quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:30 schreef SnuggLe het volgende:
Jongens, hoe werken die Last.FM lijstjes?
Vanaf ongeveer 11 uur volgens mij. Zelf zweer ik bij Kiss & Ride, wachten op de dijk + minder zeulen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef Einstijn het volgende:
Weet er misschien iemand vanaf hoelaat de pendelbussen donderdagmiddag rijden ? vanuit 't harde
Is dat al aan het begin van de middag of pas als de camping opengaat, dus uur of 18:00 ?
alvast bedankt!
Pas vanaf 1300u, en dan mondjesmaat. De parking gaat ook pas om 1400u open.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 11 uur volgens mij. Zelf zweer ik bij Kiss & Ride, wachten op de dijk + minder zeulen.
Dan luister je naar de verkeerde DnB tunesquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor een hele nacht losgaan is techno vereist.
met of zonder drugs? Voor een paar uur losgaan is DnB perfect icm dubstepquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor een hele nacht losgaan is techno vereist.
Of een combinatie?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
met of zonder drugs? Voor een paar uur losgaan is DnB perfect icm dubstepMaar in een roes de hele nacht losgaan op techno is ook geniaal
![]()
Heen en weer lopen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
van dnb en techno? Waar kan je zoiets vinden op LL?
als ik zin heb om een vierdaagse te lopen ga ik wel naar nijmegen. Op LL wil ik chillen, behalve bij de DJ Producer natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
als ik zin heb om een vierdaagse te lopen ga ik wel naar nijmegen. Op LL wil ik chillen, behalve bij de DJ Producer natuurlijk
Dat zijn de boemboemboemtenten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De India, Bravo en X-Ray staan naast elkaar. Wat nou vierdaagse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zijn de boemboemboemtenten?Lowlands: De TentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
begin je er net een beetje in te komen bij een bepaalde DJ.. moet je weer ergens anders heen. Nee ik vertoef liever op 1 plek voor langere tijdquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De India, Bravo en X-Ray staan naast elkaar. Wat nou vierdaagse.
Ik ben er gewoon niet zo dol op. Na een uurtje heb ik het wel weer gehoord, en het danst minder lekker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Dan luister je naar de verkeerde DnB tunes. Er is meer in het leven dan het standaard werk
Met... Maar zowel bij DnB als bij dubstep moet ik me er bewust toe zetten om los te gaan, in plaast van dat ik vanzelf sta te stuiteren, en dat hou je minder lang vol. Bij techno (en mindere mate electro) raak ik in een soort trance en kan ik zonder pauze bij wijze van spreke 12 uur doorgaan. Dan ben ik echt niet te stoppen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
met of zonder drugs? Voor een paar uur losgaan is DnB perfect icm dubstepMaar in een roes de hele nacht losgaan op techno is ook geniaal
![]()
Minimal mag als het zonnetje schijnt, en niet te langquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Een trance op minimal is pas heerlijk.
Helemaal los gaan op Spastic in de Bravo!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:06 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Bij techno (en mindere mate electro) raak ik in een soort trance en kan ik zonder pauze bij wijze van spreke 12 uur doorgaan. Dan ben ik echt niet te stoppen.
gewoon kak aan hebben en meenemen zoveel je wil. Er is van mij nog nooit iets ingenomen, zelfs niet toen ik met 2 trays halve liters binnenkwam.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef florabay het volgende:
Hoeveel liter drank mag je ook alweer meenemen? Ik dacht 8L maar ik weet het niet zeker en op de site kan ik (nog) niks vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |