abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:02:05 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_84958951
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Haha ja lijkt me een erg strak plan om Eddie het over te laten nemen :') Die gast probeert de hele tijd alleen maar dure woorden te gebruiken en ingewikkelde zinnen te maken maar 3 kwart van de tijd verslikt ie zichzelf erin en komt er een of ander half gare zin uit :')

Sowieso zijn die 2 juist niet geschikt omdat het doel van een anchor is om het gesprek te lijden, niet zozeer om zelf opmerkingen of een visie te geven. Daar zijn DC en EJ juist voor en die 2 zijn daarom ook niet geschikt als anchor omdat ze alleen maar hun inzichten kunnen geven.
Lee McKenzie wordt de "Anchor Woman" , eerste keer dat een vrouw dat wordt bij de BBC
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:54:25 #102
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_84961226
Kunnen ze Leggard niet gebruiken als anchor. En dan iemand anders als commentator :P
Please, make yourself uncomfortable.
pi_84963894
Of die gast gewoon helemaal weg en Martin alles laten doen. Die gast is echt cool. Altijd lekker droog en hier en daar lekker sarcastisch. Vind het altijd prachtig als die Leggard weer eens als een aap loopt te schreeuwen over iets (auto die 5mm van de baan gaat ofzo) en dat Brundle daar dan met zo'n uberdroge reactie achteraan komt van lekker boeiend :P
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_84965297
Gewoon Murray Walker als anchor ^O^
Calm down, please!
pi_84965945
Suzy Perry.
pi_84974290
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Of die gast gewoon helemaal weg en Martin alles laten doen. Die gast is echt cool. Altijd lekker droog en hier en daar lekker sarcastisch. Vind het altijd prachtig als die Leggard weer eens als een aap loopt te schreeuwen over iets (auto die 5mm van de baan gaat ofzo) en dat Brundle daar dan met zo'n uberdroge reactie achteraan komt van lekker boeiend :P
je hebt hem er wel echt bij nodig vind ik, ze vullen elkaar gewoon prima aan :)
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_84981444
Brundle is niet te missen tussen de gekte. Hij heeft een anchor nodig om juist in die gekte z'n ding te kunnen doen alvorens in de box te kruipen ^^ prima geregeld zo.
Calm down, please!
pi_85006299
Zit DTM te kijken op ARD.. Start over 5 min. denk ik? Wordt dat nergens anders meer uitgezonden :?
Where facts are few, experts are many.
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:11:50 #109
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_85006844
Vroeger zond RTL het nog wel eens uit, maar tegenwoordig volgens mij niet meer.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_85008783
Wat ik nu weer lees op twitter :o
quote:
f1fanatic_co_uk Adrian Newey's crashed in the #BTCC-supporting Ginetta G50 race at Snetterton. Race red-flagged. #F1
8 minutes ago via TweetDeck
Is dat de Adrian Newey ? Ja dus..

quote:
Adrian Newey hospitalised after crash
8 August 2010 by Keith Collantine Adrian Newey has been taken to hospital for precautionary checks following a crash at Snetterton

The Red Bull technical director was competing in a Ginetta G50 race supporting the British Touring Car Championship at the Norfolk circuit.

The race was red-flagged after his crash in which two other cars made contact with his G50. He was removed from the car on a stretcher.

Newey, designer of the championship-leading RB6 which has won six races this year, was appearing in the race as a guest driver.

He was also involved in a crash while racing in the Le Mans classic in 2006. Earlier this year Red Bull presented him with a 2009 RB5 to thank him for his work for the team.
bron

[ Bericht 58% gewijzigd door Atreidez op 08-08-2010 15:20:06 ]
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:30:35 #112
34586 kepler
No bounce, no play
pi_85009654
quote:
Wederom een crash die er niet ernstig uitziet, maar wel iemand verwond...
The line is a dot to you!
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:35:14 #113
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_85009819
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:55 schreef Atreidez het volgende:
Zit DTM te kijken op ARD.. Start over 5 min. denk ik? Wordt dat nergens anders meer uitgezonden :?
The car channel net als de Indy :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_85009938
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:35 schreef nils7 het volgende:

[..]

The car channel net als de Indy :)
Nope, was het niet op :N Althans, stond niet in de EPG, weet niet of ik t wel heb gechecked :@
pi_85010026
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:39 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Nope, was het niet op :N Althans, stond niet in de EPG, weet niet of ik t wel heb gechecked :@
Was er wel op, heb het zelf gezien.
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:47:33 #116
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_85010187
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:39 schreef Atreidez het volgende:

[..]

EPG klopt nooit op the carchannel althans bij ons op ziggo nooit in ieder geval ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_85012655
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:55 schreef Atreidez het volgende:
ARD,Sportschau?
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_85021298
Ojee :{ Slechtste timing EVERRRrrr

quote:
Newey hospitalised after Ginetta crash.

Red Bull Racing technical director Adrian Newey has been taken to hospital for precautionary checks after an accident in a Ginetta G50 race at Snetterton today.

Newey was driving a guest car in the British Touring Car Championship event when he was spun into the path of another car. After a heavy side-on impact, he was removed from the car by stretcher.

Ginetta chairman Lawrence Tomlinson issued a statement to confirm that Newey had escaped serious injury.

"Adrian has been taken to a local hospital as a precautionary measure after being clipped by Julien Draper of Barwell Motorsport which caused Tony Hughes of Speedworks to have a side on collision with Newey's DynoJet car," said Tomlinson.

"It's testament to the strength of the G50 roll cage that the car withstood heavy impact and there were no serious injuries."
Ik hoop dattie meteen weer aan de slag kan
Calm down, please!
pi_85021375
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef Googolplexian het volgende:
Ojee :{ Slechtste timing EVERRRrrr
[..]

Volgens mij was dat bericht van vrij kort na de crash. Hij is naar het ziekenhuis gebracht voor onderzoek, betekent nog niet dat er ook daadwerkelijk iets ernstigs aan de hand is.
pi_85021612
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens mij was dat bericht van vrij kort na de crash. Hij is naar het ziekenhuis gebracht voor onderzoek, betekent nog niet dat er ook daadwerkelijk iets ernstigs aan de hand is.
Volgens mij staat er twee keer "no serious injuries" en niet "no injuries".

Weet iemand meer?
Calm down, please!
pi_85023503
Das dezelfde als een paar posts terug ;)
pi_85023839
My bad ^_^

edit : Mooi verhaal over Todt en de komende Ferrari hearing, hier.

[ Bericht 90% gewijzigd door Googolplexian op 08-08-2010 21:37:01 ]
Calm down, please!
pi_85057963
Jongens, compleet offtopic maar ik heb nog een schaalmodel (1:43) staan van minichamp (DieCast). Het gaat om de 2007 Williams-Toyota auto van Nico Rosberg. Deze auto is nieuw en vergelijkbare auto's kosten ¤43,-. Voor een goed en redelijk bod mag hij weg ivm ruimtegebrek. Mocht niemand hem van jullie willen dat gaat hij het grote boze internet op (v&a, mp, ebay), maar wilde eerst jullie de kans geven.

Meer info
pi_85060161
Schaal 1:43 en weg ivm ruimtegebrek. Sorry, ik moest lachen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')