Waarom?????quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:11 schreef WeezerButler het volgende:
Oei, dat gaan veel mensen (voornamelijk dames) jammer vinden....
Kut.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:17 schreef Beaudelaire het volgende:
90's Now komt niet dit jaar. Daarvoor in de plaats is Zer00's Heroes.
Bron: DJ Gary Global van 90's Now!
http://mobile.twitter.com/djgaryglobal/status/19553830825
Hoezo kut? Is Zer00's Heroes nog kutter dan de 90's Now al kut is?..quote:
Vind jij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:20 schreef julian6 het volgende:
Wat gaan ze nou draaien van de jaren 00 tot aan 2010?Er is alleen maar crap uitgebracht voor zover ik weet, weinig klassiekers muv wat trance deuntjes.
Begin '00 wel maar vanaf '04 is het steeds hetzelfde commerciële trucje wat herhaald word door de grote platenbazen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:38 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vind jij.
Nee, er zijn geen jaren '90-hits uitgebracht, dohhh. Maar wel wat hitjes, vooral begin '00.
ach, op de zaterdagavond hoor je in Alpha dezelfde platen als bij de 90s now. Alleen dan wat opgeleukt met wat Qotsa, White Stripes, Ram Jam, Ac/dc en nog een paar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:34 schreef WeezerButler het volgende:
90s Now is zwaar jeukverwekkend. Maar ik hoop niet dat die meute nu richting de Alpha trekt bij de gitaardisco voor wat herkenbaarheid.
Verwacht bij de 00s vooral dingen als Kaiser Chiefs, Editors. White Stripes, Vampire Weekend, Kings of Leon, Mando Diau, dat soort. Geen idee of dat een hele avond leuk blijft.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:07 schreef julian6 het volgende:
Begin '00 wel maar vanaf '04 is het steeds hetzelfde commerciële trucje wat herhaald word door de grote platenbazen.
Bij die 90's now draaien ze toch alleen maar oude hits uit de jaren 90 die bij iedereen wel een belletje doen rinkelen? Voor mijn werk kom ik regelmatig op zulk soort feesjes en moet zeggen dat het altijd wel leuk is. De muziek vind ik ook niet per sé slecht. De artiest opnoemt (ik ken er twee) zijn nou geen artiesten die de hele wereld hebben veroverd met hun muziek, en hebben al helemaal geen nummers gemaakt die over 10-20 jaar nog steeds geluisterd zullen worden. Lijkt me dus echt helemaal niks als ze dat gaan doen bij '00 Heroesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Verwacht bij de 00s vooral dingen als Kaiser Chiefs, Editors. White Stripes, Vampire Weekend, Kings of Leon, Mando Diau, dat soort. Geen idee of dat een hele avond leuk blijft.
Juist niet, veel happy hardcore, 2Unlimited en Macarenaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:44 schreef ranja het volgende:
Volgens mij draaiden ze bij de 90s now in de Grolsch met name van die nummers als Blur, Pulp, Beastie Boys, RATM, Nirvana, etc. Gewoon de lowlandsmuziek van die tijd dus. Geen top 40 dingen als 2unlimited of Macarena ofzo.
dan ben ik daar blijkbaar nooit geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:47 schreef Haunter het volgende:
Juist niet, veel happy hardcore, 2Unlimited en MacarenaHet idee erachter was ook de nostalgie, vandaar dat er op die beeldschermen alleen maar Flippo's, Johnny Bravo en reclames uit die tijd te zien was.
Heb Bart Bmore hoog zetten. Zeker een talent! Maar dit nummer vind ik helemaal niks. Dan kunnen ze beter Proxy nog eens opzetten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef julian6 het volgende:
Nu nog hopen dat TBB of iemand anders van boys noize label deze erop gooien:
en LL kan niet stuk![]()
Alleen staan de Alpha DJs dit jaar op vrijdag in de Grolsch hun plaatjes te draaienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef ranja het volgende:
[..]
ach, op de zaterdagavond hoor je in Alpha dezelfde platen als bij de 90s now. Alleen dan wat opgeleukt met wat Qotsa, White Stripes, Ram Jam, Ac/dc en nog een paar.
Het maakt weinig uit wat voor naam er aan gegeven wordt. Die Alpha zaterdag zal vast niet veranderen.
Alleen hopen dat ze bij 00's heroes niet allemaal van die neuzel/singersongwriterbandjes doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |