alsof mensen van bijna 40 niet een hele dag kunnen feesten!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:40 schreef frame-saw het volgende:
Mietje! 's middags chillen, of niet, met bandjes en 's avonds lekker uit je dak gaan. Prima combinatie. Of ben jij al 40? Overigens wel een goede tip: zo'n overpriced beker fruit. Brakheid verdwijnt meteen!
Je tentje kan je altijd kwijt. En de wachtrij is elk jaar gezelligquote:Op zondag 25 juli 2010 18:19 schreef Irving het volgende:
Hmmz hoelang is het in de rij wachten overigens als je daar donderdagmiddag aankomt? Vraag me af rond welk tijdstip je het beste kan komen waarbij je niet superlang hoeft te wachten maar wel er van verzekerd bent je tentje op je camping te zetten.
Ja je tentje kan je altijd wel ergens zetten, maar ben ik liever niet iemand die zijn tentje ergens zet midden op de weg waardoor mensen er niet langs kunnen -.- Als je daar om 4 uur aankomt, moet je daar toch tussen de 1 en 2 uur wachten?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je tentje kan je altijd kwijt. En de wachtrij is elk jaar gezellig
beste tijdstip is donderdag voor twaalvenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:19 schreef Irving het volgende:
Hmmz hoelang is het in de rij wachten overigens als je daar donderdagmiddag aankomt? Vraag me af rond welk tijdstip je het beste kan komen waarbij je niet superlang hoeft te wachten maar wel er van verzekerd bent je tentje op je camping te zetten.
Dan let ik nergens meer op maar droom ik terug naar mijn eerste liefdequote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als die komt trouwens, moet je op de pianist letten. Die man is in één woord ge-ni-aal.
ja BIJNAquote:Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef kesselman het volgende:
[..]
alsof mensen van bijna 40 niet een hele dag kunnen feesten!!!
Ik doe smorgens/smiddags chillen en wat kleine bandjes kijken.![]()
Savonds 1 of 2 grote bands in de alpha of grolsch![]()
Snachts dansen in de bravo of india tot 5 uur![]()
en ik ben ook bijna 40
Agree!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef ralfseltje het volgende:
Er mogen wel wat meer Pukkelpop bandjes bij. Lowlands verliest dit jaar wel heel hard van Pukkelpop op deze manier, vind ik.
laten we het niet hopenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Caro Emerald er ook nog wel bij komt.
Als ze zo doorgaan is dat snel voorbij denk ik. De sfeer wordt in mijn ogen gemaakt door de Lowlands-mensen, de wat alternatievere muziekluisteraar. En die blijven niet elk jaar terugkomen voor Anouk. Ik niet tenminste. Blijkbaar gaat er iets heel erg mis bij de programmering, aangezien Pukkelpop wél een 'Lowlands-lineup' neer kan zetten met nieuwe, hippe, onbekende en spannende bandjes. 80% van de bands op PP zouden ook best op Lowlands kunnen staan...quote:Op maandag 26 juli 2010 01:35 schreef julian6 het volgende:
Volgens mij gaat het op lowlands meer om de sfeer dan om de artiesten. De andere festivals mogen dan wel betere artiesten hebben, lowlands heeft gewoon net iets extras.
quote:Donderdag alle info, tijden en schema's in de Lowlands Programmakrant bij nrc next, nu vast de laatste muzieknamen!
Te beginnen met een Belgisch blokje: Balthazar, Partyharders feat Highbloo en Sound of Stereo maken hun opwachting op Lowlands. Ook aan techno is gedacht: Benny Rodrigues, Danko Esser en Warren Fellow draaien gezamenlijk hun SYNERGIE DJ-set. Je kunt hippare, hoppare met de Zweedse Balkan (ja, dat bestaat!) van Andra Generationen. Ska, rocksteady en vroege reggae wordt je voorgeschoteld door The Upsessions; de rock-horns mogen omhoog voor And So I Watch You From Afar en Finntroll. Deathmetal mixt namelijk prima met hummpa!
De X-Ray line-up is behoorlijk uitgebreid met Breakage, Thomas Martojo & Casper Tielrooij, Darkstar (live), Mount Kimbie, Roska, Dominique Young Unique, Gomes vs Brutuzz, FM Belfast en Dan le Sac vs Scroobius Pip. De druppels komen dus vast weer van het plafond en de muren!
Uiteraard is er dit jaar weer Alpha-disco met dj's (Mad) Ed & Arnold en Best of Rock met dj's Wiekes & Ton. Ook De Vrienden van... zijn van de partij; nieuw is de aanwezigheid van de Zer00's Heroes.
Natuurlijk zijn er ook nog de helden der pauze-DJ's!
Voor de X-Ray zijn dat dit jaar 030303 dj's, Tom Trago en Juha & Cinnaman.
In de Bravo staan Nymfo, DJ Dab, Sven & Tettero, Sandeman, Gomes vs Brutuzz, Von Rozenthal de la Vegaz, Delta Funktionen, Pieter Franssen, Nuno dos Santos, (Mad) Ed en Dans le Rock achter de wheels of steel.
Tot slot komt het elke avond tot een Global cLIMAx in het Lima-gebied. Feest uit alle hoeken van de wereld! Met voor West-Europa de Deutsche Biergarten Boys, voor Oost-Europa/Azië Tommi & Pizdabolkin en voor Spanje/Z-Amerika Eduardo & guests.
Alle informatie over deze acts vind je in het programmablok.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:28 schreef portie het volgende:
leukste nieuwe naam is : And so i watch you from afar.
Ach er is toch wel muziek 's avonds. Wat maakt het dan uit wat voor naam er aan gegeven wordt. Dj's in de Alpha en Grolsch hebben het maken het zichzelf sowieso erg makkelijk en draaien ook veel hetzelfde ongeacht de naam.quote:
Ik denk dat dat nu Zer00's is geworden..quote:
Daarom en volgens waren ze er twee jaar daarvoor er ook al.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef ranja het volgende:
Moke stond er vorig jaar nog... hele Grolsch puilde uit, overigens bleef wel iedereen staan toen Moke klaar was want eigenlijk hadden ze al een plekje gezocht voor de band er na...
Soort Anouk achtige praktijken worden het dan: 2006- 2008- 2010quote:Op maandag 26 juli 2010 12:45 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Daarom en volgens waren ze er twee jaar daarvoor er ook al.
Of Kaiser Chiefs, of Editors, of... tja, zoveel.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef kciR het volgende:
[..]
Soort Anouk achtige praktijken worden het dan: 2006- 2008- 2010
Volgens mij dit jaar geen surprise act.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Pink_Floyd het volgende:
Over surprise-acts gesproken zijn er al geruchten (behalve Depeche Mode uiteraard)?
3xquote:Op maandag 26 juli 2010 13:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij dit jaar geen surprise act.
Is ook nog maar 2x geweest dat er een surprise act aangekondigd was.
Naja, als je in het De Line-Up topic keek wat er nog via andere bronnen bevestigd stond, kon je wel ongeveer nagaan wat je nog kon verwachten.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:37 schreef frame-saw het volgende:
Vind de laatste namen wat tegenvallen, had wel wat supervets verwacht.
Het mocht niet zo zijn, zal het alsnog druk hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |