Met een paar drempeltjes..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:26 schreef timmmmm het volgende:
Zie ik nou goed dat er nog 50 kilometer afdaling is?
Misschien dat Charteaux en Pineau ook nog wat proberen om zo de bolletjestrui veilig te stellen. Blijft zonde dat ze zoals altijd nog 40km doorrijden na de Tourmalet om in Pau te kunnen finishenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:33 schreef crv het volgende:
Ben benieuwd wat het wordt vandaag. Volgens mij verwacht iedereen dat zowel Evans als Armstrong nog wat willen laten zien. Beide zijn ook eerzuchtig genoeg daarvoor. Misschien wil Moreau nog wat laten zien in zijn laatste tour.
Maar het eind is zo slap.Het enige dat kan is dat na de 4 cols er geen enkele ploeg zo compleet meer is om nog een fatsoenlijk achtervolging in te zetten als er renners vooruit zijn.
Die is wel genaaid zeg,is nu zo kwaad, dus die gaat vandaag winnenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:03 schreef Steven184 het volgende:
Schrijf maar op als een van de vluchters: Roche
Zo die is echt pislinkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:03 schreef Steven184 het volgende:
Schrijf maar op als een van de vluchters: Roche
Denk het niet. Weet niet of een groep met Roche veel ruimte gaat krijgen vanwege het in gevaar komen van een aantal top 10 plekken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die is wel genaaid zeg,is nu zo kwaad, dus die gaat vandaag winnen
Heel veel ruimte misschien niet, maar als Roche vooraan d'Aubisque overkomt dan rijden ze hem er daarna niet meer af en in een sprint van een eventuele groep na zo'n etappe geef ik Roche een goede kans.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:21 schreef knep het volgende:
[..]
Denk het niet. Weet niet of een groep met Roche veel ruimte gaat krijgen vanwege het in gevaar komen van een aantal top 10 plekken.
Ligt er ook een beetje aan wie er tempo gaan rijden op die beklimmingen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heel veel ruimte misschien niet, maar als Roche vooraan d'Aubisque overkomt dan rijden ze hem er daarna niet meer af en in een sprint van een eventuele groep na zo'n etappe geef ik Roche een goede kans.
Ik vind Roche trouwens altijd een mooie renner, zeker in Tour de France rijd hij heel erg naar zijn topmogelijkheden.
Maar erg waarschijnlijk lijkt het niet dat het tot een groepssprint gaat komen, wie zou de koers willen controleren? Zo kansloos zou een lange aanval van een type Roche niet eens zijn denk ik, de meeste ploegen hebben niet de mannen om een ontsnapping te controleren op dit parcours.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heel veel ruimte misschien niet, maar als Roche vooraan d'Aubisque overkomt dan rijden ze hem er daarna niet meer af en in een sprint van een eventuele groep na zo'n etappe geef ik Roche een goede kans.
Ik vind Roche trouwens altijd een mooie renner, zeker in Tour de France rijd hij heel erg naar zijn topmogelijkheden.
kutquote:
Dat mag je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:07 schreef StephanL het volgende:
Om 11:25 op de TV als ik NOS teletekst mag geloven
Ja, maar als je niks verwacht, kan het alleen maar beter worden.quote:
Daarom dek ik mezelf ook inquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, maar als je niks verwacht, kan het alleen maar beter worden.
Die van donderdag leent het er beter voor inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:31 schreef Atreidez het volgende:
Live beelden
Koninginnerit vandaag volgens HerbertIn hoogtemeters misschien, maar niet in aankomst..
Als journalist moet je natuurlijk elke bergetappe van de dag de koninginnerit maken, want de huidige dag moet altijd het belangrijkste zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die van donderdag leent het er beter voor inderdaad.
Die over de Madeleine had toch wel allurequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef Beregd het volgende:
op sporza stond het ook al, koninginnerit.
We missen een echte koninginnerit dit jaar, zo'n rit met de cols van vandaag mazar dan ook met een stevige aankomst (eventueel vlak na de laatste afdaling).
Het wordt wel interessant als er renners meteen vertrekken die rond plek 10-15 staan in het GC. Kreuziger in de aanval zou de koers meteen stukken boeiender maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd of ze meteen gaan knallen, er zullen er vast een paar zijn.
Zeggen ze op België ook. Dus zal wel kloppen dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk dadelijk vuurwerk, volgens de commentatoren bij de NOS zaten er al enkele wielrenners van te voren warm te fietsen.
Zeker en niet leuk voor de sprinters die heel de etappe achter de feiten aan moeten rijden dan en moeten vrezen voor de tijdslimiet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Het wordt wel interessant als er renners meteen vertrekken die rond plek 10-15 staan in het GC. Kreuziger in de aanval zou de koers meteen stukken boeiender maken.
Roche is chagrijnig, dus die zal wel willen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Het wordt wel interessant als er renners meteen vertrekken die rond plek 10-15 staan in het GC. Kreuziger in de aanval zou de koers meteen stukken boeiender maken.
De Tour is te groot om bergop te finishen. Qua logistiek is het altijd een drama. Plus die plaatjes bergop hebben te weinig geld om te bieden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef Shoombak het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom er zoveel bergritten zijn zonder aankomst bergop. Dan heeft die hele berg toch geen nut
Koninginnenrit heeft niet veel met aankomst te maken horen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:31 schreef Atreidez het volgende:
Live beelden
Koninginnerit vandaag volgens HerbertIn hoogtemeters misschien, maar niet in aankomst..
Je wordt er toch wel moe van.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef Shoombak het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom er zoveel bergritten zijn zonder aankomst bergop. Dan heeft die hele berg toch geen nut
Ik denk dat ik je begrijp, lastig met zo'n niet lopende zin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef maril het volgende:
Waarom heeft vrt bij zigge geen hd, baal van Ducrot.?
Neutrale start. De eerste paar km horen niet bij de wedstrijd. Straks heb je de officiële start.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom worden/werden ze net tegengehouden door die auto's? Dat ze er allemaal naast en achter moeten rijden enzo?
Renaat had het per ongeluk over Andy i.p.v. Bjarne. Dat was het.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat zeiden ze op de VRT nou over Contador en Schleck Bros? Andy Rhis is toch van BMC en heeft niets met S-Works te maken?
Aan hem dacht ik ook, maar die staat toch wel verder achter in het algemeen klassement. Hem laten ze net als een Moreau, een Charteau, Voigt, Barredo en Monfort zonder moeite gaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Roche is chagrijnig, dus die zal wel willen.
Ik vind hem dit jaar echt tegenvallen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Beregd het volgende:
komaan cunego,
een van de beste finishers onder de klimmers
Godver, dit snap ik echt niet. Je bent toch geen Turksequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef maril het volgende:
Waarom heeft vrt bij zigge geen hd, baal van Ducrot.?
Weet je hoe kut dat is!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:32 schreef Godshand het volgende:
Ze hadden de etappe eigenlijk achterstevoren moeten rijden, vanuit Pau dus. Stukken interessanter...
Ohh zo, vond het al zo vreemdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Neutrale start. De eerste paar km horen niet bij de wedstrijd. Straks heb je de officiële start.
Ok, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Renaat had het per ongeluk over Andy i.p.v. Bjarne. Dat was het.
Nu is wel heel erg vroeg.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:44 schreef Falco het volgende:
Kom op Schleck! Gewoon meespringen, laat die Contador maar zweten
Stapt zo wel af.quote:
Nee, waren er 5 net. Nu alweer nieuwe schermutselingen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef Beregd het volgende:
slechts twee aanvallers volgens letour.fr, klopt dat?
de nieuwe van Hummelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef Venga_II het volgende:
McEwen, wordt een solo van 200 km, ben bang dat ie vandaag niet gaat overleven
Je had gelijk met Rochequote:
waar ik niet op hoop is dat ze nu redelijk doorrijden..dat dalijk 5 man wegzijn..en het peleton NIETS meer doetquote:
Was dat niet Horner?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Wombcat het volgende:
Leipheimer mee in de aanval. Die zal toch weinig ruimte krijgen.
Zit er niet bij volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Wombcat het volgende:
Leipheimer mee in de aanval. Die zal toch weinig ruimte krijgen.
Er liggen al meer renners op achterstand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef Zwansen het volgende:
Leuk dat het gelijk koers is, jammer voor Robbie.
zo zal er zich mss wel rap een bus vormen, wat dan weer wel goed kan zijn voor hem.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef Zwansen het volgende:
Leuk dat het gelijk koers is, jammer voor Robbie.
3 minuten ongeveer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Pro_Shifty het volgende:
Kreuziger op hoeveel staat die van Gesink?
2:57.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Pro_Shifty het volgende:
1 Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 72:50:42quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Pro_Shifty het volgende:
je zal het altijd zien, in de ritten waar niemand het verwacht, wordt er plots wel gekoerst.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch nog een slachting vandaag
Met deze groep voorop, blijft het tempo in het peloton ook hoog en kunnen er nog rare dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Beregd het volgende:
[..]
je zal het altijd zien, in de ritten waar niemand het verwacht, wordt er plots wel gekoerst.
We zullen zien hoe sterk Astana is. Ben daar wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met deze groep voorop, blijft het tempo in het peloton ook hoog en kunnen er nog rare dingen gebeuren.
ik hoop zo dat je gelijk hebt...je bent een romanticus..ik ook:D maarja...ik verwacht gewoon dat dalijk een groepje wegrijd dat geen gevaar voor het geel oplevert en dat het dan helemaal stilvalt in het peletonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch nog een slachting vandaag
die wordt echt slechter met de dag, beter zoekt hij een bus op of zo, en knecht donderdag nog eens voor roman.quote:
Gister was het ook keihard actie in et beginquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:56 schreef StephanL het volgende:
ieder geval een keer actie en geen slaap etappe.
Alsof Rabo iemand kan terughalen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef Zwansen het volgende:
Ze laten echt niet de nummer 10 en 11 ver wegrijden. Vind ook niet dat Rabo dat mag doen.
ja je kunt er cynisch over doen...maar als hij niet demareert krijg je een saaie koers? wat wil je nou? dat we een mooie koers krijgen en hesjedal het gewoon probeert..of liever dat iedereen naar elkaar gaat lopen kijken en we en block die 3 grote cols over gaanquote:
Kijk gewoon hier, dan lees je het vanzelf.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Pro_Shifty het volgende:
hoe laat zijn ze op de top van de laaste klim?
Hoe laat finishen ze ongeveer?
Dan weet ik wanneer ik moet stoppen met werken en ff snel de tv aan moet zetten.
http://www.letour.fr/2010/TDF/LIVE/us/1600/etape_par_etape.htmlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Pro_Shifty het volgende:
Dan weet ik wanneer ik moet stoppen met werken en ff snel de tv aan moet zetten.
Kan alleen Garate zijn denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk altijd een mannetje mee laten draaien met Astana.
Ik werk buiten dus geen computer bij de hand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk gewoon hier, dan lees je het vanzelf.
Ze kunnen voor de verandering ook gewoon een een mannetje meesturen. Ze hebben immers al zoveel aangevallen deze tour..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk altijd een mannetje mee laten draaien met Astana.
Ik snapte er even niks vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig, het is nog 192 km en alles nu al aan gort.
Alleen Gesink kan hier meespringen, Garate probeerde maar blies zichzelf meteen op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze kunnen voor de verandering ook gewoon een een mannetje meesturen. Ze hebben immers al zoveel aangevallen deze tour..
Gesink gaat donderdag aan de slag op de Tourmaletquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze kunnen voor de verandering ook gewoon een een mannetje meesturen. Ze hebben immers al zoveel aangevallen deze tour..
Daarom zal dat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een kopgroep ook, als ze hun tijd gaan geven krijgen ze een probleem. Teveel top10 daar.
Ja maar in het stadium dat die groep ontstaat. Capecchi enzo is ook geen klimmer, maar zit gewoon meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef groenen het volgende:
[..]
Alleen Gesink kan hier meespringen, Garate probeerde maar blies zichzelf meteen op.
Boom zit al lang in de bus etc.
ja geweldige ontwikkelingen...hopelijk heben ze nog een voorsprongetje op de top......jammer van de rabos zeg:S:S:S:S:Squote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik snapte er even niks vanZe zijn nu ~8-10km bezig en iedereen is aan het lossen
Capecchi is wel een klimmer hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar in het stadium dat die groep ontstaat. Capecchi enzo is ook geen klimmer, maar zit gewoon mee
Gesink is toch ook een beetje een slowstarter of heb ik dat mis?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef groenen het volgende:
[..]
Alleen Gesink kan hier meespringen, Garate probeerde maar blies zichzelf meteen op.
Boom zit al lang in de bus etc.
Jup, die komt van zelf weer op tempoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef leroytje het volgende:
[..]
Gesink is toch ook een beetje een slowstarter of heb ik dat mis?
Ben ook wel voor Armstrong vandaag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef Omega3 het volgende:
Hup Armstrong(sorry ben nou eenmaal een fan)
Hij moet nog wel even een etappe winnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef Omega3 het volgende:
Hup Armstrong(sorry ben nou eenmaal een fan)
Oke oke. Als Vino gaat, dan niet natuurlijk, anders is het zonde om een knecht als nutteloze controleur mee te sturen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Vino is de best geplaatste.
Ja, hij heeft nu weer een oranje tricot aan hèquote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:07 schreef Drassss het volgende:
Dit doet me denken aan Cyclingmanager wanneer ik heel men ploeg op kop knal, zodat 40% van het peloton te laat binnen komt
Ergens in het midden van de groep Contador.quote:
Gaa-aafquote:
na de tourmalet is het parcours sowieso minder, de aubisque beklimmen ze van de verkeerde kant om echt zwaar te zijn. Nu moet het gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zwaarder de start, hoe rustiger de finish zal zijn. Maar goed, laten we hier maar van genieten dan.
..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Pro_Shifty het volgende:
Precies, Vino wint de Tourquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:08 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, Astana hoeft niet meer. Saxo kan niet meer. Wie gaan er nu rijden in die groep?
Zie post Ambrosius. Deze topics volgen is het beste wat je kunt doenquote:
ik wist hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:38 schreef Beregd het volgende:
de enioge klassementsrijder die ik nog zie aanvallen is Vino![]()
Is ook wel te begrijpen, gezien de sterkte van de kopgroep.quote:
VDB2. Dat gaat ze niet laten gebeuren denk ik. Wel leuk dat die gast ook eens wat initiatief/ambitie toontquote:
Vinden het natuurlijk geweldig, ipv wat realiteitszin te tonen. Ze verwachten nu dat Menchov en Gesink ook gaanquote:
Ik wou net zeggen....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef marcodej het volgende:
Gesink is al keihard aan het werken om bij te blijven.
Ja, mooi, al is het wel net te laat. Nu moet hij in de afdaling nog veel risico gaan nemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
VDB2. Dat gaat ze niet laten gebeuren denk ik. Wel leuk dat die gast ook eens wat initiatief/ambitie toont
We hebben een strijd in de strijd Maarten!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef Falco het volgende:
Jajaja, daar is ie dan. Waar is Gesink!!
ja jammer..wat leipheimer ook in moeilijkheden..neits aan te doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef marcodej het volgende:
Dat is altijd zijn stijl. Maar voor Gesink is dit natuurlijk ook niet het gewenste begin zo heel explosief.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef marcodej het volgende:
Kleiner dan de kopgroep.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Zie dit dan, hoe groot is dat peloton nog?
waar is contador en CSC nou..behoudend gekoers tot nu toe deze tour van contador en CSCquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef sven23456 het volgende:
[..]
ja jammer..wat leipheimer ook in moeilijkheden..neits aan te doen
Dacht ik ook, maar wat maakt het uit. Voor de toeschouwers is dit mooi!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal dom van VDB2, ga dan wat vroeger zodat je er op de top bij bent.
Uiteraard, maar ik vond het nu al wel erg schokkerig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is altijd zijn stijl. Maar voor Gesink is dit natuurlijk ook niet het gewenste begin zo heel explosief.
Ik heb het idee dat VDB2 geen groot licht is. Naja, leuk dat hij wat probeert. Ik begon me wat te ergeren aan zijn slappe instelling de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal dom van VDB2, ga dan wat vroeger zodat je er op de top bij bent.
Yah, denk dat het vandaag teveel word voor Gesink. Misschien volgend jaar seizoen toch iets anders indelen? Hij lijkt zeker niet in topvorm hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vond het nu al wel erg schokkerig.
ah, als de klassementsrenners niet doen is het saai en missen we aanvallende renners.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:15 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat VDB2 geen groot licht is. Naja, leuk dat hij wat probeert. Ik begon me wat te ergeren aan zijn slappe instelling de afgelopen dagen
YES...vdb2 heeft zoveel over volgens mij...! als ik hem was zou ik lekker vol gas doorrijden de komende 3 colsquote:
Ik vrees het ergstequote:
Hij had zijn aanval iets eerder moeten plaatsten, nu wordt het heel lastig om in de afdaling bij de kopgroep te komen. Daarnaast heeft hij maar iets van 15 seconden op de groep gele trui.quote:
Ik denk dat uiteindelijk alles wel bij elkaar komt in het laatste stuk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef Pro_Shifty het volgende:
hopelijk blaast VDB zich op en kan Gesink nog wat tijd op hem pakken.
Ik vrees het ook jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk alles wel bij elkaar komt in het laatste stuk.
Hij probeert tenminste iets.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef Pro_Shifty het volgende:
hopelijk blaast VDB zich op en kan Gesink nog wat tijd op hem pakken.
hij wachte omdat hij dacht dat ze kreuziger en consorten toch wel zouden terugpakken (de mannen van contador)....toen dat niet zo makkelijk bleek was het eigenlijk al te laat....gegokt en verloren:) maar hij komt vast nog terugquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had zijn aanval iets eerder moeten plaatsten, nu wordt het heel lastig om in de afdaling bij de kopgroep te komen. Daarnaast heeft hij maar iets van 15 seconden op de groep gele trui.
Gesink heeft ook al proberen aan te vallen, maar kan op dit moment niet beter.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Yonjuuni het volgende:
Aardig wat Rabo in het pelotonnetje, Koos de 4e?
Oh, ik vind het erg leuk van VDB doet en ik zal hem hiervoor gaan supporteren. De timing was echter een beetje raar omdat je er nu raar tussen komt te rijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:16 schreef Beregd het volgende:
[..]
ah, als de klassementsrenners niet doen is het saai en missen we aanvallende renners.
Als er een aanvalt is het dom.
Waarom ga je je dan vanavond aan Sporza ergerenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry maar wat irriteer ik me aan Sporza vanavond. Lloyd rijdt op kop in de kopgroep en e gaan er meteen vanuit dat de oortjes kapot zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |