Lee McKenzie wordt de "Anchor Woman" , eerste keer dat een vrouw dat wordt bij de BBCquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Haha ja lijkt me een erg strak plan om Eddie het over te laten nemenDie gast probeert de hele tijd alleen maar dure woorden te gebruiken en ingewikkelde zinnen te maken maar 3 kwart van de tijd verslikt ie zichzelf erin en komt er een of ander half gare zin uit
Sowieso zijn die 2 juist niet geschikt omdat het doel van een anchor is om het gesprek te lijden, niet zozeer om zelf opmerkingen of een visie te geven. Daar zijn DC en EJ juist voor en die 2 zijn daarom ook niet geschikt als anchor omdat ze alleen maar hun inzichten kunnen geven.
je hebt hem er wel echt bij nodig vind ik, ze vullen elkaar gewoon prima aanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Of die gast gewoon helemaal weg en Martin alles laten doen. Die gast is echt cool. Altijd lekker droog en hier en daar lekker sarcastisch. Vind het altijd prachtig als die Leggard weer eens als een aap loopt te schreeuwen over iets (auto die 5mm van de baan gaat ofzo) en dat Brundle daar dan met zo'n uberdroge reactie achteraan komt van lekker boeiend
Is dat de Adrian Newey ? Ja dus..quote:f1fanatic_co_uk Adrian Newey's crashed in the #BTCC-supporting Ginetta G50 race at Snetterton. Race red-flagged. #F1
8 minutes ago via TweetDeck
bronquote:Adrian Newey hospitalised after crash
8 August 2010 by Keith Collantine Adrian Newey has been taken to hospital for precautionary checks following a crash at Snetterton
The Red Bull technical director was competing in a Ginetta G50 race supporting the British Touring Car Championship at the Norfolk circuit.
The race was red-flagged after his crash in which two other cars made contact with his G50. He was removed from the car on a stretcher.
Newey, designer of the championship-leading RB6 which has won six races this year, was appearing in the race as a guest driver.
He was also involved in a crash while racing in the Le Mans classic in 2006. Earlier this year Red Bull presented him with a 2009 RB5 to thank him for his work for the team.
Wederom een crash die er niet ernstig uitziet, maar wel iemand verwond...quote:
The car channel net als de Indyquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:55 schreef Atreidez het volgende:
Zit DTM te kijken op ARD.. Start over 5 min. denk ik? Wordt dat nergens anders meer uitgezonden
Nope, was het niet opquote:
Was er wel op, heb het zelf gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nope, was het niet opAlthans, stond niet in de EPG, weet niet of ik t wel heb gechecked
EPG klopt nooit op the carchannel althans bij ons op ziggo nooit in ieder gevalquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nope, was het niet opAlthans, stond niet in de EPG, weet niet of ik t wel heb gechecked
ARD,Sportschau?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:55 schreef Atreidez het volgende:
Zit DTM te kijken op ARD.. Start over 5 min. denk ik? Wordt dat nergens anders meer uitgezonden
Ik hoop dattie meteen weer aan de slag kanquote:Newey hospitalised after Ginetta crash.
Red Bull Racing technical director Adrian Newey has been taken to hospital for precautionary checks after an accident in a Ginetta G50 race at Snetterton today.
Newey was driving a guest car in the British Touring Car Championship event when he was spun into the path of another car. After a heavy side-on impact, he was removed from the car by stretcher.
Ginetta chairman Lawrence Tomlinson issued a statement to confirm that Newey had escaped serious injury.
"Adrian has been taken to a local hospital as a precautionary measure after being clipped by Julien Draper of Barwell Motorsport which caused Tony Hughes of Speedworks to have a side on collision with Newey's DynoJet car," said Tomlinson.
"It's testament to the strength of the G50 roll cage that the car withstood heavy impact and there were no serious injuries."
Volgens mij was dat bericht van vrij kort na de crash. Hij is naar het ziekenhuis gebracht voor onderzoek, betekent nog niet dat er ook daadwerkelijk iets ernstigs aan de hand is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef Googolplexian het volgende:
OjeeSlechtste timing EVERRRrrr
[..]
Volgens mij staat er twee keer "no serious injuries" en niet "no injuries".quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij was dat bericht van vrij kort na de crash. Hij is naar het ziekenhuis gebracht voor onderzoek, betekent nog niet dat er ook daadwerkelijk iets ernstigs aan de hand is.
Lol! Ja, een heleboel kleintjes is hetzelfde als een paar grote zullen we maar zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Atreidez het volgende:
Schaal 1:43 en weg ivm ruimtegebrek. Sorry, ik moest lachen
Pmquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:50 schreef Googolplexian het volgende:
Wel interesse ... geen budget ^_^
Oh vast welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er zit hier toch niemand die echt dat boek gaat lezen, laat staan kopen?
wtfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh vast welUit de bieb
Ik ben net als Christijan een Ram, en hij is van het bouwjaar van mijn broer, dus ik ben wel benieuwd naar hoe autobiografisch het isEn anders heb ik toch een amusant F1-romannetje gelezen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Vrouwenlogica, bodylotion, vrouwenlogica
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Vrouwenlogica, bodylotion, vrouwenlogica
daar is het al te laat voor...eau rouge en busstop zijn al verneuktquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:54 schreef Tarabass het volgende:
Jongens, compleet offtopic maar ik heb nog een schaalmodel (1:43) staan van minichamp (DieCast). Het gaat om de 2007 Williams-Toyota auto van Nico Rosberg. Deze auto is nieuw en vergelijkbare auto's kosten ¤43,-. Voor een goed en redelijk bod mag hij weg ivm ruimtegebrek. Mocht niemand hem van jullie willen dat gaat hij het grote boze internet op (v&a, mp, ebay), maar wilde eerst jullie de kans geven.
[ afbeelding ]
Meer info
Als dat je enieg inkomstenbron is zou ik de lhk gewoon aanzettenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:37 schreef Sally het volgende:
Zit nu nog even met een salaris zonder loonheffingskorting, dus ik hou niet heel veel over per maand...
Dat werd dus al per 1 juli gedaan (had een 2-maandencontract, en dat werd verlengd met een half jaar), maar blijkbaar was het formulier van eind juni - nog altijd, overigens - niet aangekomen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Als dat je enieg inkomstenbron is zou ik de lhk gewoon aanzettendan hou je iets meer over
Jij welquote:
quote:
Dank je, Sally! Klikspaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat werd dus al per 1 juli gedaan (had een 2-maandencontract, en dat werd verlengd met een half jaar), maar blijkbaar was het formulier van eind juni - nog altijd, overigens - niet aangekomen...![]()
Dus afgelopen en deze week er maar eens *spoed* van laten maken. Grm-hmpf.
Ik hoop dat het in augustus dus wel goed gaat. Ik krijg momenteel slechts netto 80 euro meer voor 24 uur dan mijn eerdere WAO-uitkering (16 uur maatmanloon)
/offtopic
@ Tarabass: PM gezienKom er nog op terug, goed weekendje!
Je bent helemaal geen meisje
http://www.jamesallenonf1(...)liable-than-mclaren/quote:The German magazine Auto Motor und Sport, an opinion leader in F1 circles, has published a table reviewing the finishing record of the Formula 1 teams in the season to date.
Ferrari comes out well on top with an astonishing 1471 racing laps covered, out of a maximum of 1474! Fernando Alonso’s engine failure in the closing stages of the Malaysian Grand Prix is the only blot on its copybook. Felipe Massa has a flawless finishing record.
And interestingly Red Bull has come out second, with 1,373 laps covered. This is despite a reputation for shaky reliability early in the season. Vettel had a retirement in Australia due to a wheel failure, but otherwise, there were occasions when things broke on the car and slowed it down, robbing it of a win, but didn’t actually force it to retire, such as the ignition issue with Vettel in Bahrain. He also had a raft of problems in Spain which consigned him to a 3rd place finish.
Beyond that he had niggly issues, such as the suspension problem in qualifying in Turkey which cost him the pole. They don’t really show on the records because he qualified, raced and finished, but they all add up in terms of points dropped.
There were of course the notorious accidents; Vettel and Webber’s collision in Turkey, which eliminated the German and Webber’s somersault in Valencia.
Mercedes are just behind Red Bull, with three retirements this season and one lap dropped when Michael Schumacher was lapped in Hungary!
Despite operating smoothly in general this season on all levels, McLaren has been more unreliable than its two key rivals. Lewis Hamilton lost a certain 18 points for 2nd place in Spain with a wheel failure, then in Hungary he had a driveshaft failure early on in the race. Even earlier in the Monaco Grand Prix was Jenson Button’s retirement with a cooked engine due to a bung left in the engine by a forgetful mechanic.
At the other end of the scale Sauber’s appalling early season reliability puts them at the bottom of the pile with only 854 laps covered, just over 50%. Kobayashi didn’t see the chequered flag until the fifth round of the championship, while De la Rosa has missed it on seven of the 12 races so far. Since the arrival of James Key as technical director, however, the relaibility and the performance have improved and Kobayashi has been in the points in three of the last four races.
Of the new teams Lotus has covered 1049 laps, six more than Hispania, which is a 71% record. Kovalainen has had six non finishes, of which one was when he was hit by Webber in Valencia, while Trulli has five.
As with the points scoring teams at the front, reliability is critically important at the back of the field. On days when cars in front don’t finish, the new teams can potentially score a result which could transform their championship finishing position and their prize money for the season. At the moment Lotus are ahead thanks to a single 13th place for Kovalainen.
So a 12th place for Virgin or Hispania, which would need quite a few retirements in the midfield, would change the game completely.
Virgin’s car wasn’t able to see the chequered flag in the early races as the fuel tank wasn’t big enough and since the larger car was introduced, Di Grassi and Glock have each had six finishes.
F1 TEAMS FINISHING RECORD, FIRST 12 RACES
1. Ferrari 99.8%
2. Red Bull 93.1%
3. Mercedes 92.7%
4. McLaren 91.4%
5. Renault 86.4%
6 Williams 86.1%
7. Force India 85.5%
8. Toro Rosso 80%
9. Lotus 71.1%
10. Hispania 70.7%
11. Virgin 65.2%
12 Sauber 57.9%
ik ga zoiets op Assen doen, met een Formule 3000. Verjaardagscadeautjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef Atreidez het volgende:
Pfff, gaaf hoor, als ik ooit t geld over heb ga ik t ook doen.. Ff met een ligier over een frans circuitje scheuren
http://www.gpupdate.net/n(...)net-rijdt-formule-1/
[..]
wat kost zoiets? lijkt mij ook wel leuk om eens te doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:06 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik ga zoiets op Assen doen, met een Formule 3000. Verjaardagscadeautje
Inderdaad erg leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef Atreidez het volgende:
Pfff, gaaf hoor, als ik ooit t geld over heb ga ik t ook doen.. Ff met een ligier over een frans circuitje scheuren
http://www.gpupdate.net/n(...)net-rijdt-formule-1/
[..]
Dat kostte toen 100 bij ibood, maar normaal 300 of 400 geloof ik. En je mag maar 15 km rijden. Ik was helaas een half uurtje te laat, want ze waren om twee uur uitverkocht of zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat kost zoiets? lijkt mij ook wel leuk om eens te doen
(of vaker, maar het zal wel duur zijn verwacht ik)
Ik heb ooit een race-experience gewonnen op zandvoort. Beetje rijden met een Formule Ford, Porsche, karten, etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat kost zoiets? lijkt mij ook wel leuk om eens te doen
(of vaker, maar het zal wel duur zijn verwacht ik)
pfff, dan laat maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dat kostte toen 100 bij ibood, maar normaal 300 of 400 geloof ik. En je mag maar 15 km rijden. Ik was helaas een half uurtje te laat, want ze waren om twee uur uitverkocht of zo.
ja, daar heb ik ook al voor gekeken..wilde dat toen regelen voor ons jaarlijkse vriendengroepdag-uitje..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb ooit een race-experience gewonnen op zandvoort. Beetje rijden met een Formule Ford, Porsche, karten, etc.
Vooral die Formule Ford was erg leukMaar je kon alleen niet door rijden
Yup, je rijdt achter een begeleider aan. Ik was steeds laatste, maar als je te ver achter blijft dan wachten ze op jequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, daar heb ik ook al voor gekeken..wilde dat toen regelen voor ons jaarlijkse vriendengroepdag-uitje..
maar had idd al begrepen dat het meer colonne rijden was dan echt racen
Ik vond die Porsche GT3 eigenlijk het coolste...die dingen trekken op als een malloot. Hoorde wel dat er onlangs iemand is omgekomen tijdens een race experience door een crash met een Formule Ford.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb ooit een race-experience gewonnen op zandvoort. Beetje rijden met een Formule Ford, Porsche, karten, etc.
Vooral die Formule Ford was erg leukMaar je kon alleen niet door rijden
Ik had ook nog quad-rijden erbij, en met je eigen wagen op het circuit. Als ik er 300 voor had betaald had ik het een beetje suf gevonden, maar ik had het gewonnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja. Die GT3 en de FF zijn de enige hoogtepunten. Karts zijn niks; gaan niet hard en de baan is te suf voor woorden. Dan is er nog zoiets als ijsbaanrijden (winkelwagenwieltjes onder een auto), meerijden met een driftrit in een afgeragde BMW die water over zijn achterbanden spuit om het wat spectaculairder te maken en nog wat slalom gedoe, en volgens mij een paar rondjes over het circuit in een BMW hatchback
Als je de GT3 en FF hebt gehad, kun je eigenlijk wel naar huis gaan.
Sorryquote:
http://www.gpupdate.net/e(...)-f1-tyres-on-monday/quote:Mercedes Grand Prix test and reserve driver Nick Heidfeld is hired by Pirelli to test the tyre manufacturer's first set of Formula 1 tyres Spanish newspaper AS reports on Sunday. According to AS Heidfeld will be testing for three days at Mugello.
Heidfeld, who is currently contracted by Mercedes Grand Prix, will be testing in Italy for Italian tyre manufacturer Pirelli for three days in a Toyota TF109, which is Toyota's 2009 chassis. The three days of testing were not confirmed by Pirelli just yet.
Ik niet (paar jaar geleden geweest als fotograaf) maar mss kun je hier meer mensen vinden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:53 schreef kepler het volgende:
Gaan er nog mensen naar City Racing in Rotterdam volgende week?
Voorlopig is alleen Renault bevestigd, maar het lijkt me dat er nog meer teams komen? (McLaren?)
Ik hoef niet perse als pers daarnaar toe (mn camera is niet goed genoegquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik niet (paar jaar geleden geweest als fotograaf) maar mss kun je hier meer mensen vinden?
Hier de 1e oproep van FOK!sport: FOK!fotografen topic deel 14 - Festivalzomer!
En het nieuwe topic: FOK!fotografen topic deel 15 - Festivalzomer! (nog niet veel doorgelezen, sorry)
Oh zoquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse als pers daarnaar toe (mn camera is niet goed genoeg), vroeg me gewoon af of er meer over het programma bekend was
Er is een site, maar dat staat Ho Ping Tung nog als rijden (die allang heeft afgemeld)quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh zo
Ik dacht dat je ook wilde weten wie er gingen![]()
Is er geen site, dan? www.bcr.nl ofzo? En SMS6 () gaat het uitzenden, begreep ik, dus wellicht is er ook wat via www.sbs.nl te vinden?
FF off topic...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh zo
Ik dacht dat je ook wilde weten wie er gingen![]()
Is er geen site, dan? www.bavariacityracing.nl ofzo? En SMS6 () gaat het uitzenden, begreep ik, dus wellicht is er ook wat via www.sbs.nl te vinden?
quote:Hey Sally,
Tot op heden is het enige dat ik in de manager mis,het overzicht van de punten per onderdeel, totaal en per race...
Voor de rest: Hulde voor de verbeteringen!!
Ik zie de punten en budget, niet de samenstelling van de teams...
Door wat vervelende persoonlijke omstandigheden is mijn Experience wat vertraagd geweest, maar stom toevallig hebben mijn broer en ik deze vorige week vrijdag 'geint'...de dag na dat vreselijke ongeluk op Zandvoort, wat gebeurd is tijdens net zo'n arrangement als ik gewonnen had...
Doordat we met z'n tweeen deelnamen heb ik helaas niet veel foto's gemaakt...maar het was ontzettend gaaf! Als ik wat meer tijd heb zal ik kijken of ik een verslagje kan maken!
Alvast een klein hoogtepuntje: Lamborghini V10...geil!
quote:F1: Schumi Blames Car For Comeback Struggle
Michael Schumacher insists that his struggle to get up to speed is due to Mercedes' 2010 car...
SPEED Staff / GMM | Posted August 16, 2010 GMM Newswire
The seven time world champion is just ninth in the drivers' championship after 12 races, 56 points behind his teammate Nico Rosberg and yet to stand on the podium.
"Looking at the points table then of course we cannot be satisfied," German Schumacher, 41, told his sponsor DVAG in an interview.
"But there are reasons why the deficit is so great," he explained.
Brackley based Mercedes GP was purchased by the German marque from 2009 drivers' and constructors' champions Brawn, and according to Schumacher it is for this reason that the W01 is not performing well.
Jenson Button said recently that the car, with a tendency to understeer rather than provide Schumacher with the 'pointy' front that he desires, was designed for him before he decided to switch to McLaren.
Schumacher confirmed: "This is the car that was put into our hands.
"It is a remnant of what was created last year," he explained. "As a result there are many compromises that the driver has to deal with.
"The car is not at all in harmony with the tires, or also with us as the drivers," said the record winner of 91 Grands Prix.
Mercedes has now effectively turned its development attention to the 2011 car.
"We have to ensure that the (new) car blends correctly with the drivers, and we are on the right track to be competitive in 2011," Schumacher continued.
"We are working harder than ever so that we can go for the titles."
quote:Pirelli is to begin testing its new Formula 1 tyres ahead of its return to the sport in 2011 at Mugello tomorrow, AUTOSPORT has learned.
The Italian manufacturer will replace Bridgestone as Formula 1's sole tyre supplier from next season, and has engaged Toyota Motorsport to run a 2009-specification Toyota TF109 for its test programme.
Although Toyota and Pirelli are at Mugello today, it is understood that this is only an installation day and that the test will be held over two days on Tuesday and Wednesday. Mercedes GP reserve driver Nick Heidfeld is expected to drive.
Toyota is providing the operational platform for the test programme, and will do preliminary analysis of the data before passing it onto Pirelli. However, its deal with the Italian tyre manufacturer is only to run the car, and tyre development will be spearheded by Pirelli itself.
The TF109 chassis that Pirelli is using is believed never to have raced, but was used during pre-season testing in 2009. It will run a late-season aerodynamic package.
This deal will continue with further tests at venues such as Paul Ricard.
AUTOSPORT understands that Pirelli is using a 2009 Toyota after a recommendation from the Formula One Teams' Association (FOTA), which saw the TF109 as the only car available that was both relevant to current F1 machinery and not affiliated with any current team.
Mooiquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:49 schreef bodylotion het volgende:
Bahrein laat extra lus links liggen in 2011
Top. Elke malloot kon voor de race al zien dat t niks zou worden, maar gelukkig blijft het bij 1 keer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:49 schreef bodylotion het volgende:
Bahrein laat extra lus links liggen in 2011
Toevalligquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:25 schreef Sally het volgende:
Excuseer, bcr.nl klopt niet, het moet http://www.bavariacityracing.nl zijn(had het in mijn eerdere post al wel aangepast).
Het Nieuws lijkt me toch redelijk recent (laatste van 13/8/10)
Psst... Dat is niet zó offtopic hier: FOK! Formule 1-manager 2010 #5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik hoor een kapotte plaat, geloof ik...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:53 schreef Stiggie het volgende:
[[ F1: Schumi Blames Car For Comeback Struggle ]]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/85989quote:The Mercedes GP team has confirmed that it has released Nick Heidfeld from his contract in order for the German to become Pirelli's official test driver.
Heidfeld was the team's reserve driver for this season, but will start driving for Pirelli at the start of today's test at the Mugello circuit, where the German will be at the wheel of a 2009 Toyota F1 car.
"We can confirm that the team is pleased to allow Nick Heidfeld the opportunity to join Pirelli and contribute to their development work for the company's imminent return to Formula 1," said Mercedes GP boss Ross Brawn.
"Nick is an extremely experienced driver and we are confident that his racing knowledge and technical feedback will prove extremely useful to Pirelli and therefore of benefit to the sport as a whole.
"Nick has been a real asset to Mercedes GP Petronas since joining our team this year and we are pleased to see his career progressing."
Heidfeld was left without a racing seat following last season, when he raced for BMW Sauber before the German car maker withdrew from the sport.
He joined Mercedes this season as third and reserve driver but has not driven the car.
"First of all I would like to thank Ross Brawn, Norbert Haug and Nick Fry for allowing me the opportunity to become Pirelli's official test driver," he said. "The team has always said that they would not stand in my way if such a chance arose and they have kindly allowed me to take up this exciting new role.
"I would like to thank everyone at Mercedes GP Petronas for the great cooperation that we have had this year. I have greatly enjoyed supporting the team in my position as Reserve Driver and have felt welcome right from the outset.
"It was impressive to have the opportunity to work with the current World Champions and I wish the team all the best for the remainder of the season and beyond."
Leuk voor hem. Alhoewel ik het toch nog steeds zonde vind dat hij geen races rijdt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef Tarado het volgende:
Mercedes releases Heidfeld from contract
By Pablo Elizalde Tuesday, August 17th 2010, 09:03 GMT
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/85989
Ik wil niet ontkennen dat Heidfeld geen potje kan sturen, of dat ie geen goeie races heeft gereden in het verleden. Maar geef eens eerlijk toe: mis je hem?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Leuk voor hem. Alhoewel ik het toch nog steeds zonde vind dat hij geen races rijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik wil niet ontkennen dat Heidfeld geen potje kan sturen, of dat ie geen goeie races heeft gereden in het verleden. Maar geef eens eerlijk toe: mis je hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel zo dat er toch heel wat mindere goden wel rijden in F1
Misschien dat hij hierdoor gewild wordt bij enkele teams omdat hij dan ervaring heeft met de nieuwe banden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Leuk voor hem. Alhoewel ik het toch nog steeds zonde vind dat hij geen races rijdt.
Het is de TF109, de Toyota van 2009quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:34 schreef Waffle het volgende:
Zou dat de Toyota worden of hebben ze zelf even snel een auto ontwikkeld?
Dit zou de nieuwe Toyota worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:34 schreef Waffle het volgende:
Zou dat de Toyota worden of hebben ze zelf even snel een auto ontwikkeld?
Gewoon dezelfde als de toyota van vorig jaar hoor!quote:
Een F1 weekend (training, kwalificatie of race) is een van de weinige activiteiten die ik ook tof vind om alleen naar toe te gaan als er niemand mee gaat.quote:Maar zaterdags ga ik dus alleen, of helemaal niet... ik twijfel nog!
Ooh cool.... ga ik vanavond proberen te regelen dat die gasten zondags mee gaan alleen moet dan wel bij hen kunnen zitten op die dag (heheh zaterdag lekker plek om de tas weg te leggen enzo whahaha)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Een F1 weekend (training, kwalificatie of race) is een van de weinige activiteiten die ik ook tof vind om alleen naar toe te gaan als er niemand mee gaat.
Ik vermaak me daar altijd kostelijk. Wat bier zuipen, smerige hamburgers vreten en naar vette wagens kijken
Gewoon gaan dus, en anders bel je mij maar, loop je maar met ons mee de zaterdag,
die had die uitsteeksels naar onder toch niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde als de toyota van vorig jaar hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |