Gister was het ook keihard actie in et beginquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:56 schreef StephanL het volgende:
ieder geval een keer actie en geen slaap etappe.
Alsof Rabo iemand kan terughalen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef Zwansen het volgende:
Ze laten echt niet de nummer 10 en 11 ver wegrijden. Vind ook niet dat Rabo dat mag doen.
ja je kunt er cynisch over doen...maar als hij niet demareert krijg je een saaie koers? wat wil je nou? dat we een mooie koers krijgen en hesjedal het gewoon probeert..of liever dat iedereen naar elkaar gaat lopen kijken en we en block die 3 grote cols over gaanquote:
Kijk gewoon hier, dan lees je het vanzelf.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Pro_Shifty het volgende:
hoe laat zijn ze op de top van de laaste klim?
Hoe laat finishen ze ongeveer?
Dan weet ik wanneer ik moet stoppen met werken en ff snel de tv aan moet zetten.
http://www.letour.fr/2010/TDF/LIVE/us/1600/etape_par_etape.htmlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Pro_Shifty het volgende:
hoe laat zijn ze op de top van de laaste klim?
Hoe laat finishen ze ongeveer?
Dan weet ik wanneer ik moet stoppen met werken en ff snel de tv aan moet zetten.
Kan alleen Garate zijn denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk altijd een mannetje mee laten draaien met Astana.
Ik werk buiten dus geen computer bij de hand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk gewoon hier, dan lees je het vanzelf.
Ze kunnen voor de verandering ook gewoon een een mannetje meesturen. Ze hebben immers al zoveel aangevallen deze tour..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk altijd een mannetje mee laten draaien met Astana.
Ik snapte er even niks vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig, het is nog 192 km en alles nu al aan gort.
Alleen Gesink kan hier meespringen, Garate probeerde maar blies zichzelf meteen op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze kunnen voor de verandering ook gewoon een een mannetje meesturen. Ze hebben immers al zoveel aangevallen deze tour..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |