Vinden het natuurlijk geweldig, ipv wat realiteitszin te tonen. Ze verwachten nu dat Menchov en Gesink ook gaanquote:
Ik wou net zeggen....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef marcodej het volgende:
Gesink is al keihard aan het werken om bij te blijven.
Ja, mooi, al is het wel net te laat. Nu moet hij in de afdaling nog veel risico gaan nemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
VDB2. Dat gaat ze niet laten gebeuren denk ik. Wel leuk dat die gast ook eens wat initiatief/ambitie toont
We hebben een strijd in de strijd Maarten!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef Falco het volgende:
Jajaja, daar is ie dan. Waar is Gesink!!
ja jammer..wat leipheimer ook in moeilijkheden..neits aan te doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef marcodej het volgende:
Dat is altijd zijn stijl. Maar voor Gesink is dit natuurlijk ook niet het gewenste begin zo heel explosief.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef marcodej het volgende:
Kleiner dan de kopgroep.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Zie dit dan, hoe groot is dat peloton nog?
waar is contador en CSC nou..behoudend gekoers tot nu toe deze tour van contador en CSCquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef sven23456 het volgende:
[..]
ja jammer..wat leipheimer ook in moeilijkheden..neits aan te doen
Dacht ik ook, maar wat maakt het uit. Voor de toeschouwers is dit mooi!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal dom van VDB2, ga dan wat vroeger zodat je er op de top bij bent.
Uiteraard, maar ik vond het nu al wel erg schokkerig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is altijd zijn stijl. Maar voor Gesink is dit natuurlijk ook niet het gewenste begin zo heel explosief.
Ik heb het idee dat VDB2 geen groot licht is. Naja, leuk dat hij wat probeert. Ik begon me wat te ergeren aan zijn slappe instelling de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal dom van VDB2, ga dan wat vroeger zodat je er op de top bij bent.
Yah, denk dat het vandaag teveel word voor Gesink. Misschien volgend jaar seizoen toch iets anders indelen? Hij lijkt zeker niet in topvorm hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vond het nu al wel erg schokkerig.
ah, als de klassementsrenners niet doen is het saai en missen we aanvallende renners.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:15 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat VDB2 geen groot licht is. Naja, leuk dat hij wat probeert. Ik begon me wat te ergeren aan zijn slappe instelling de afgelopen dagen
YES...vdb2 heeft zoveel over volgens mij...! als ik hem was zou ik lekker vol gas doorrijden de komende 3 colsquote:
Ik vrees het ergstequote:
Hij had zijn aanval iets eerder moeten plaatsten, nu wordt het heel lastig om in de afdaling bij de kopgroep te komen. Daarnaast heeft hij maar iets van 15 seconden op de groep gele trui.quote:
Ik denk dat uiteindelijk alles wel bij elkaar komt in het laatste stuk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef Pro_Shifty het volgende:
hopelijk blaast VDB zich op en kan Gesink nog wat tijd op hem pakken.
Ik vrees het ook jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk alles wel bij elkaar komt in het laatste stuk.
Hij probeert tenminste iets.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef Pro_Shifty het volgende:
hopelijk blaast VDB zich op en kan Gesink nog wat tijd op hem pakken.
hij wachte omdat hij dacht dat ze kreuziger en consorten toch wel zouden terugpakken (de mannen van contador)....toen dat niet zo makkelijk bleek was het eigenlijk al te laat....gegokt en verloren:) maar hij komt vast nog terugquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had zijn aanval iets eerder moeten plaatsten, nu wordt het heel lastig om in de afdaling bij de kopgroep te komen. Daarnaast heeft hij maar iets van 15 seconden op de groep gele trui.
Gesink heeft ook al proberen aan te vallen, maar kan op dit moment niet beter.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Yonjuuni het volgende:
Aardig wat Rabo in het pelotonnetje, Koos de 4e?
Oh, ik vind het erg leuk van VDB doet en ik zal hem hiervoor gaan supporteren. De timing was echter een beetje raar omdat je er nu raar tussen komt te rijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:16 schreef Beregd het volgende:
[..]
ah, als de klassementsrenners niet doen is het saai en missen we aanvallende renners.
Als er een aanvalt is het dom.
Waarom ga je je dan vanavond aan Sporza ergerenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry maar wat irriteer ik me aan Sporza vanavond. Lloyd rijdt op kop in de kopgroep en e gaan er meteen vanuit dat de oortjes kapot zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |