Lol! Ja, een heleboel kleintjes is hetzelfde als een paar grote zullen we maar zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Atreidez het volgende:
Schaal 1:43 en weg ivm ruimtegebrek. Sorry, ik moest lachen
Pmquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:50 schreef Googolplexian het volgende:
Wel interesse ... geen budget ^_^
Oh vast welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er zit hier toch niemand die echt dat boek gaat lezen, laat staan kopen?
wtfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh vast welUit de bieb
Ik ben net als Christijan een Ram, en hij is van het bouwjaar van mijn broer, dus ik ben wel benieuwd naar hoe autobiografisch het isEn anders heb ik toch een amusant F1-romannetje gelezen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Vrouwenlogica, bodylotion, vrouwenlogica
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Vrouwenlogica, bodylotion, vrouwenlogica
daar is het al te laat voor...eau rouge en busstop zijn al verneuktquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:54 schreef Tarabass het volgende:
Jongens, compleet offtopic maar ik heb nog een schaalmodel (1:43) staan van minichamp (DieCast). Het gaat om de 2007 Williams-Toyota auto van Nico Rosberg. Deze auto is nieuw en vergelijkbare auto's kosten ¤43,-. Voor een goed en redelijk bod mag hij weg ivm ruimtegebrek. Mocht niemand hem van jullie willen dat gaat hij het grote boze internet op (v&a, mp, ebay), maar wilde eerst jullie de kans geven.
[ afbeelding ]
Meer info
Als dat je enieg inkomstenbron is zou ik de lhk gewoon aanzettenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:37 schreef Sally het volgende:
Zit nu nog even met een salaris zonder loonheffingskorting, dus ik hou niet heel veel over per maand...
Dat werd dus al per 1 juli gedaan (had een 2-maandencontract, en dat werd verlengd met een half jaar), maar blijkbaar was het formulier van eind juni - nog altijd, overigens - niet aangekomen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Als dat je enieg inkomstenbron is zou ik de lhk gewoon aanzettendan hou je iets meer over
Jij welquote:
quote:
Dank je, Sally! Klikspaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat werd dus al per 1 juli gedaan (had een 2-maandencontract, en dat werd verlengd met een half jaar), maar blijkbaar was het formulier van eind juni - nog altijd, overigens - niet aangekomen...![]()
Dus afgelopen en deze week er maar eens *spoed* van laten maken. Grm-hmpf.
Ik hoop dat het in augustus dus wel goed gaat. Ik krijg momenteel slechts netto 80 euro meer voor 24 uur dan mijn eerdere WAO-uitkering (16 uur maatmanloon)
/offtopic
@ Tarabass: PM gezienKom er nog op terug, goed weekendje!
Je bent helemaal geen meisje
http://www.jamesallenonf1(...)liable-than-mclaren/quote:The German magazine Auto Motor und Sport, an opinion leader in F1 circles, has published a table reviewing the finishing record of the Formula 1 teams in the season to date.
Ferrari comes out well on top with an astonishing 1471 racing laps covered, out of a maximum of 1474! Fernando Alonso’s engine failure in the closing stages of the Malaysian Grand Prix is the only blot on its copybook. Felipe Massa has a flawless finishing record.
And interestingly Red Bull has come out second, with 1,373 laps covered. This is despite a reputation for shaky reliability early in the season. Vettel had a retirement in Australia due to a wheel failure, but otherwise, there were occasions when things broke on the car and slowed it down, robbing it of a win, but didn’t actually force it to retire, such as the ignition issue with Vettel in Bahrain. He also had a raft of problems in Spain which consigned him to a 3rd place finish.
Beyond that he had niggly issues, such as the suspension problem in qualifying in Turkey which cost him the pole. They don’t really show on the records because he qualified, raced and finished, but they all add up in terms of points dropped.
There were of course the notorious accidents; Vettel and Webber’s collision in Turkey, which eliminated the German and Webber’s somersault in Valencia.
Mercedes are just behind Red Bull, with three retirements this season and one lap dropped when Michael Schumacher was lapped in Hungary!
Despite operating smoothly in general this season on all levels, McLaren has been more unreliable than its two key rivals. Lewis Hamilton lost a certain 18 points for 2nd place in Spain with a wheel failure, then in Hungary he had a driveshaft failure early on in the race. Even earlier in the Monaco Grand Prix was Jenson Button’s retirement with a cooked engine due to a bung left in the engine by a forgetful mechanic.
At the other end of the scale Sauber’s appalling early season reliability puts them at the bottom of the pile with only 854 laps covered, just over 50%. Kobayashi didn’t see the chequered flag until the fifth round of the championship, while De la Rosa has missed it on seven of the 12 races so far. Since the arrival of James Key as technical director, however, the relaibility and the performance have improved and Kobayashi has been in the points in three of the last four races.
Of the new teams Lotus has covered 1049 laps, six more than Hispania, which is a 71% record. Kovalainen has had six non finishes, of which one was when he was hit by Webber in Valencia, while Trulli has five.
As with the points scoring teams at the front, reliability is critically important at the back of the field. On days when cars in front don’t finish, the new teams can potentially score a result which could transform their championship finishing position and their prize money for the season. At the moment Lotus are ahead thanks to a single 13th place for Kovalainen.
So a 12th place for Virgin or Hispania, which would need quite a few retirements in the midfield, would change the game completely.
Virgin’s car wasn’t able to see the chequered flag in the early races as the fuel tank wasn’t big enough and since the larger car was introduced, Di Grassi and Glock have each had six finishes.
F1 TEAMS FINISHING RECORD, FIRST 12 RACES
1. Ferrari 99.8%
2. Red Bull 93.1%
3. Mercedes 92.7%
4. McLaren 91.4%
5. Renault 86.4%
6 Williams 86.1%
7. Force India 85.5%
8. Toro Rosso 80%
9. Lotus 71.1%
10. Hispania 70.7%
11. Virgin 65.2%
12 Sauber 57.9%
ik ga zoiets op Assen doen, met een Formule 3000. Verjaardagscadeautjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef Atreidez het volgende:
Pfff, gaaf hoor, als ik ooit t geld over heb ga ik t ook doen.. Ff met een ligier over een frans circuitje scheuren
http://www.gpupdate.net/n(...)net-rijdt-formule-1/
[..]
wat kost zoiets? lijkt mij ook wel leuk om eens te doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:06 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik ga zoiets op Assen doen, met een Formule 3000. Verjaardagscadeautje
Inderdaad erg leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef Atreidez het volgende:
Pfff, gaaf hoor, als ik ooit t geld over heb ga ik t ook doen.. Ff met een ligier over een frans circuitje scheuren
http://www.gpupdate.net/n(...)net-rijdt-formule-1/
[..]
Dat kostte toen 100 bij ibood, maar normaal 300 of 400 geloof ik. En je mag maar 15 km rijden. Ik was helaas een half uurtje te laat, want ze waren om twee uur uitverkocht of zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat kost zoiets? lijkt mij ook wel leuk om eens te doen
(of vaker, maar het zal wel duur zijn verwacht ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |