Ik herkende de naam Black Sun Empire niet, zal wel onopgemerkt op mijn last.fm radio voorbij zijn gekomenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
je houdt wel van hardcore maar niet van drum n bass?
Hoe doe je zo'n uitgebreide lijst? Geen QOTSA fan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:29 schreef PiRANiA het volgende:
Hier zou ik allemaal naartoe willen (op volgorde van last.fm)
The Bloody Beetroots
NOFX
Deadmau5
blink-182
Pendulum
Noisia
Admiral Freebee
Groove Armada
30 Seconds to Mars
The DJ Producer
Massive Attack
Air
The Specials
Plastikman
Snow Patrol
Placebo
Tim Knol
The Low Anthem
Tot hier was het wel goed
Anouk
Starkey
Queens of the…
Yeasayer
Minus the Bear ?
Actress ?
Frightened Rabbit
King Midas Sound
Burning Spear
Joker
The xx
Foals
Delphic
Dave Clarke![]()
The Soft Pack
Band of Horses
Sleepy Sun
Chase & Status
Broken Bells ?
Marina & The…
Two Door Cinema…
LCD Soundsystem
Mumford & Sons
La Pegatina
Moss
The Kooks ?
Major Lazer
Cymbals Eat…
Nosaj Thing
The Ting Tings
Miike Snow
Jesca Hoop
Black Sun Empire
Fat Freddy's Drop
The National
Gentleman
Surfer Blood
OK Go
The Gaslight…
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik herkende de naam Black Sun Empire niet, zal wel onopgemerkt op mijn last.fm radio voorbij zijn gekomen. Drum n bass kan ik wel waarderen hoor
. Dubstep ook
.
quote:Zo, back to business: ook dit jaar weer LLowgenda. Dit jaar met o.a. Erben Wennemars en Generaal van Uhm. #LL10
http://frontpage.fok.nl/review/390873/1/1/50/interview-yeasayer-op-pinkpop.htmlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yeasayer is ook een echte aanrader live.Een en al teamwork van die mensen.
zegt de (gierige) faler...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef SpauldingPF het volgende:
Pauper, dat soort acties vindt ik echt gewoon triest. Sterf Ajb snel.
Flikker dan lekker op uit het lowlands subforum.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje
Daarnaast komen er een hoop goede namen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:03 schreef conobram het volgende:
Don't miss these artists (in your library):
-weg-
Omdat jij het niet leuk vind, moet het weg?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maak even een nieuw topic voor die lijstjes
idd waarom moet er per sé geslowchat wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat jij het niet leuk vind, moet het weg?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef SpauldingPF het volgende:
Pauper, dat soort acties vindt ik echt gewoon triest. Sterf Ajb snel.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat jij het niet leuk vind, moet het weg?
knap hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef conobram het volgende:
Ik zag vandaag een Lowlands poster hangen
pics!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef conobram het volgende:
Ik zag vandaag een Lowlands poster hangen
Wou net zeggen. BSE zijn een van de grootste organisatoren van leuke DnB feestjes in Nederland (Utrecht dan in ieder geval). Nationale standaardquote:
Kon ze eergister nog zien in een hele vette club in een soort kelder in hartje berlijn met het dikste geluid ooitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Wou net zeggen. BSE zijn een van de grootste organisatoren van leuke DnB feestjes in Nederland (Utrecht dan in ieder geval). Nationale standaard
Dit jaar wordt dik feest. Boemklatsch, Baskerville, Ed Rush, Joker, Chase & Status (live weliswaar), Sub FOcus, NYmfo, Netsky, Noisia, BSE, Caspa, Starky, Pendulum, Major Lazer, etc etc etc
met andere woorden... we gaan heel vele missen dit jaar ...
Noisia is live baas joh.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Kon ze eergister nog zien in een hele vette club in een soort kelder in hartje berlijn met het dikste geluid ooitmaar niet geweest uiteindelijk
Op LL ga ik er 100% zeker wel heen. Pendulum lijkt me helemaal niets live, vind het meer op huilie emo muziek lijken dan op DnB. Netsky en Noisia zijn te soft naar mijn mening.. met uitzondering van Block Control
![]()
Ja die zag ik dus ook omgggggg!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:58 schreef conobram het volgende:
Ik zag hem van veraf maar ik herkende die robot
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
De toekomst hangt niet enkel aan elkaar van economische termen zoals recessie en koopkrachtvermindering. Er is ook nog bezieling. Hoop. Idealisme! De verlichting komt met Llowgenda, waarbij inspirerende leiders ieder vanuit een eigen hoek de politieke arena van Lowlands (het Limapodium) betreden. Hoe ziet de Nederlandse droom eruit? Wat zijn de grootste inspiratiebronnen uit politiek, wetenschap, sport en kunst? En hoe zetten we deze inspiratie om in echt handelen?
De sprekers van Llowgenda zijn dit jaar o.a. Frans Timmermans (oud-staatssecretaris van Europese Zaken), generaal Peter van Uhm (Commandant der Strijdkrachten), Erben Wennemars (voormalig langebaanschaatster), Nederlandse kunstenares Tinkebell en de zussen Ilse en Femke van Velzen - de documentairemaaksters van 'Weapon of War' en 'Fighting the Silence' (over de oorlog in Congo).
Deze inspirators geven in hun speech de boodschap mee die hen heeft gebracht waar ze nu zijn en waar zij heen willen met Nederland en de wereld. Iets aan toe te voegen? Schuif dan na afloop aan met de sprekers in het Llowgendacafé op de mediacompound om met ze in discussie te gaan!
http://www.lowlands.nl/news.php?page=677
Heb ze ook al een paar keer gezien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja die zag ik dus ook omgggggg!
Zullen er meer zijn?
Vind D & B wel lekker om effe te horen, maar niet heel de avond, en ik kan er niet echt lekker op los gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Wou net zeggen. BSE zijn een van de grootste organisatoren van leuke DnB feestjes in Nederland (Utrecht dan in ieder geval). Nationale standaard
Dit jaar wordt dik feest. Boemklatsch, Baskerville, Ed Rush, Joker, Chase & Status (live weliswaar), Sub FOcus, NYmfo, Netsky, Noisia, BSE, Caspa, Starky, Pendulum, Major Lazer, etc etc etc
met andere woorden... we gaan heel vele missen dit jaar ...
Inderdaad! Voor een hele nacht losgaan is techno vereist.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind D & B wel lekker om effe te horen, maar niet heel de avond, en ik kan er niet echt lekker op los gaan.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:30 schreef SnuggLe het volgende:
Jongens, hoe werken die Last.FM lijstjes?
Vanaf ongeveer 11 uur volgens mij. Zelf zweer ik bij Kiss & Ride, wachten op de dijk + minder zeulen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef Einstijn het volgende:
Weet er misschien iemand vanaf hoelaat de pendelbussen donderdagmiddag rijden ? vanuit 't harde
Is dat al aan het begin van de middag of pas als de camping opengaat, dus uur of 18:00 ?
alvast bedankt!
Pas vanaf 1300u, en dan mondjesmaat. De parking gaat ook pas om 1400u open.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 11 uur volgens mij. Zelf zweer ik bij Kiss & Ride, wachten op de dijk + minder zeulen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |