naartoe willen (op volgorde van last.fm)
Black Sun Empire
Ik herkende de naam Black Sun Empire niet, zal wel onopgemerkt op mijn last.fm radio voorbij zijn gekomenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
je houdt wel van hardcore maar niet van drum n bass?
Hoe doe je zo'n uitgebreide lijst? Geen QOTSA fan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:29 schreef PiRANiA het volgende:
Hier zou ik allemaal naartoe willen (op volgorde van last.fm)
The Bloody Beetroots
NOFX
Deadmau5
blink-182
Pendulum
Noisia
Admiral Freebee
Groove Armada
30 Seconds to Mars
The DJ Producer
Massive Attack
Air
The Specials
Plastikman
Snow Patrol
Placebo
Tim Knol
The Low Anthem
Tot hier was het wel goed
Anouk
Starkey
Queens of the…
Yeasayer
Minus the Bear ?
Actress ?
Frightened Rabbit
King Midas Sound
Burning Spear
Joker
The xx
Foals
Delphic
Dave Clarke![]()
The Soft Pack
Band of Horses
Sleepy Sun
Chase & Status
Broken Bells ?
Marina & The…
Two Door Cinema…
LCD Soundsystem
Mumford & Sons
La Pegatina
Moss
The Kooks ?
Major Lazer
Cymbals Eat…
Nosaj Thing
The Ting Tings
Miike Snow
Jesca Hoop
Black Sun Empire
Fat Freddy's Drop
The National
Gentleman
Surfer Blood
OK Go
The Gaslight…
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik herkende de naam Black Sun Empire niet, zal wel onopgemerkt op mijn last.fm radio voorbij zijn gekomen. Drum n bass kan ik wel waarderen hoor
. Dubstep ook
.
quote:Zo, back to business: ook dit jaar weer LLowgenda. Dit jaar met o.a. Erben Wennemars en Generaal van Uhm. #LL10
http://frontpage.fok.nl/review/390873/1/1/50/interview-yeasayer-op-pinkpop.htmlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yeasayer is ook een echte aanrader live.Een en al teamwork van die mensen.
zegt de (gierige) faler...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef SpauldingPF het volgende:
Pauper, dat soort acties vindt ik echt gewoon triest. Sterf Ajb snel.
Flikker dan lekker op uit het lowlands subforum.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje
Daarnaast komen er een hoop goede namen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:03 schreef conobram het volgende:
Don't miss these artists (in your library):
-weg-
Omdat jij het niet leuk vind, moet het weg?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maak even een nieuw topic voor die lijstjes
idd waarom moet er per sé geslowchat wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat jij het niet leuk vind, moet het weg?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef SpauldingPF het volgende:
Pauper, dat soort acties vindt ik echt gewoon triest. Sterf Ajb snel.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat jij het niet leuk vind, moet het weg?
knap hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef conobram het volgende:
Ik zag vandaag een Lowlands poster hangen
pics!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef conobram het volgende:
Ik zag vandaag een Lowlands poster hangen
Wou net zeggen. BSE zijn een van de grootste organisatoren van leuke DnB feestjes in Nederland (Utrecht dan in ieder geval). Nationale standaardquote:
Kon ze eergister nog zien in een hele vette club in een soort kelder in hartje berlijn met het dikste geluid ooitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Wou net zeggen. BSE zijn een van de grootste organisatoren van leuke DnB feestjes in Nederland (Utrecht dan in ieder geval). Nationale standaard
Dit jaar wordt dik feest. Boemklatsch, Baskerville, Ed Rush, Joker, Chase & Status (live weliswaar), Sub FOcus, NYmfo, Netsky, Noisia, BSE, Caspa, Starky, Pendulum, Major Lazer, etc etc etc
met andere woorden... we gaan heel vele missen dit jaar ...
Noisia is live baas joh.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Kon ze eergister nog zien in een hele vette club in een soort kelder in hartje berlijn met het dikste geluid ooitmaar niet geweest uiteindelijk
Op LL ga ik er 100% zeker wel heen. Pendulum lijkt me helemaal niets live, vind het meer op huilie emo muziek lijken dan op DnB. Netsky en Noisia zijn te soft naar mijn mening.. met uitzondering van Block Control
![]()
Ja die zag ik dus ook omgggggg!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:58 schreef conobram het volgende:
Ik zag hem van veraf maar ik herkende die robot
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
De toekomst hangt niet enkel aan elkaar van economische termen zoals recessie en koopkrachtvermindering. Er is ook nog bezieling. Hoop. Idealisme! De verlichting komt met Llowgenda, waarbij inspirerende leiders ieder vanuit een eigen hoek de politieke arena van Lowlands (het Limapodium) betreden. Hoe ziet de Nederlandse droom eruit? Wat zijn de grootste inspiratiebronnen uit politiek, wetenschap, sport en kunst? En hoe zetten we deze inspiratie om in echt handelen?
De sprekers van Llowgenda zijn dit jaar o.a. Frans Timmermans (oud-staatssecretaris van Europese Zaken), generaal Peter van Uhm (Commandant der Strijdkrachten), Erben Wennemars (voormalig langebaanschaatster), Nederlandse kunstenares Tinkebell en de zussen Ilse en Femke van Velzen - de documentairemaaksters van 'Weapon of War' en 'Fighting the Silence' (over de oorlog in Congo).
Deze inspirators geven in hun speech de boodschap mee die hen heeft gebracht waar ze nu zijn en waar zij heen willen met Nederland en de wereld. Iets aan toe te voegen? Schuif dan na afloop aan met de sprekers in het Llowgendacafé op de mediacompound om met ze in discussie te gaan!
http://www.lowlands.nl/news.php?page=677
Heb ze ook al een paar keer gezien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja die zag ik dus ook omgggggg!
Zullen er meer zijn?
Vind D & B wel lekker om effe te horen, maar niet heel de avond, en ik kan er niet echt lekker op los gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Wou net zeggen. BSE zijn een van de grootste organisatoren van leuke DnB feestjes in Nederland (Utrecht dan in ieder geval). Nationale standaard
Dit jaar wordt dik feest. Boemklatsch, Baskerville, Ed Rush, Joker, Chase & Status (live weliswaar), Sub FOcus, NYmfo, Netsky, Noisia, BSE, Caspa, Starky, Pendulum, Major Lazer, etc etc etc
met andere woorden... we gaan heel vele missen dit jaar ...
Inderdaad! Voor een hele nacht losgaan is techno vereist.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind D & B wel lekker om effe te horen, maar niet heel de avond, en ik kan er niet echt lekker op los gaan.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:30 schreef SnuggLe het volgende:
Jongens, hoe werken die Last.FM lijstjes?
Vanaf ongeveer 11 uur volgens mij. Zelf zweer ik bij Kiss & Ride, wachten op de dijk + minder zeulen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef Einstijn het volgende:
Weet er misschien iemand vanaf hoelaat de pendelbussen donderdagmiddag rijden ? vanuit 't harde
Is dat al aan het begin van de middag of pas als de camping opengaat, dus uur of 18:00 ?
alvast bedankt!
Pas vanaf 1300u, en dan mondjesmaat. De parking gaat ook pas om 1400u open.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 11 uur volgens mij. Zelf zweer ik bij Kiss & Ride, wachten op de dijk + minder zeulen.
Dan luister je naar de verkeerde DnB tunesquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor een hele nacht losgaan is techno vereist.
met of zonder drugs? Voor een paar uur losgaan is DnB perfect icm dubstepquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor een hele nacht losgaan is techno vereist.
Of een combinatie?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
met of zonder drugs? Voor een paar uur losgaan is DnB perfect icm dubstepMaar in een roes de hele nacht losgaan op techno is ook geniaal
![]()
Heen en weer lopen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
van dnb en techno? Waar kan je zoiets vinden op LL?
als ik zin heb om een vierdaagse te lopen ga ik wel naar nijmegen. Op LL wil ik chillen, behalve bij de DJ Producer natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
als ik zin heb om een vierdaagse te lopen ga ik wel naar nijmegen. Op LL wil ik chillen, behalve bij de DJ Producer natuurlijk
Dat zijn de boemboemboemtenten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De India, Bravo en X-Ray staan naast elkaar. Wat nou vierdaagse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zijn de boemboemboemtenten?Lowlands: De TentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
begin je er net een beetje in te komen bij een bepaalde DJ.. moet je weer ergens anders heen. Nee ik vertoef liever op 1 plek voor langere tijdquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De India, Bravo en X-Ray staan naast elkaar. Wat nou vierdaagse.
Ik ben er gewoon niet zo dol op. Na een uurtje heb ik het wel weer gehoord, en het danst minder lekker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Dan luister je naar de verkeerde DnB tunes. Er is meer in het leven dan het standaard werk
Met... Maar zowel bij DnB als bij dubstep moet ik me er bewust toe zetten om los te gaan, in plaast van dat ik vanzelf sta te stuiteren, en dat hou je minder lang vol. Bij techno (en mindere mate electro) raak ik in een soort trance en kan ik zonder pauze bij wijze van spreke 12 uur doorgaan. Dan ben ik echt niet te stoppen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
met of zonder drugs? Voor een paar uur losgaan is DnB perfect icm dubstepMaar in een roes de hele nacht losgaan op techno is ook geniaal
![]()
Minimal mag als het zonnetje schijnt, en niet te langquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Een trance op minimal is pas heerlijk.
Helemaal los gaan op Spastic in de Bravo!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:06 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Bij techno (en mindere mate electro) raak ik in een soort trance en kan ik zonder pauze bij wijze van spreke 12 uur doorgaan. Dan ben ik echt niet te stoppen.
gewoon kak aan hebben en meenemen zoveel je wil. Er is van mij nog nooit iets ingenomen, zelfs niet toen ik met 2 trays halve liters binnenkwam.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef florabay het volgende:
Hoeveel liter drank mag je ook alweer meenemen? Ik dacht 8L maar ik weet het niet zeker en op de site kan ik (nog) niks vinden.
Inderdaad, vorig jaar hadden we ook meer dan 8 tray met z`n 4en maar er is niks ingenomen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:23 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
gewoon kak aan hebben en meenemen zoveel je wil. Er is van mij nog nooit iets ingenomen, zelfs niet toen ik met 2 trays halve liters binnenkwam.
qftquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:23 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
gewoon kak aan hebben en meenemen zoveel je wil. Er is van mij nog nooit iets ingenomen, zelfs niet toen ik met 2 trays halve liters binnenkwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door julian6 op 22-07-2010 18:54:09 ]
Want?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:04 schreef MB88 het volgende:
Het feit dat iemands vader ook naar Lowlands gaat en zelfs gaat camperen geeft toch aan dat het festival wel degelijk is afgegleden
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand op welke camping vooral ouwe lullen gaan staan? Want mijn paps gaat ook naar LL en wil vast niet tussen alleen maar schreeuwende, bierdrinkende jongeren staan die op zijn tent gaan springen oid.Camping 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom
- 24 uur douche en vreten
- Rustig slapen
Doe ik ook niet onder mn pa's neus maar zou het niet erg vinden als ik hem met grote doppen zou tegenkomenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik zou het niet aandurven hoor
Ondanks dat mijn ouders van mijn gebruik weten zou ik het niet tof vinden ze meerdere malen op een festival tegen te kunnen komen met een sleutel onder m'n neus
Thx, ik geef het doorquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:58 schreef Tatser het volgende:
[..]
Camping 5.
Waarom
- 24 uur douche en vreten
- Rustig slapen
Dat is 6quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:11 schreef SpauldingPF het volgende:
Camping 5 is wel de camper camping,
Jij wel, maar de ekte ekten gaan met hun matties bij de tent zitten bier tanken en schunnige opmerkingen naar vrouwen maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef kesselman het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken over op welke campig je moet liggen.
Ik kom alleen op de camping om een paar uur te slapen(tussen 6 en 11) verder ben ik op het festivalterrein!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Jij wel, maar de ekte ekten gaan met hun matties bij de tent zitten bier tanken en schunnige opmerkingen naar vrouwen maken.
Tevens ook de eerste ogononogo (?) bands bekend.quote:Ok, doen we maandag de allerlaatse muzieknamen en dan lees je donderdag alle tijden en tenten in de Lowlands programmakrant! #LL10
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:21 schreef frame-saw het volgende:
Ik hoop op een grote onbekende naam (My Bloody Valentine ofzo).
Dat vind ik nog een beetje magertjes, en wie is eigenlijk de oude lul dit jaar?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:21 schreef frame-saw het volgende:
Ik hoop op een grote onbekende naam (My Bloody Valentine ofzo).
quote:
Dat vind ik nog een beetje magertjes, en wie is eigenlijk de oude lul dit jaar?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wtf is een grote onbekende naam?
Flowers from the Man Who Shot Your Cousin?
When People Were Shorter and Lived Near the Water?
Voel je je dan tof ofzo... Ik hoop met je mee mits het cancer bats isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja nouja zo'n naam die heel veel mensen kennen maar het klootjesvolk niet, zeg maar.
Geen LANGE namen
Neequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Voel je je dan tof ofzo... Ik hoop met je mee mits het cancer bats is
right?! right?! i mean like, tent...tent..muziek food, tent.. tent..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef vault_tec het volgende:
voor mij is de line up eigenlijk wel klaar, heb het al druk zat zo
29 juli vroeg opstaan om die LL krant uit de brievenbus te halen.. en dan gelijk ff een timetable voor mezelf makenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef vault_tec het volgende:
Eigenlijk wel he.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben juist meer voor de bandjes, heb het niet met de nacht programmering... trek beide doen nietquote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
29 juli vroeg opstaan om die LL krant uit de brievenbus te halen.. en dan gelijk ff een timetable voor mezelf makenacht de kans redelijk groot dat ik me er nog aan ga houden ook! kga lowlands vooral 's nachts beleven denk ik met deze lijn
Inderdaad, haal er meestal elke dag wel 1quote:Op zondag 25 juli 2010 00:40 schreef frame-saw het volgende:
Overigens wel een goede tip: zo'n overpriced beker fruit. Brakheid verdwijnt meteen!
ik meerquote:
ben 19 maar als ik heel de dag van tent naar tent loop om bandjes te checken ben ik rond 12-1 gewoon helemaal opquote:Op zondag 25 juli 2010 00:40 schreef frame-saw het volgende:
Mietje! 's middags chillen, of niet, met bandjes en 's avonds lekker uit je dak gaan. Prima combinatie. Of ben jij al 40? Overigens wel een goede tip: zo'n overpriced beker fruit. Brakheid verdwijnt meteen!
Eet je wel fruit?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ben 19 maar als ik heel de dag van tent naar tent loop om bandjes te checken ben ik rond 12-1 gewoon helemaal op
ik en zonisdegod hebben verleden jaar mad veel bij die fruit kraam gehaaldquote:Op zondag 25 juli 2010 13:00 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Eet je wel fruit?Ik doe dat dus ook, en dan even chillen bij de tent/ergens waar het kan, en dan weer verder. En ik ben nog wel 20, veel ouder! En nee ik ben geen sportief of gezond type.
Watjequote:Op zondag 25 juli 2010 13:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik en zonisdegod hebben verleden jaar mad veel bij die fruit kraam gehaald![]()
maar ik ben heel de dag ook gewoon bezig en de nacht interesseert me ook niet zo
![]()
Ik gok zomaar opquote:Op zondag 25 juli 2010 13:22 schreef N-E-R-D het volgende:
Morgen tussen 8.00 en 8.30 de laatste namen bij 3fm.
alsof mensen van bijna 40 niet een hele dag kunnen feesten!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:40 schreef frame-saw het volgende:
Mietje! 's middags chillen, of niet, met bandjes en 's avonds lekker uit je dak gaan. Prima combinatie. Of ben jij al 40? Overigens wel een goede tip: zo'n overpriced beker fruit. Brakheid verdwijnt meteen!
Je tentje kan je altijd kwijt. En de wachtrij is elk jaar gezelligquote:Op zondag 25 juli 2010 18:19 schreef Irving het volgende:
Hmmz hoelang is het in de rij wachten overigens als je daar donderdagmiddag aankomt? Vraag me af rond welk tijdstip je het beste kan komen waarbij je niet superlang hoeft te wachten maar wel er van verzekerd bent je tentje op je camping te zetten.
Ja je tentje kan je altijd wel ergens zetten, maar ben ik liever niet iemand die zijn tentje ergens zet midden op de weg waardoor mensen er niet langs kunnen -.- Als je daar om 4 uur aankomt, moet je daar toch tussen de 1 en 2 uur wachten?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je tentje kan je altijd kwijt. En de wachtrij is elk jaar gezellig
beste tijdstip is donderdag voor twaalvenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:19 schreef Irving het volgende:
Hmmz hoelang is het in de rij wachten overigens als je daar donderdagmiddag aankomt? Vraag me af rond welk tijdstip je het beste kan komen waarbij je niet superlang hoeft te wachten maar wel er van verzekerd bent je tentje op je camping te zetten.
Dan let ik nergens meer op maar droom ik terug naar mijn eerste liefdequote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als die komt trouwens, moet je op de pianist letten. Die man is in één woord ge-ni-aal.
ja BIJNAquote:Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef kesselman het volgende:
[..]
alsof mensen van bijna 40 niet een hele dag kunnen feesten!!!
Ik doe smorgens/smiddags chillen en wat kleine bandjes kijken.![]()
Savonds 1 of 2 grote bands in de alpha of grolsch![]()
Snachts dansen in de bravo of india tot 5 uur![]()
en ik ben ook bijna 40
Agree!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef ralfseltje het volgende:
Er mogen wel wat meer Pukkelpop bandjes bij. Lowlands verliest dit jaar wel heel hard van Pukkelpop op deze manier, vind ik.
laten we het niet hopenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Caro Emerald er ook nog wel bij komt.
Als ze zo doorgaan is dat snel voorbij denk ik. De sfeer wordt in mijn ogen gemaakt door de Lowlands-mensen, de wat alternatievere muziekluisteraar. En die blijven niet elk jaar terugkomen voor Anouk. Ik niet tenminste. Blijkbaar gaat er iets heel erg mis bij de programmering, aangezien Pukkelpop wél een 'Lowlands-lineup' neer kan zetten met nieuwe, hippe, onbekende en spannende bandjes. 80% van de bands op PP zouden ook best op Lowlands kunnen staan...quote:Op maandag 26 juli 2010 01:35 schreef julian6 het volgende:
Volgens mij gaat het op lowlands meer om de sfeer dan om de artiesten. De andere festivals mogen dan wel betere artiesten hebben, lowlands heeft gewoon net iets extras.
quote:Donderdag alle info, tijden en schema's in de Lowlands Programmakrant bij nrc next, nu vast de laatste muzieknamen!
Te beginnen met een Belgisch blokje: Balthazar, Partyharders feat Highbloo en Sound of Stereo maken hun opwachting op Lowlands. Ook aan techno is gedacht: Benny Rodrigues, Danko Esser en Warren Fellow draaien gezamenlijk hun SYNERGIE DJ-set. Je kunt hippare, hoppare met de Zweedse Balkan (ja, dat bestaat!) van Andra Generationen. Ska, rocksteady en vroege reggae wordt je voorgeschoteld door The Upsessions; de rock-horns mogen omhoog voor And So I Watch You From Afar en Finntroll. Deathmetal mixt namelijk prima met hummpa!
De X-Ray line-up is behoorlijk uitgebreid met Breakage, Thomas Martojo & Casper Tielrooij, Darkstar (live), Mount Kimbie, Roska, Dominique Young Unique, Gomes vs Brutuzz, FM Belfast en Dan le Sac vs Scroobius Pip. De druppels komen dus vast weer van het plafond en de muren!
Uiteraard is er dit jaar weer Alpha-disco met dj's (Mad) Ed & Arnold en Best of Rock met dj's Wiekes & Ton. Ook De Vrienden van... zijn van de partij; nieuw is de aanwezigheid van de Zer00's Heroes.
Natuurlijk zijn er ook nog de helden der pauze-DJ's!
Voor de X-Ray zijn dat dit jaar 030303 dj's, Tom Trago en Juha & Cinnaman.
In de Bravo staan Nymfo, DJ Dab, Sven & Tettero, Sandeman, Gomes vs Brutuzz, Von Rozenthal de la Vegaz, Delta Funktionen, Pieter Franssen, Nuno dos Santos, (Mad) Ed en Dans le Rock achter de wheels of steel.
Tot slot komt het elke avond tot een Global cLIMAx in het Lima-gebied. Feest uit alle hoeken van de wereld! Met voor West-Europa de Deutsche Biergarten Boys, voor Oost-Europa/Azië Tommi & Pizdabolkin en voor Spanje/Z-Amerika Eduardo & guests.
Alle informatie over deze acts vind je in het programmablok.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:28 schreef portie het volgende:
leukste nieuwe naam is : And so i watch you from afar.
Ach er is toch wel muziek 's avonds. Wat maakt het dan uit wat voor naam er aan gegeven wordt. Dj's in de Alpha en Grolsch hebben het maken het zichzelf sowieso erg makkelijk en draaien ook veel hetzelfde ongeacht de naam.quote:
Ik denk dat dat nu Zer00's is geworden..quote:
Daarom en volgens waren ze er twee jaar daarvoor er ook al.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef ranja het volgende:
Moke stond er vorig jaar nog... hele Grolsch puilde uit, overigens bleef wel iedereen staan toen Moke klaar was want eigenlijk hadden ze al een plekje gezocht voor de band er na...
Soort Anouk achtige praktijken worden het dan: 2006- 2008- 2010quote:Op maandag 26 juli 2010 12:45 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Daarom en volgens waren ze er twee jaar daarvoor er ook al.
Of Kaiser Chiefs, of Editors, of... tja, zoveel.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef kciR het volgende:
[..]
Soort Anouk achtige praktijken worden het dan: 2006- 2008- 2010
Volgens mij dit jaar geen surprise act.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Pink_Floyd het volgende:
Over surprise-acts gesproken zijn er al geruchten (behalve Depeche Mode uiteraard)?
3xquote:Op maandag 26 juli 2010 13:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij dit jaar geen surprise act.
Is ook nog maar 2x geweest dat er een surprise act aangekondigd was.
Naja, als je in het De Line-Up topic keek wat er nog via andere bronnen bevestigd stond, kon je wel ongeveer nagaan wat je nog kon verwachten.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:37 schreef frame-saw het volgende:
Vind de laatste namen wat tegenvallen, had wel wat supervets verwacht.
Het mocht niet zo zijn, zal het alsnog druk hebben
Doe ik niet aan, ik hoorde dat er vette namen zouden worden bevestigd (bron via bron via bronquote:Op maandag 26 juli 2010 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Naja, als je in het De Line-Up topic keek wat er nog via andere bronnen bevestigd stond, kon je wel ongeveer nagaan wat je nog kon verwachten.
Klinkt goed ja. Doet me denken aan 65daysofstatic. Komende tijd maar alvast wat gaan luisteren van de namen die me weinig zeggen, zodat ik er niet achteraf hoef achter te komen dat ik iets gemist heb omdat ik niet wist wat het was.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:56 schreef zonisdegod het volgende:
As I watched You From Afar klinkt effin awesome! Lees dat ze spectaculair live optreden. Whuut!
![]()
![]()
![]()
![]()
TBB doen een liveset met eigen nummers, verwacht ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef julian6 het volgende:
Nu nog hopen dat TBB of iemand anders van boys noize label deze erop gooien:
en LL kan niet stuk![]()
Dat zou wel heel jammer zijn!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef rubbereend het volgende:
nou alles rond, nu duimen voor het blokkenschemahopelijk regelen ze dat een beetje goed.
Maar geen 90's now dit jaar?
Die zijn er niet imoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef portie het volgende:
we zijn een decennium verder dus nu zer00's heroes
Dan vind ik '90 toch veel leuker!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:24 schreef portie het volgende:
we zijn een decennium verder dus nu zer00's heroes
Denk het ook ja, aangezien ze met DC '77 zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:35 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
TBB doen een liveset met eigen nummers, verwacht ik.
Wat let je? Ik weet nog wel iemand die een kaartje wil.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:58 schreef Gewoonik het volgende:
geen 90's now. Kan ik net zo goed thuis blijven
ja dat was ik aan het doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Klinkt goed ja. Doet me denken aan 65daysofstatic. Komende tijd maar alvast wat gaan luisteren van de namen die me weinig zeggen, zodat ik er niet achteraf hoef achter te komen dat ik iets gemist heb omdat ik niet wist wat het was.
Live zijn ze inderdaad nog wel even 10 keer vetter dan op plaat. Veel energieker dan 65daysofstatic ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:56 schreef zonisdegod het volgende:
As I watched You From Afar klinkt effin awesome! Lees dat ze spectaculair live optreden. Whuut!
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd 90's now ook echt aangekondigd als programma vorige jaren?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef rubbereend het volgende:
nou alles rond, nu duimen voor het blokkenschemahopelijk regelen ze dat een beetje goed.
Maar geen 90's now dit jaar?
Ja, maar pas in het blokkenschema. Volgens mij stonden de DJs van dienst wel in het programma.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Werd 90's now ook echt aangekondigd als programma vorige jaren?
Dus MB88, aangezien je het dichts bij het LLvuur zit?? Breng het verlossende woord ; komt er dit jaar weer een 90sNowquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:30 schreef MB88 het volgende:
[..]
Ja, maar pas in het blokkenschema. Volgens mij stonden de DJs van dienst wel in het programma.
ja daagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat let je? Ik weet nog wel iemand die een kaartje wil.
Over minder dan 48 uur komt de programmakrantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:47 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dus MB88, aangezien je het dichts bij het LLvuur zit?? Breng het verlossende woord ; komt er dit jaar weer een 90sNow
Yes or Now
Waarom?????quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:11 schreef WeezerButler het volgende:
Oei, dat gaan veel mensen (voornamelijk dames) jammer vinden....
Kut.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:17 schreef Beaudelaire het volgende:
90's Now komt niet dit jaar. Daarvoor in de plaats is Zer00's Heroes.
Bron: DJ Gary Global van 90's Now!
http://mobile.twitter.com/djgaryglobal/status/19553830825
Hoezo kut? Is Zer00's Heroes nog kutter dan de 90's Now al kut is?..quote:
Vind jij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:20 schreef julian6 het volgende:
Wat gaan ze nou draaien van de jaren 00 tot aan 2010?Er is alleen maar crap uitgebracht voor zover ik weet, weinig klassiekers muv wat trance deuntjes.
Begin '00 wel maar vanaf '04 is het steeds hetzelfde commerciële trucje wat herhaald word door de grote platenbazen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:38 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vind jij.
Nee, er zijn geen jaren '90-hits uitgebracht, dohhh. Maar wel wat hitjes, vooral begin '00.
ach, op de zaterdagavond hoor je in Alpha dezelfde platen als bij de 90s now. Alleen dan wat opgeleukt met wat Qotsa, White Stripes, Ram Jam, Ac/dc en nog een paar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:34 schreef WeezerButler het volgende:
90s Now is zwaar jeukverwekkend. Maar ik hoop niet dat die meute nu richting de Alpha trekt bij de gitaardisco voor wat herkenbaarheid.
Verwacht bij de 00s vooral dingen als Kaiser Chiefs, Editors. White Stripes, Vampire Weekend, Kings of Leon, Mando Diau, dat soort. Geen idee of dat een hele avond leuk blijft.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef julian6 het volgende:
Begin '00 wel maar vanaf '04 is het steeds hetzelfde commerciële trucje wat herhaald word door de grote platenbazen.
Bij die 90's now draaien ze toch alleen maar oude hits uit de jaren 90 die bij iedereen wel een belletje doen rinkelen? Voor mijn werk kom ik regelmatig op zulk soort feesjes en moet zeggen dat het altijd wel leuk is. De muziek vind ik ook niet per sé slecht. De artiest opnoemt (ik ken er twee) zijn nou geen artiesten die de hele wereld hebben veroverd met hun muziek, en hebben al helemaal geen nummers gemaakt die over 10-20 jaar nog steeds geluisterd zullen worden. Lijkt me dus echt helemaal niks als ze dat gaan doen bij '00 Heroesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Verwacht bij de 00s vooral dingen als Kaiser Chiefs, Editors. White Stripes, Vampire Weekend, Kings of Leon, Mando Diau, dat soort. Geen idee of dat een hele avond leuk blijft.
Juist niet, veel happy hardcore, 2Unlimited en Macarenaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:44 schreef ranja het volgende:
Volgens mij draaiden ze bij de 90s now in de Grolsch met name van die nummers als Blur, Pulp, Beastie Boys, RATM, Nirvana, etc. Gewoon de lowlandsmuziek van die tijd dus. Geen top 40 dingen als 2unlimited of Macarena ofzo.
dan ben ik daar blijkbaar nooit geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:47 schreef Haunter het volgende:
Juist niet, veel happy hardcore, 2Unlimited en MacarenaHet idee erachter was ook de nostalgie, vandaar dat er op die beeldschermen alleen maar Flippo's, Johnny Bravo en reclames uit die tijd te zien was.
Heb Bart Bmore hoog zetten. Zeker een talent! Maar dit nummer vind ik helemaal niks. Dan kunnen ze beter Proxy nog eens opzetten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef julian6 het volgende:
Nu nog hopen dat TBB of iemand anders van boys noize label deze erop gooien:
en LL kan niet stuk![]()
Alleen staan de Alpha DJs dit jaar op vrijdag in de Grolsch hun plaatjes te draaienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef ranja het volgende:
[..]
ach, op de zaterdagavond hoor je in Alpha dezelfde platen als bij de 90s now. Alleen dan wat opgeleukt met wat Qotsa, White Stripes, Ram Jam, Ac/dc en nog een paar.
Het maakt weinig uit wat voor naam er aan gegeven wordt. Die Alpha zaterdag zal vast niet veranderen.
Alleen hopen dat ze bij 00's heroes niet allemaal van die neuzel/singersongwriterbandjes doen
En draaien de Zero's Heroes DJs dan op vrijdag in de Alpha ??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef MB88 het volgende:
[..]
Alleen staan de Alpha DJs dit jaar op vrijdag in de Grolsch hun plaatjes te draaien
Tja, je moet veel mensen vermaken dus dan ga je makkelijk draaien, allen maar hits. Dan kom je steeds op hetzelfde uit natuurlijk. Maar misschien dit jaar wat anders met andere dj's, hoewel je aan een hoop 'hits' niet ontkomt als je de sfeer goed wilt hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:44 schreef ralfseltje het volgende:
Die Alpha Dj's zijn wel erg trouwens, draaien al 5 jaar dezelfde plaatjesDaarvoor weet ik niet niet want toen was ik er nog niet.
Volgens mij weer dezelfde zaterdag met (mad) Ed en Arnold.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, je moet veel mensen vermaken dus dan ga je makkelijk draaien, allen maar hits. Dan kom je steeds op hetzelfde uit natuurlijk. Maar misschien dit jaar wat anders met andere dj's, hoewel je aan een hoop 'hits' niet ontkomt als je de sfeer goed wilt hebben.
Ik niet; een leuk weekend. Meer niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:55 schreef zonisdegod het volgende:
ZO EEN ZIN ANNNNNNNNNNNNNNNNNN
MINDER DAN EEN MAAND! WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
zijn er anderen die lowlands ook als de meest fantastische 4 dagen van zijn leven vinden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik lowlands niet de leukste paar dagen van mijn leven vind?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgens mij heb je echt een kutleven als dat zo is.
Nee volgens mij bedoelde hij(/zij?) als Lowlands het hoogtepunt van je leven is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Omdat ik lowlands niet de leukste paar dagen van mij leven vind?
Aan de andere kant vind ik HC-feesten elke keer weer een dik hoogtepunt van het jaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee volgens mij bedoelde hij(/zij?) als Lowlands het hoogtepunt van je leven is.
Die zijn er zeker wel. Maar dan met het logo (RRB), maar er zullen zeker meer mensen zijn met Harcore op hun lichaamquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik HC-feesten elke keer weer een dik hoogtepunt van het jaarDus kan me welk enigszins voorstellen dat er mensen zijn die echt leven voor dit festival
Ik ben alleen nog niemand tegengekomen die 'lowlands' op zijn arm heeft getatoeëerd
Zij! En idd. Maar ik vind festivals superleuk en kijk erook altijd heel lang naar uit. Maar ik ken zoveel leukere dagen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee volgens mij bedoelde hij(/zij?) als Lowlands het hoogtepunt van je leven is.
JA ik dacht dus. Dat Eels op Lowlands stonden, maar dat is helemaal neit zo. Verdomme.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef kciR het volgende:
Pukkelpop heeft al een blokkenschema. Ik wil een LL schema. NU!!!
Er staan daar toch wel een aantal bands die ik graag op LL had gezien, zoals Eels, The Flaming Lips, Girls, Fuck Buttons en Dez Mona.
Maarja, met de line-up die er nu staat ben ik ook al zeer tevreden en ik kom vast voor dilemma's te staan donderdag.
Eerder met een thunderdome tattooquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:37 schreef kciR het volgende:
[..]
Die zijn er zeker wel. Maar dan met het logo (RRB), maar er zullen zeker meer mensen zijn met Harcore op hun lichaam
Was het maar zo'n feest...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
JA ik dacht dus. Dat Eels op Lowlands stonden, maar dat is helemaal neit zo. Verdomme.
Klopt, da's niet voor niets.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:47 schreef frame-saw het volgende:
@Mexicaantje ik dacht al dat je een meisje was maar je logo zegt van niet
Zijn er serieus mensen die dat op hun arm tatoeëren? Echt lelijk..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef kciR het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...
@ Julian6:
Dat is RapidRazorBob, dat mannetje wat je overal ziet rondevliegen..
[ afbeelding ]
Edit: Ja, die jaToevallig hetzelfde plaatje
Mee eens. Proxy is wel een mooie knaller voor in de India.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Heb Bart Bmore hoog zetten. Zeker een talent! Maar dit nummer vind ik helemaal niks. Dan kunnen ze beter Proxy nog eens opzetten.
Trouwens waarom is Proxy niet gewoon geboekt?? Voor het geld van Anouk had je mooi Proxy, Jakwob en Jack Beats kunne laten komen!
Ik moet zeggen dat het voor mij ook echt wel tot één van de hoogtepunten van het jaar behoort, hoor! En inderdaad (voor mij ook de 2e keer) vorig jaar dacht ik op maandag al 'wanneer is 't weer LL????'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:57 schreef zonisdegod het volgende:
ja lowlands is dat ene waar ik het hele jaar vanaf dag 1 na lowlands weer naar uitkijk.
Dat is het beste wat me in een jaar kan overkomen, en ja heb niet echt een leuk leven
niks tipt aan lowlands voor mij![]()
![]()
![]()
en na te gaan dat dit pas mijn tweede keer wordt
Niet veel slechter dan 'HARDCORE' in gothische letters toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat op hun arm tatoeëren? Echt lelijk..
Of het logo van Thunderdome.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:51 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Niet veel slechter dan 'HARDCORE' in gothische letters toch?
Met die saaie progressive,quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:35 schreef Tatser het volgende:ik zie nu pas de namen die er bij gekomen zijn.
zet dan sasha neer
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooi, dat wordt binnenkort een nieuwe De elende van Lowlands
YOAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:25 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het voor mij ook echt wel tot één van de hoogtepunten van het jaar behoort, hoor! En inderdaad (voor mij ook de 2e keer) vorig jaar dacht ik op maandag al 'wanneer is 't weer LL????'
Nu nog maar 22 nachtjes slapen en dan gaan we weer ons tentje opzetten!
Bij Perrysport zie je van die matjes misschien is dat iets voor jequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:16 schreef zonisdegod het volgende:
btw, iemand ervaring met 'iets' anders dan een luchtbed om op te slapen? want vind dat een luchtbed veulsteveul ruimte in neemt en ik geen zin heb om mijn spullen aan de zijkant van mijn tentje te proppen waar het ook nog 's vies en beetje nat wordt. en nog niet eens te beginnen over zoeken van je spullen in het claustrofobische kleine irritante ruimte wat je dan overhebt
serieuze reacties plz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |