Je had gelijk met Rochequote:
waar ik niet op hoop is dat ze nu redelijk doorrijden..dat dalijk 5 man wegzijn..en het peleton NIETS meer doetquote:
Was dat niet Horner?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Wombcat het volgende:
Leipheimer mee in de aanval. Die zal toch weinig ruimte krijgen.
Zit er niet bij volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Wombcat het volgende:
Leipheimer mee in de aanval. Die zal toch weinig ruimte krijgen.
Er liggen al meer renners op achterstand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef Zwansen het volgende:
Leuk dat het gelijk koers is, jammer voor Robbie.
zo zal er zich mss wel rap een bus vormen, wat dan weer wel goed kan zijn voor hem.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef Zwansen het volgende:
Leuk dat het gelijk koers is, jammer voor Robbie.
3 minuten ongeveer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Pro_Shifty het volgende:
Kreuziger op hoeveel staat die van Gesink?
2:57.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Pro_Shifty het volgende:
1 Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 72:50:42quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Pro_Shifty het volgende:
je zal het altijd zien, in de ritten waar niemand het verwacht, wordt er plots wel gekoerst.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch nog een slachting vandaag
Met deze groep voorop, blijft het tempo in het peloton ook hoog en kunnen er nog rare dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Beregd het volgende:
[..]
je zal het altijd zien, in de ritten waar niemand het verwacht, wordt er plots wel gekoerst.
We zullen zien hoe sterk Astana is. Ben daar wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met deze groep voorop, blijft het tempo in het peloton ook hoog en kunnen er nog rare dingen gebeuren.
ik hoop zo dat je gelijk hebt...je bent een romanticus..ik ook:D maarja...ik verwacht gewoon dat dalijk een groepje wegrijd dat geen gevaar voor het geel oplevert en dat het dan helemaal stilvalt in het peletonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch nog een slachting vandaag
die wordt echt slechter met de dag, beter zoekt hij een bus op of zo, en knecht donderdag nog eens voor roman.quote:
Gister was het ook keihard actie in et beginquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:56 schreef StephanL het volgende:
ieder geval een keer actie en geen slaap etappe.
Alsof Rabo iemand kan terughalen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef Zwansen het volgende:
Ze laten echt niet de nummer 10 en 11 ver wegrijden. Vind ook niet dat Rabo dat mag doen.
ja je kunt er cynisch over doen...maar als hij niet demareert krijg je een saaie koers? wat wil je nou? dat we een mooie koers krijgen en hesjedal het gewoon probeert..of liever dat iedereen naar elkaar gaat lopen kijken en we en block die 3 grote cols over gaanquote:
Kijk gewoon hier, dan lees je het vanzelf.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Pro_Shifty het volgende:
hoe laat zijn ze op de top van de laaste klim?
Hoe laat finishen ze ongeveer?
Dan weet ik wanneer ik moet stoppen met werken en ff snel de tv aan moet zetten.
http://www.letour.fr/2010/TDF/LIVE/us/1600/etape_par_etape.htmlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Pro_Shifty het volgende:
hoe laat zijn ze op de top van de laaste klim?
Hoe laat finishen ze ongeveer?
Dan weet ik wanneer ik moet stoppen met werken en ff snel de tv aan moet zetten.
Kan alleen Garate zijn denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk altijd een mannetje mee laten draaien met Astana.
Ik werk buiten dus geen computer bij de hand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk gewoon hier, dan lees je het vanzelf.
Ze kunnen voor de verandering ook gewoon een een mannetje meesturen. Ze hebben immers al zoveel aangevallen deze tour..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk altijd een mannetje mee laten draaien met Astana.
Ik snapte er even niks vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig, het is nog 192 km en alles nu al aan gort.
Alleen Gesink kan hier meespringen, Garate probeerde maar blies zichzelf meteen op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze kunnen voor de verandering ook gewoon een een mannetje meesturen. Ze hebben immers al zoveel aangevallen deze tour..
Gesink gaat donderdag aan de slag op de Tourmaletquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze kunnen voor de verandering ook gewoon een een mannetje meesturen. Ze hebben immers al zoveel aangevallen deze tour..
Daarom zal dat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een kopgroep ook, als ze hun tijd gaan geven krijgen ze een probleem. Teveel top10 daar.
Ja maar in het stadium dat die groep ontstaat. Capecchi enzo is ook geen klimmer, maar zit gewoon meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef groenen het volgende:
[..]
Alleen Gesink kan hier meespringen, Garate probeerde maar blies zichzelf meteen op.
Boom zit al lang in de bus etc.
ja geweldige ontwikkelingen...hopelijk heben ze nog een voorsprongetje op de top......jammer van de rabos zeg:S:S:S:S:Squote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik snapte er even niks vanZe zijn nu ~8-10km bezig en iedereen is aan het lossen
Capecchi is wel een klimmer hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar in het stadium dat die groep ontstaat. Capecchi enzo is ook geen klimmer, maar zit gewoon mee
Gesink is toch ook een beetje een slowstarter of heb ik dat mis?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef groenen het volgende:
[..]
Alleen Gesink kan hier meespringen, Garate probeerde maar blies zichzelf meteen op.
Boom zit al lang in de bus etc.
Jup, die komt van zelf weer op tempoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef leroytje het volgende:
[..]
Gesink is toch ook een beetje een slowstarter of heb ik dat mis?
Ben ook wel voor Armstrong vandaag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef Omega3 het volgende:
Hup Armstrong(sorry ben nou eenmaal een fan)
Hij moet nog wel even een etappe winnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef Omega3 het volgende:
Hup Armstrong(sorry ben nou eenmaal een fan)
Oke oke. Als Vino gaat, dan niet natuurlijk, anders is het zonde om een knecht als nutteloze controleur mee te sturen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Vino is de best geplaatste.
Ja, hij heeft nu weer een oranje tricot aan hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |