Lee McKenzie wordt de "Anchor Woman" , eerste keer dat een vrouw dat wordt bij de BBCquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Haha ja lijkt me een erg strak plan om Eddie het over te laten nemenDie gast probeert de hele tijd alleen maar dure woorden te gebruiken en ingewikkelde zinnen te maken maar 3 kwart van de tijd verslikt ie zichzelf erin en komt er een of ander half gare zin uit
Sowieso zijn die 2 juist niet geschikt omdat het doel van een anchor is om het gesprek te lijden, niet zozeer om zelf opmerkingen of een visie te geven. Daar zijn DC en EJ juist voor en die 2 zijn daarom ook niet geschikt als anchor omdat ze alleen maar hun inzichten kunnen geven.
je hebt hem er wel echt bij nodig vind ik, ze vullen elkaar gewoon prima aanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Of die gast gewoon helemaal weg en Martin alles laten doen. Die gast is echt cool. Altijd lekker droog en hier en daar lekker sarcastisch. Vind het altijd prachtig als die Leggard weer eens als een aap loopt te schreeuwen over iets (auto die 5mm van de baan gaat ofzo) en dat Brundle daar dan met zo'n uberdroge reactie achteraan komt van lekker boeiend
Is dat de Adrian Newey ? Ja dus..quote:f1fanatic_co_uk Adrian Newey's crashed in the #BTCC-supporting Ginetta G50 race at Snetterton. Race red-flagged. #F1
8 minutes ago via TweetDeck
bronquote:Adrian Newey hospitalised after crash
8 August 2010 by Keith Collantine Adrian Newey has been taken to hospital for precautionary checks following a crash at Snetterton
The Red Bull technical director was competing in a Ginetta G50 race supporting the British Touring Car Championship at the Norfolk circuit.
The race was red-flagged after his crash in which two other cars made contact with his G50. He was removed from the car on a stretcher.
Newey, designer of the championship-leading RB6 which has won six races this year, was appearing in the race as a guest driver.
He was also involved in a crash while racing in the Le Mans classic in 2006. Earlier this year Red Bull presented him with a 2009 RB5 to thank him for his work for the team.
Wederom een crash die er niet ernstig uitziet, maar wel iemand verwond...quote:
The car channel net als de Indyquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:55 schreef Atreidez het volgende:
Zit DTM te kijken op ARD.. Start over 5 min. denk ik? Wordt dat nergens anders meer uitgezonden
Nope, was het niet opquote:
Was er wel op, heb het zelf gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nope, was het niet opAlthans, stond niet in de EPG, weet niet of ik t wel heb gechecked
EPG klopt nooit op the carchannel althans bij ons op ziggo nooit in ieder gevalquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nope, was het niet opAlthans, stond niet in de EPG, weet niet of ik t wel heb gechecked
ARD,Sportschau?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:55 schreef Atreidez het volgende:
Zit DTM te kijken op ARD.. Start over 5 min. denk ik? Wordt dat nergens anders meer uitgezonden
Ik hoop dattie meteen weer aan de slag kanquote:Newey hospitalised after Ginetta crash.
Red Bull Racing technical director Adrian Newey has been taken to hospital for precautionary checks after an accident in a Ginetta G50 race at Snetterton today.
Newey was driving a guest car in the British Touring Car Championship event when he was spun into the path of another car. After a heavy side-on impact, he was removed from the car by stretcher.
Ginetta chairman Lawrence Tomlinson issued a statement to confirm that Newey had escaped serious injury.
"Adrian has been taken to a local hospital as a precautionary measure after being clipped by Julien Draper of Barwell Motorsport which caused Tony Hughes of Speedworks to have a side on collision with Newey's DynoJet car," said Tomlinson.
"It's testament to the strength of the G50 roll cage that the car withstood heavy impact and there were no serious injuries."
Volgens mij was dat bericht van vrij kort na de crash. Hij is naar het ziekenhuis gebracht voor onderzoek, betekent nog niet dat er ook daadwerkelijk iets ernstigs aan de hand is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef Googolplexian het volgende:
OjeeSlechtste timing EVERRRrrr
[..]
Volgens mij staat er twee keer "no serious injuries" en niet "no injuries".quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij was dat bericht van vrij kort na de crash. Hij is naar het ziekenhuis gebracht voor onderzoek, betekent nog niet dat er ook daadwerkelijk iets ernstigs aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |