Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:07 schreef Drassss het volgende:
Dit doet me denken aan Cyclingmanager wanneer ik heel men ploeg op kop knal, zodat 40% van het peloton te laat binnen komt
Ergens in het midden van de groep Contador.quote:
Gaa-aafquote:
na de tourmalet is het parcours sowieso minder, de aubisque beklimmen ze van de verkeerde kant om echt zwaar te zijn. Nu moet het gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zwaarder de start, hoe rustiger de finish zal zijn. Maar goed, laten we hier maar van genieten dan.
..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Pro_Shifty het volgende:
hoe laat zijn ze op de top van de laaste klim?
Hoe laat finishen ze ongeveer?
Dan weet ik wanneer ik moet stoppen met werken en ff snel de tv aan moet zetten.
Precies, Vino wint de Tourquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:08 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, Astana hoeft niet meer. Saxo kan niet meer. Wie gaan er nu rijden in die groep?
Zie post Ambrosius. Deze topics volgen is het beste wat je kunt doenquote:
ik wist hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:38 schreef Beregd het volgende:
de enioge klassementsrijder die ik nog zie aanvallen is Vino![]()
Is ook wel te begrijpen, gezien de sterkte van de kopgroep.quote:
VDB2. Dat gaat ze niet laten gebeuren denk ik. Wel leuk dat die gast ook eens wat initiatief/ambitie toontquote:
Vinden het natuurlijk geweldig, ipv wat realiteitszin te tonen. Ze verwachten nu dat Menchov en Gesink ook gaanquote:
Ik wou net zeggen....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef marcodej het volgende:
Gesink is al keihard aan het werken om bij te blijven.
Ja, mooi, al is het wel net te laat. Nu moet hij in de afdaling nog veel risico gaan nemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
VDB2. Dat gaat ze niet laten gebeuren denk ik. Wel leuk dat die gast ook eens wat initiatief/ambitie toont
We hebben een strijd in de strijd Maarten!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef Falco het volgende:
Jajaja, daar is ie dan. Waar is Gesink!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |