Jij bent toch die fag die het alleen voor de muziek gaat en niet de sfeer? Heb jij je kaartje gekocht voor de namen bekend waren?quote:
Ik heb geen kaartjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij bent toch die fag die het alleen voor de muziek gaat en niet de sfeer? Heb jij je kaartje gekocht voor de namen bekend waren?
Ik welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje
Daarnaast komen er een hoop goede namen.
Eigenlijk is iedereen super tevreden met de lineup, ze hebben het alleen nog niet doorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
OK Go! komt ook, dat was ik ook alweer vergeten!
Ja ik vergeet altidj de helft. Ik ga wel even alle dingen opzoeken die ik tof vind.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eigenlijk is iedereen super tevreden met de lineup, ze hebben het alleen nog niet door.
http://www.last.fm/festiv(...)0/lineup#recommendedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik vergeet altidj de helft. Ik ga wel even alle dingen opzoeken die ik tof vind.
Oh nice.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festiv(...)0/lineup#recommended
Dat wijf ken niet eens zingen live.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh trouwens, tip: Niet naar The Ting Tings gaan want oh my gosh wat waren die saai op Werchter.
Ik werk in de horeca en al 2x een optreden van haar op een bedrijfsfeest gezienquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, prima liedje.
[..]
Toch in die tijd wel aandacht voor het alternatief product op TMF. Eerst was er al Wet & Wild, met metal, hardcore en punk(rock). Later ook @lter8, gepresenteerd door de broertjes DeWaele (steevast elke clipaankondiging besluiten met de duimpjes omhoog). Of Sonic Youth daar 100% () in zat weet ik niet, maar ze hadden zeker niet misstaan.
Hebben ze wel nieuwe shit? Anders hoef ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mwahhh daar stoorde ik me niet zo aan. Maar er gebeurde gewoon niets, viel zoooo tegen.
Don't miss these artists (in your library):quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festiv(...)0/lineup#recommended
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef kikoooooo het volgende:
2 gescoord, staan inmiddels op marktplaats
Dat is best sad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef kikoooooo het volgende:
2 gescoord, staan inmiddels op marktplaats
je houdt wel van hardcore maar niet van drum n bass?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:29 schreef PiRANiA het volgende:
Hier zou ik allemaal naartoe willen (op volgorde van last.fm)
Black Sun Empire
Ik herkende de naam Black Sun Empire niet, zal wel onopgemerkt op mijn last.fm radio voorbij zijn gekomenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
je houdt wel van hardcore maar niet van drum n bass?
Hoe doe je zo'n uitgebreide lijst? Geen QOTSA fan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:29 schreef PiRANiA het volgende:
Hier zou ik allemaal naartoe willen (op volgorde van last.fm)
The Bloody Beetroots
NOFX
Deadmau5
blink-182
Pendulum
Noisia
Admiral Freebee
Groove Armada
30 Seconds to Mars
The DJ Producer
Massive Attack
Air
The Specials
Plastikman
Snow Patrol
Placebo
Tim Knol
The Low Anthem
Tot hier was het wel goed
Anouk
Starkey
Queens of the…
Yeasayer
Minus the Bear ?
Actress ?
Frightened Rabbit
King Midas Sound
Burning Spear
Joker
The xx
Foals
Delphic
Dave Clarke![]()
The Soft Pack
Band of Horses
Sleepy Sun
Chase & Status
Broken Bells ?
Marina & The…
Two Door Cinema…
LCD Soundsystem
Mumford & Sons
La Pegatina
Moss
The Kooks ?
Major Lazer
Cymbals Eat…
Nosaj Thing
The Ting Tings
Miike Snow
Jesca Hoop
Black Sun Empire
Fat Freddy's Drop
The National
Gentleman
Surfer Blood
OK Go
The Gaslight…
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik herkende de naam Black Sun Empire niet, zal wel onopgemerkt op mijn last.fm radio voorbij zijn gekomen. Drum n bass kan ik wel waarderen hoor
. Dubstep ook
.
quote:Zo, back to business: ook dit jaar weer LLowgenda. Dit jaar met o.a. Erben Wennemars en Generaal van Uhm. #LL10
http://frontpage.fok.nl/review/390873/1/1/50/interview-yeasayer-op-pinkpop.htmlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yeasayer is ook een echte aanrader live.Een en al teamwork van die mensen.
zegt de (gierige) faler...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef SpauldingPF het volgende:
Pauper, dat soort acties vindt ik echt gewoon triest. Sterf Ajb snel.
Flikker dan lekker op uit het lowlands subforum.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje
Daarnaast komen er een hoop goede namen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:03 schreef conobram het volgende:
Don't miss these artists (in your library):
-weg-
Omdat jij het niet leuk vind, moet het weg?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maak even een nieuw topic voor die lijstjes
idd waarom moet er per sé geslowchat wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat jij het niet leuk vind, moet het weg?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef SpauldingPF het volgende:
Pauper, dat soort acties vindt ik echt gewoon triest. Sterf Ajb snel.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat jij het niet leuk vind, moet het weg?
knap hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef conobram het volgende:
Ik zag vandaag een Lowlands poster hangen
pics!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef conobram het volgende:
Ik zag vandaag een Lowlands poster hangen
Wou net zeggen. BSE zijn een van de grootste organisatoren van leuke DnB feestjes in Nederland (Utrecht dan in ieder geval). Nationale standaardquote:
Kon ze eergister nog zien in een hele vette club in een soort kelder in hartje berlijn met het dikste geluid ooitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Wou net zeggen. BSE zijn een van de grootste organisatoren van leuke DnB feestjes in Nederland (Utrecht dan in ieder geval). Nationale standaard
Dit jaar wordt dik feest. Boemklatsch, Baskerville, Ed Rush, Joker, Chase & Status (live weliswaar), Sub FOcus, NYmfo, Netsky, Noisia, BSE, Caspa, Starky, Pendulum, Major Lazer, etc etc etc
met andere woorden... we gaan heel vele missen dit jaar ...
Noisia is live baas joh.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Kon ze eergister nog zien in een hele vette club in een soort kelder in hartje berlijn met het dikste geluid ooitmaar niet geweest uiteindelijk
Op LL ga ik er 100% zeker wel heen. Pendulum lijkt me helemaal niets live, vind het meer op huilie emo muziek lijken dan op DnB. Netsky en Noisia zijn te soft naar mijn mening.. met uitzondering van Block Control
![]()
Ja die zag ik dus ook omgggggg!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:58 schreef conobram het volgende:
Ik zag hem van veraf maar ik herkende die robot
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
De toekomst hangt niet enkel aan elkaar van economische termen zoals recessie en koopkrachtvermindering. Er is ook nog bezieling. Hoop. Idealisme! De verlichting komt met Llowgenda, waarbij inspirerende leiders ieder vanuit een eigen hoek de politieke arena van Lowlands (het Limapodium) betreden. Hoe ziet de Nederlandse droom eruit? Wat zijn de grootste inspiratiebronnen uit politiek, wetenschap, sport en kunst? En hoe zetten we deze inspiratie om in echt handelen?
De sprekers van Llowgenda zijn dit jaar o.a. Frans Timmermans (oud-staatssecretaris van Europese Zaken), generaal Peter van Uhm (Commandant der Strijdkrachten), Erben Wennemars (voormalig langebaanschaatster), Nederlandse kunstenares Tinkebell en de zussen Ilse en Femke van Velzen - de documentairemaaksters van 'Weapon of War' en 'Fighting the Silence' (over de oorlog in Congo).
Deze inspirators geven in hun speech de boodschap mee die hen heeft gebracht waar ze nu zijn en waar zij heen willen met Nederland en de wereld. Iets aan toe te voegen? Schuif dan na afloop aan met de sprekers in het Llowgendacafé op de mediacompound om met ze in discussie te gaan!
http://www.lowlands.nl/news.php?page=677
Heb ze ook al een paar keer gezien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja die zag ik dus ook omgggggg!
Zullen er meer zijn?
Vind D & B wel lekker om effe te horen, maar niet heel de avond, en ik kan er niet echt lekker op los gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Wou net zeggen. BSE zijn een van de grootste organisatoren van leuke DnB feestjes in Nederland (Utrecht dan in ieder geval). Nationale standaard
Dit jaar wordt dik feest. Boemklatsch, Baskerville, Ed Rush, Joker, Chase & Status (live weliswaar), Sub FOcus, NYmfo, Netsky, Noisia, BSE, Caspa, Starky, Pendulum, Major Lazer, etc etc etc
met andere woorden... we gaan heel vele missen dit jaar ...
Inderdaad! Voor een hele nacht losgaan is techno vereist.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind D & B wel lekker om effe te horen, maar niet heel de avond, en ik kan er niet echt lekker op los gaan.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:30 schreef SnuggLe het volgende:
Jongens, hoe werken die Last.FM lijstjes?
Vanaf ongeveer 11 uur volgens mij. Zelf zweer ik bij Kiss & Ride, wachten op de dijk + minder zeulen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef Einstijn het volgende:
Weet er misschien iemand vanaf hoelaat de pendelbussen donderdagmiddag rijden ? vanuit 't harde
Is dat al aan het begin van de middag of pas als de camping opengaat, dus uur of 18:00 ?
alvast bedankt!
Pas vanaf 1300u, en dan mondjesmaat. De parking gaat ook pas om 1400u open.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 11 uur volgens mij. Zelf zweer ik bij Kiss & Ride, wachten op de dijk + minder zeulen.
Dan luister je naar de verkeerde DnB tunesquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor een hele nacht losgaan is techno vereist.
met of zonder drugs? Voor een paar uur losgaan is DnB perfect icm dubstepquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor een hele nacht losgaan is techno vereist.
Of een combinatie?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
met of zonder drugs? Voor een paar uur losgaan is DnB perfect icm dubstepMaar in een roes de hele nacht losgaan op techno is ook geniaal
![]()
Heen en weer lopen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
van dnb en techno? Waar kan je zoiets vinden op LL?
als ik zin heb om een vierdaagse te lopen ga ik wel naar nijmegen. Op LL wil ik chillen, behalve bij de DJ Producer natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
als ik zin heb om een vierdaagse te lopen ga ik wel naar nijmegen. Op LL wil ik chillen, behalve bij de DJ Producer natuurlijk
Dat zijn de boemboemboemtenten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De India, Bravo en X-Ray staan naast elkaar. Wat nou vierdaagse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zijn de boemboemboemtenten?Lowlands: De TentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
begin je er net een beetje in te komen bij een bepaalde DJ.. moet je weer ergens anders heen. Nee ik vertoef liever op 1 plek voor langere tijdquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De India, Bravo en X-Ray staan naast elkaar. Wat nou vierdaagse.
Ik ben er gewoon niet zo dol op. Na een uurtje heb ik het wel weer gehoord, en het danst minder lekker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Dan luister je naar de verkeerde DnB tunes. Er is meer in het leven dan het standaard werk
Met... Maar zowel bij DnB als bij dubstep moet ik me er bewust toe zetten om los te gaan, in plaast van dat ik vanzelf sta te stuiteren, en dat hou je minder lang vol. Bij techno (en mindere mate electro) raak ik in een soort trance en kan ik zonder pauze bij wijze van spreke 12 uur doorgaan. Dan ben ik echt niet te stoppen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
met of zonder drugs? Voor een paar uur losgaan is DnB perfect icm dubstepMaar in een roes de hele nacht losgaan op techno is ook geniaal
![]()
Minimal mag als het zonnetje schijnt, en niet te langquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Een trance op minimal is pas heerlijk.
Helemaal los gaan op Spastic in de Bravo!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:06 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Bij techno (en mindere mate electro) raak ik in een soort trance en kan ik zonder pauze bij wijze van spreke 12 uur doorgaan. Dan ben ik echt niet te stoppen.
gewoon kak aan hebben en meenemen zoveel je wil. Er is van mij nog nooit iets ingenomen, zelfs niet toen ik met 2 trays halve liters binnenkwam.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef florabay het volgende:
Hoeveel liter drank mag je ook alweer meenemen? Ik dacht 8L maar ik weet het niet zeker en op de site kan ik (nog) niks vinden.
Inderdaad, vorig jaar hadden we ook meer dan 8 tray met z`n 4en maar er is niks ingenomen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:23 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
gewoon kak aan hebben en meenemen zoveel je wil. Er is van mij nog nooit iets ingenomen, zelfs niet toen ik met 2 trays halve liters binnenkwam.
qftquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:23 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
gewoon kak aan hebben en meenemen zoveel je wil. Er is van mij nog nooit iets ingenomen, zelfs niet toen ik met 2 trays halve liters binnenkwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door julian6 op 22-07-2010 18:54:09 ]
Want?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:04 schreef MB88 het volgende:
Het feit dat iemands vader ook naar Lowlands gaat en zelfs gaat camperen geeft toch aan dat het festival wel degelijk is afgegleden
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand op welke camping vooral ouwe lullen gaan staan? Want mijn paps gaat ook naar LL en wil vast niet tussen alleen maar schreeuwende, bierdrinkende jongeren staan die op zijn tent gaan springen oid.Camping 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom
- 24 uur douche en vreten
- Rustig slapen
Doe ik ook niet onder mn pa's neus maar zou het niet erg vinden als ik hem met grote doppen zou tegenkomenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik zou het niet aandurven hoor
Ondanks dat mijn ouders van mijn gebruik weten zou ik het niet tof vinden ze meerdere malen op een festival tegen te kunnen komen met een sleutel onder m'n neus
Thx, ik geef het doorquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:58 schreef Tatser het volgende:
[..]
Camping 5.
Waarom
- 24 uur douche en vreten
- Rustig slapen
Dat is 6quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:11 schreef SpauldingPF het volgende:
Camping 5 is wel de camper camping,
Jij wel, maar de ekte ekten gaan met hun matties bij de tent zitten bier tanken en schunnige opmerkingen naar vrouwen maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef kesselman het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken over op welke campig je moet liggen.
Ik kom alleen op de camping om een paar uur te slapen(tussen 6 en 11) verder ben ik op het festivalterrein!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Jij wel, maar de ekte ekten gaan met hun matties bij de tent zitten bier tanken en schunnige opmerkingen naar vrouwen maken.
Tevens ook de eerste ogononogo (?) bands bekend.quote:Ok, doen we maandag de allerlaatse muzieknamen en dan lees je donderdag alle tijden en tenten in de Lowlands programmakrant! #LL10
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:21 schreef frame-saw het volgende:
Ik hoop op een grote onbekende naam (My Bloody Valentine ofzo).
Dat vind ik nog een beetje magertjes, en wie is eigenlijk de oude lul dit jaar?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:21 schreef frame-saw het volgende:
Ik hoop op een grote onbekende naam (My Bloody Valentine ofzo).
quote:
Dat vind ik nog een beetje magertjes, en wie is eigenlijk de oude lul dit jaar?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wtf is een grote onbekende naam?
Flowers from the Man Who Shot Your Cousin?
When People Were Shorter and Lived Near the Water?
Voel je je dan tof ofzo... Ik hoop met je mee mits het cancer bats isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja nouja zo'n naam die heel veel mensen kennen maar het klootjesvolk niet, zeg maar.
Geen LANGE namen
Neequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Voel je je dan tof ofzo... Ik hoop met je mee mits het cancer bats is
right?! right?! i mean like, tent...tent..muziek food, tent.. tent..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef vault_tec het volgende:
voor mij is de line up eigenlijk wel klaar, heb het al druk zat zo
29 juli vroeg opstaan om die LL krant uit de brievenbus te halen.. en dan gelijk ff een timetable voor mezelf makenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef vault_tec het volgende:
Eigenlijk wel he.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben juist meer voor de bandjes, heb het niet met de nacht programmering... trek beide doen nietquote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
29 juli vroeg opstaan om die LL krant uit de brievenbus te halen.. en dan gelijk ff een timetable voor mezelf makenacht de kans redelijk groot dat ik me er nog aan ga houden ook! kga lowlands vooral 's nachts beleven denk ik met deze lijn
Inderdaad, haal er meestal elke dag wel 1quote:Op zondag 25 juli 2010 00:40 schreef frame-saw het volgende:
Overigens wel een goede tip: zo'n overpriced beker fruit. Brakheid verdwijnt meteen!
ik meerquote:
ben 19 maar als ik heel de dag van tent naar tent loop om bandjes te checken ben ik rond 12-1 gewoon helemaal opquote:Op zondag 25 juli 2010 00:40 schreef frame-saw het volgende:
Mietje! 's middags chillen, of niet, met bandjes en 's avonds lekker uit je dak gaan. Prima combinatie. Of ben jij al 40? Overigens wel een goede tip: zo'n overpriced beker fruit. Brakheid verdwijnt meteen!
Eet je wel fruit?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ben 19 maar als ik heel de dag van tent naar tent loop om bandjes te checken ben ik rond 12-1 gewoon helemaal op
ik en zonisdegod hebben verleden jaar mad veel bij die fruit kraam gehaaldquote:Op zondag 25 juli 2010 13:00 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Eet je wel fruit?Ik doe dat dus ook, en dan even chillen bij de tent/ergens waar het kan, en dan weer verder. En ik ben nog wel 20, veel ouder! En nee ik ben geen sportief of gezond type.
Watjequote:Op zondag 25 juli 2010 13:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik en zonisdegod hebben verleden jaar mad veel bij die fruit kraam gehaald![]()
maar ik ben heel de dag ook gewoon bezig en de nacht interesseert me ook niet zo
![]()
Ik gok zomaar opquote:Op zondag 25 juli 2010 13:22 schreef N-E-R-D het volgende:
Morgen tussen 8.00 en 8.30 de laatste namen bij 3fm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |