quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wtf is een grote onbekende naam?
Flowers from the Man Who Shot Your Cousin?
When People Were Shorter and Lived Near the Water?
Voel je je dan tof ofzo... Ik hoop met je mee mits het cancer bats isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja nouja zo'n naam die heel veel mensen kennen maar het klootjesvolk niet, zeg maar.
Geen LANGE namen
Neequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Voel je je dan tof ofzo... Ik hoop met je mee mits het cancer bats is
right?! right?! i mean like, tent...tent..muziek food, tent.. tent..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef vault_tec het volgende:
voor mij is de line up eigenlijk wel klaar, heb het al druk zat zo
29 juli vroeg opstaan om die LL krant uit de brievenbus te halen.. en dan gelijk ff een timetable voor mezelf makenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef vault_tec het volgende:
Eigenlijk wel he.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben juist meer voor de bandjes, heb het niet met de nacht programmering... trek beide doen nietquote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
29 juli vroeg opstaan om die LL krant uit de brievenbus te halen.. en dan gelijk ff een timetable voor mezelf makenacht de kans redelijk groot dat ik me er nog aan ga houden ook! kga lowlands vooral 's nachts beleven denk ik met deze lijn
Inderdaad, haal er meestal elke dag wel 1quote:Op zondag 25 juli 2010 00:40 schreef frame-saw het volgende:
Overigens wel een goede tip: zo'n overpriced beker fruit. Brakheid verdwijnt meteen!
ik meerquote:
ben 19 maar als ik heel de dag van tent naar tent loop om bandjes te checken ben ik rond 12-1 gewoon helemaal opquote:Op zondag 25 juli 2010 00:40 schreef frame-saw het volgende:
Mietje! 's middags chillen, of niet, met bandjes en 's avonds lekker uit je dak gaan. Prima combinatie. Of ben jij al 40? Overigens wel een goede tip: zo'n overpriced beker fruit. Brakheid verdwijnt meteen!
Eet je wel fruit?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ben 19 maar als ik heel de dag van tent naar tent loop om bandjes te checken ben ik rond 12-1 gewoon helemaal op
ik en zonisdegod hebben verleden jaar mad veel bij die fruit kraam gehaaldquote:Op zondag 25 juli 2010 13:00 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Eet je wel fruit?Ik doe dat dus ook, en dan even chillen bij de tent/ergens waar het kan, en dan weer verder. En ik ben nog wel 20, veel ouder! En nee ik ben geen sportief of gezond type.
Watjequote:Op zondag 25 juli 2010 13:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik en zonisdegod hebben verleden jaar mad veel bij die fruit kraam gehaald![]()
maar ik ben heel de dag ook gewoon bezig en de nacht interesseert me ook niet zo
![]()
Ik gok zomaar opquote:Op zondag 25 juli 2010 13:22 schreef N-E-R-D het volgende:
Morgen tussen 8.00 en 8.30 de laatste namen bij 3fm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |