ja jammer..wat leipheimer ook in moeilijkheden..neits aan te doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef marcodej het volgende:
Gesink is al keihard aan het werken om bij te blijven.
Dat is altijd zijn stijl. Maar voor Gesink is dit natuurlijk ook niet het gewenste begin zo heel explosief.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef marcodej het volgende:
Gesink is al keihard aan het werken om bij te blijven.
Kleiner dan de kopgroep.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Zie dit dan, hoe groot is dat peloton nog?
waar is contador en CSC nou..behoudend gekoers tot nu toe deze tour van contador en CSCquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef sven23456 het volgende:
[..]
ja jammer..wat leipheimer ook in moeilijkheden..neits aan te doen
Dacht ik ook, maar wat maakt het uit. Voor de toeschouwers is dit mooi!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal dom van VDB2, ga dan wat vroeger zodat je er op de top bij bent.
Uiteraard, maar ik vond het nu al wel erg schokkerig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is altijd zijn stijl. Maar voor Gesink is dit natuurlijk ook niet het gewenste begin zo heel explosief.
Ik heb het idee dat VDB2 geen groot licht is. Naja, leuk dat hij wat probeert. Ik begon me wat te ergeren aan zijn slappe instelling de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal dom van VDB2, ga dan wat vroeger zodat je er op de top bij bent.
Yah, denk dat het vandaag teveel word voor Gesink. Misschien volgend jaar seizoen toch iets anders indelen? Hij lijkt zeker niet in topvorm hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vond het nu al wel erg schokkerig.
ah, als de klassementsrenners niet doen is het saai en missen we aanvallende renners.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:15 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat VDB2 geen groot licht is. Naja, leuk dat hij wat probeert. Ik begon me wat te ergeren aan zijn slappe instelling de afgelopen dagen
YES...vdb2 heeft zoveel over volgens mij...! als ik hem was zou ik lekker vol gas doorrijden de komende 3 colsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |