Ik heb ooit een race-experience gewonnen op zandvoort. Beetje rijden met een Formule Ford, Porsche, karten, etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat kost zoiets? lijkt mij ook wel leuk om eens te doen
(of vaker, maar het zal wel duur zijn verwacht ik)
pfff, dan laat maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dat kostte toen 100 bij ibood, maar normaal 300 of 400 geloof ik. En je mag maar 15 km rijden. Ik was helaas een half uurtje te laat, want ze waren om twee uur uitverkocht of zo.
ja, daar heb ik ook al voor gekeken..wilde dat toen regelen voor ons jaarlijkse vriendengroepdag-uitje..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb ooit een race-experience gewonnen op zandvoort. Beetje rijden met een Formule Ford, Porsche, karten, etc.
Vooral die Formule Ford was erg leukMaar je kon alleen niet door rijden
Yup, je rijdt achter een begeleider aan. Ik was steeds laatste, maar als je te ver achter blijft dan wachten ze op jequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, daar heb ik ook al voor gekeken..wilde dat toen regelen voor ons jaarlijkse vriendengroepdag-uitje..
maar had idd al begrepen dat het meer colonne rijden was dan echt racen
Ik vond die Porsche GT3 eigenlijk het coolste...die dingen trekken op als een malloot. Hoorde wel dat er onlangs iemand is omgekomen tijdens een race experience door een crash met een Formule Ford.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb ooit een race-experience gewonnen op zandvoort. Beetje rijden met een Formule Ford, Porsche, karten, etc.
Vooral die Formule Ford was erg leukMaar je kon alleen niet door rijden
Ik had ook nog quad-rijden erbij, en met je eigen wagen op het circuit. Als ik er 300 voor had betaald had ik het een beetje suf gevonden, maar ik had het gewonnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja. Die GT3 en de FF zijn de enige hoogtepunten. Karts zijn niks; gaan niet hard en de baan is te suf voor woorden. Dan is er nog zoiets als ijsbaanrijden (winkelwagenwieltjes onder een auto), meerijden met een driftrit in een afgeragde BMW die water over zijn achterbanden spuit om het wat spectaculairder te maken en nog wat slalom gedoe, en volgens mij een paar rondjes over het circuit in een BMW hatchback
Als je de GT3 en FF hebt gehad, kun je eigenlijk wel naar huis gaan.
Sorryquote:
http://www.gpupdate.net/e(...)-f1-tyres-on-monday/quote:Mercedes Grand Prix test and reserve driver Nick Heidfeld is hired by Pirelli to test the tyre manufacturer's first set of Formula 1 tyres Spanish newspaper AS reports on Sunday. According to AS Heidfeld will be testing for three days at Mugello.
Heidfeld, who is currently contracted by Mercedes Grand Prix, will be testing in Italy for Italian tyre manufacturer Pirelli for three days in a Toyota TF109, which is Toyota's 2009 chassis. The three days of testing were not confirmed by Pirelli just yet.
Ik niet (paar jaar geleden geweest als fotograaf) maar mss kun je hier meer mensen vinden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:53 schreef kepler het volgende:
Gaan er nog mensen naar City Racing in Rotterdam volgende week?
Voorlopig is alleen Renault bevestigd, maar het lijkt me dat er nog meer teams komen? (McLaren?)
Ik hoef niet perse als pers daarnaar toe (mn camera is niet goed genoegquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik niet (paar jaar geleden geweest als fotograaf) maar mss kun je hier meer mensen vinden?
Hier de 1e oproep van FOK!sport: FOK!fotografen topic deel 14 - Festivalzomer!
En het nieuwe topic: FOK!fotografen topic deel 15 - Festivalzomer! (nog niet veel doorgelezen, sorry)
Oh zoquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse als pers daarnaar toe (mn camera is niet goed genoeg), vroeg me gewoon af of er meer over het programma bekend was
Er is een site, maar dat staat Ho Ping Tung nog als rijden (die allang heeft afgemeld)quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh zo
Ik dacht dat je ook wilde weten wie er gingen![]()
Is er geen site, dan? www.bcr.nl ofzo? En SMS6 () gaat het uitzenden, begreep ik, dus wellicht is er ook wat via www.sbs.nl te vinden?
FF off topic...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh zo
Ik dacht dat je ook wilde weten wie er gingen![]()
Is er geen site, dan? www.bavariacityracing.nl ofzo? En SMS6 () gaat het uitzenden, begreep ik, dus wellicht is er ook wat via www.sbs.nl te vinden?
quote:Hey Sally,
Tot op heden is het enige dat ik in de manager mis,het overzicht van de punten per onderdeel, totaal en per race...
Voor de rest: Hulde voor de verbeteringen!!
Ik zie de punten en budget, niet de samenstelling van de teams...
Door wat vervelende persoonlijke omstandigheden is mijn Experience wat vertraagd geweest, maar stom toevallig hebben mijn broer en ik deze vorige week vrijdag 'geint'...de dag na dat vreselijke ongeluk op Zandvoort, wat gebeurd is tijdens net zo'n arrangement als ik gewonnen had...
Doordat we met z'n tweeen deelnamen heb ik helaas niet veel foto's gemaakt...maar het was ontzettend gaaf! Als ik wat meer tijd heb zal ik kijken of ik een verslagje kan maken!
Alvast een klein hoogtepuntje: Lamborghini V10...geil!
quote:F1: Schumi Blames Car For Comeback Struggle
Michael Schumacher insists that his struggle to get up to speed is due to Mercedes' 2010 car...
SPEED Staff / GMM | Posted August 16, 2010 GMM Newswire
The seven time world champion is just ninth in the drivers' championship after 12 races, 56 points behind his teammate Nico Rosberg and yet to stand on the podium.
"Looking at the points table then of course we cannot be satisfied," German Schumacher, 41, told his sponsor DVAG in an interview.
"But there are reasons why the deficit is so great," he explained.
Brackley based Mercedes GP was purchased by the German marque from 2009 drivers' and constructors' champions Brawn, and according to Schumacher it is for this reason that the W01 is not performing well.
Jenson Button said recently that the car, with a tendency to understeer rather than provide Schumacher with the 'pointy' front that he desires, was designed for him before he decided to switch to McLaren.
Schumacher confirmed: "This is the car that was put into our hands.
"It is a remnant of what was created last year," he explained. "As a result there are many compromises that the driver has to deal with.
"The car is not at all in harmony with the tires, or also with us as the drivers," said the record winner of 91 Grands Prix.
Mercedes has now effectively turned its development attention to the 2011 car.
"We have to ensure that the (new) car blends correctly with the drivers, and we are on the right track to be competitive in 2011," Schumacher continued.
"We are working harder than ever so that we can go for the titles."
quote:Pirelli is to begin testing its new Formula 1 tyres ahead of its return to the sport in 2011 at Mugello tomorrow, AUTOSPORT has learned.
The Italian manufacturer will replace Bridgestone as Formula 1's sole tyre supplier from next season, and has engaged Toyota Motorsport to run a 2009-specification Toyota TF109 for its test programme.
Although Toyota and Pirelli are at Mugello today, it is understood that this is only an installation day and that the test will be held over two days on Tuesday and Wednesday. Mercedes GP reserve driver Nick Heidfeld is expected to drive.
Toyota is providing the operational platform for the test programme, and will do preliminary analysis of the data before passing it onto Pirelli. However, its deal with the Italian tyre manufacturer is only to run the car, and tyre development will be spearheded by Pirelli itself.
The TF109 chassis that Pirelli is using is believed never to have raced, but was used during pre-season testing in 2009. It will run a late-season aerodynamic package.
This deal will continue with further tests at venues such as Paul Ricard.
AUTOSPORT understands that Pirelli is using a 2009 Toyota after a recommendation from the Formula One Teams' Association (FOTA), which saw the TF109 as the only car available that was both relevant to current F1 machinery and not affiliated with any current team.
Mooiquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:49 schreef bodylotion het volgende:
Bahrein laat extra lus links liggen in 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |