ja maar daarvoor hoeft ie de rit niet te winnen natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:42 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Schleck moet, met het oog op die tijdrit, nog wat tijd pakken op Contador zou je zeggen.
Daarvoor is toch zo'n knopje rechtsonder?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verzin volgende keer een betere tvp.
Waarom niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
Kom net binnenvallen. Waarom laten die kopgroep in hemelsnaam zo ver weg komen
.Om dezelfde reden dat ze dat al 20 jaar doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
Kom net binnenvallen. Waarom laten die kopgroep in hemelsnaam zo ver weg komen
Die is verkeerd gereden en gesignaleerd in de buurt van Foix.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:47 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong nog iets geprobeerd of moest ie er al af op die klim van 2e cat.?
Nu erkent 'ie toch dat Armstrong gisteren niet goed was.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:49 schreef jakkop het volgende:
Interview met Bruyneel nu op Sporza. Die gast heeft altijd zo'n stoere zonnebril
Ze gaan echt geen 11 minuten terugpakken op die klim.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:49 schreef Thomas B. het volgende:
Het lijkt me dat het peloton daar toch wel achteraan gaat, maar de afstand wordt steeds groter. Maargoed, ze gaan nu pas aan de klim beginnen.
Is het zo belangrijk dat een aansprekende renner wint?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor de belgen zou het wel leuk zijn als Van Summeren wint, maar dat is natuurlijk ook een volstrekte no-name qua overwinningen.
Voeckler heeft trouwens nog wel een redelijke palmares. Of Ballan natuurlijk, maar dat is wel een beetje een antiklimmer. Maar ja, dat was Hincapie ook.
In 2003, maar misschien maakt doping dan toch het verschil.quote:Mayo tries an attack and Beltran brings the field up nicely.
BAM!! Ullrich goes. Armstrong is on his wheel. Armstrong is off Ullrich's wheel! Ullrich is going off into the mist alone!! This is going to be an epic stage.
Armstrong has clawed his way back to Ullrich. Mayo has made it up to the duo, tries to attack and Ullrich easily closes the gap.
Hamilton looks to be coming up and drops Vinokourov who can't get up to the Yellow Jersey group.
Zubeldia makes contact with Armstrong, Ullrich and Mayo. Vinokourov can't stay with the next group of elite riders. He's blown. He knows he's watching the Tour de France ride away from him up the road.
Over the crest of the Tourmalet: Chavanel, then at 4min 2sec, Armstrong, Ullrich, Mayo and Zubeldia. Then chasers with Hamilton. Then Vinokourov 1min 18sec behind Armstrong. Botero, who was up ahead has waited at the crest for Vinkourov to help him. They are now chasing downhill trying to get on to the Hamilton/Basso/Moreau group.
Armstrong is doing the leading down the Tourmalet, opening gaps on Ullrich everytime he takes a tricky corner really fast.
Hot Diggity! Tyler bridged the gap with Moreau and Basso. So now the lead group has Armstrong, Ullrich, Zubeldia, Mayo, Moreau, Hamilton and Basso.
On the lower slopes of the fnal climb. Helmets off. Mayo tries an attack and is neutralized immediately. It gaps Hamilton who recloses. No time gaps available on the 11-man Vinokourov group which has Rubiera and Beltran.
11 kilometers to go. The Vinokourov groups makes contact with the Armstrong group.
9 to go. Mayo attacks, Ullrich catches. Armstrong closes the gap and Ullrich motors up. Armstrong brushes a spectator and falls. Mayo falls. Ullrich keeps going.
Armstrong is up and going. And his foot comes out of the pedal. That's the problem. It looks like Ullrich has not put the hammer down yet. There is confusion.
Ullrich has waited. Tyler puts his arm out to the other riders to wait. Ullrich has slowed the lead group to wait for Armstrong. This is real racing by real men!
The leading group is together and composed. And now Mayo goes and Armstrong then goes and drops everyone. Ullrich can't answer. Armstrong is flying up the hill. He is on fire!
Armstrong was over a minute ahead, but Ullrich has reduced it to 50sec.
Armstrong powers his bike home and wins the stage. What a brilliant ride! The two Basques, Mayo and Zubeldia who sucked Ullrich's wheel up the hill try to take the cheap placings from Ullrich. They look like pickpockets after sitting on for so long. Ullrich gets 3rd in a photo finish with Zubeldia. Good. It's a shame Mayo, who looks to be a midget in my mind now, stole 2nd.
Nee idd. Daarom vind ik het ook wel opvallend dat ze zoveel ruimte geboden is.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze gaan echt geen 11 minuten terugpakken op die klim.
Ja, dat zijn ze in een bergetappe. Het is geen Ronde van Vlaanderen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:42 schreef Beregd het volgende:
[..]
alsof ivanov, voeckler, ballan, van summeren, ... flutrenners zijn
Vind ik niet zo opvallend aangezien men schijnbaar geen interesse heeft in ritzeges en alleen maar loert op de naaste concurrent(en) in het GC.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee idd. Daarom vind ik het ook wel opvallend dat ze zoveel ruimte geboden is.
Dat is toch een stuk beter als de nobody's (qua bergen) die nu vooruit rijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Is het zo belangrijk dat een aansprekende renner wint?
Jammer is dat.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:53 schreef knep het volgende:
[..]
Vind ik niet zo opvallend aangezien men schijnbaar geen interesse heeft in ritzeges en alleen maar loert op de naaste concurrent(en) in het GC.
ok,quote:Op maandag 19 juli 2010 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze in een bergetappe. Het is geen Ronde van Vlaanderen.
In die etappe met de Madeleine zaten mannen als Casar, LL Sanchez en Cunego.. zo'n groep vind ik 100x leuker dat dit gedoe.
De mentaliteit van de renners ook. Ullrich wilde altijd wel aanvallen als 'ie maar een beetje benen had.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
In 2003, maar misschien maakt doping dan toch het verschil.
Ja, maar iedereen weet ook dat Ullrich in de talent/resultaat verhouding zowat de meeste geflopte ronderenner van de laaste decennia is, dus ze weten wat ze bereiken met die tactiek.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:55 schreef Wombcat het volgende:De mentaliteit van de renners ook. Ullrich wilde altijd wel aanvallen als 'ie maar een beetje benen had.
Dat zat 'm meer in zijn voorbereiding.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen weet ook dat Ullrich in de talent/resultaat verhouding zowat de meeste geflopte ronderenner van de laaste decennia is, dus ze weten wat ze bereiken met die tactiek.
Maar dan nog, volgens mij wordt aanvalsdrift ook gedeeltelijk ingegeven door doping. Ook al heeft Vino er weinig last van, maar hier rijdt toch niet de Vino rond die het verschil kan maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De mentaliteit van de renners ook. Ullrich wilde altijd wel aanvallen als 'ie maar een beetje benen had.
Zeker weten? Die helm met die grote gaten wat ik zei is de ionos vond ik net, en volgens de giro site de best geventileerde helm ooit gemaakt. Die andere helm die ze gebruiken lijkt me ouder. Ook zie ik op alle promotiefoto's ze rijden met die ionos helm. Dan vraag ik me toch af wat die renners ertoe drijft om een andere helm te dragen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:58 schreef Wombcat het volgende:
Ofwel het is persoonlijke voorkeur. Ofwel de fabrikant heeft een nieuw model dat 'ie ook wil promoten.
Je kunt beter een paar ventilatiegaten hebben die precies op de juiste plek zitten dan hele grote op de verkeerde plek. en nog belangrijker zijn de gaten aan de acherkant, het moet doortochten. Tenslotte is de vorm van het hoofd belangrijk. Dat is heel persoonlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Gister de vraag ook al gesteld, maar geen antwoord gekregen denk dat het topic iets te snel ging in de finale..
Je ziet de meeste renners met 2 verschillende helmen rijden, de helmen met drie grote ventilatiegaten aan de voorkant (waar de saxo's mee rijden) en je ziet er met heel veel kleine gaatjes, hier rijden een aantal astana's mee. Het rare vind ik dat bij bijvoorbeeld astana beide helmen gebruikt worden. Weet iemand waarom dit is? Is dit persoonlijke voorkeur of zit er iets anders achter? Die helmen zonder grote ventilatiegaten lijken me toch wel een paar graadjes warmer..
Omdat ze de klim willen gebruiken verschillen te maken in het klassement.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:07 schreef Krambo het volgende:
Kan iemand veklaren waarom ze nu opeens vol gaan rijden in het peloton ?
Als ze zo bleven verder rijden, dan hadden Hushovd en Petacchi nog kunnen sprinten voor wat puntjes, dat vonden ze waarschijnlijk wat overdreven in een bergrit.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:07 schreef Krambo het volgende:
Kan iemand veklaren waarom ze nu opeens vol gaan rijden in het peloton ?
en net daarna armstrongquote:Op maandag 19 juli 2010 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Alvast even vooruit lopen:
"Oh daar lost Rogers al! Dat is al erg vroeg hoor!"
En:quote:Op maandag 19 juli 2010 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Alvast even vooruit lopen:
"Oh daar lost Rogers al! Dat is al erg vroeg hoor!"
Het zal wel, De Cauwer zei net ook al zoiets.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:18 schreef Silenus het volgende:
Wat, heeft van Summeren een lang lichaam?!
en 5 minuten teruggepakt. Gaat dus toch nog spannend worden misschienquote:
Als je die redenering gebruikt kunnen ze het vooraan schudden, de grote jongens gaan een stuk harder dan O'Grady en Voigt.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:21 schreef crv het volgende:
[..]
en 5 minuten teruggepakt. Gaat dus toch nog spannend worden misschien
Dat is meer voor de statistieken. Rijden ze nooit meer dicht, of de kanonnen moeten nu gaan koersen, maar goed. Dat zal wel niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:20 schreef Gitank2 het volgende:
Ivanov goede kanshebber, maar peloton snoept er toch gauw tijd vanaf.
Niks gezegdquote:Op maandag 19 juli 2010 16:20 schreef Gitank2 het volgende:
Ivanov goede kanshebber, maar peloton snoept er toch gauw tijd vanaf.
Moeten ze wel doorzetten en da's nog maar de vraag.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je die redenering gebruikt kunnen ze het vooraan schudden, de grote jongens gaan een stuk harder dan O'Grady en Voigt.
Titi alleen!
Het eerste stuk is vrij technisch en smal, erg smal.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef fioooon het volgende:
Zullen er valpartijen komen in de daling naar de finish?
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:28 schreef JohnDDD het volgende:
Ze kunnen ze nog pakken, laten we het hopen
Nee, zit er nu nog bij, zegt genoeg over het niveau van saxo, als Astana door gaat rijden zakt ie weg.quote:
Ze hadden idd vanaf het vertrek op zn Pantani's moeten ontsnappen en dan op 40 minuten binnenkomen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:32 schreef Lann555 het volgende:
Klassementsrenners vinden het wel weer best. We wachten allemaal wel weer tot de laaste aankomst bergop
Opvallend ook dat Schleck nog 1 man heeft, Contador heeft er nog 3 als CA zometeen afgeeft.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:31 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nee, zit er nu nog bij, zegt genoeg over het niveau van saxo, als Astana door gaat rijden zakt ie weg.
Da's voor morgen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ze hadden idd vanaf het vertrek op zn Pantani's moeten ontsnappen en dan op 40 minuten binnenkomen.
Nou, dat is weer een andere extreme. Maar gezapig met zijn allen naar boven rijden is wel helemaal slappe hapquote:Op maandag 19 juli 2010 16:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ze hadden idd vanaf het vertrek op zn Pantani's moeten ontsnappen en dan op 40 minuten binnenkomen.
Nog niet echt, als je ziet hoe groot de groep gele trui nog is.quote:
Inderdaad, ik hoop eigenlijk dat die ploeg nog eens een aanval van ver gaat inzetten (desnoods in combinatie met Rabo), beetje het idee van vrijdag maar dan harder.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Opvallend ook dat Schleck nog 1 man heeft, Contador heeft er nog 3 als CA zometeen afgeeft.
Het zat op een lint, da's normaal toch een teken dat 't hard gaat, zeker bergop.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog niet echt, als je ziet hoe groot de groep gele trui nog is.
Ja, ben het met je eens. Maar geef die renners ook wel gelijk, het heeft gewoon geen nut.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nou, dat is weer een andere extreme. Maar gezapig met zijn allen naar boven rijden is wel helemaal slappe hap
Hoezo niet? Gezien de grootte van de groep kan het nog veel harder dan dit. Als iemand een keer goed aanzet vliegt 2/3de er van af en wie weet wie in de problemen komtquote:Op maandag 19 juli 2010 16:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, ben het met je eens. Maar geef die renners ook wel gelijk, het heeft gewoon geen nut.
Met het gevaar dat je jezelf opblaast en iedereen over jou heengaat.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:37 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gezien de grootte van de groep kan het nog veel harder dan dit. Als iemand een keer goed aanzet vliegt 2/3de er van af en wie weet wie in de problemen komt
Meh, ze gaan daarachter echt met de handrem naar boven. CSC neemt de klim voor hun rekening en dat is echt een zwakke ploeg bergop.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:36 schreef JohnDDD het volgende:
ik geloof het niet dat die voorsprong gelijk blijft, voeckler staat stil
Yah, maar dan kan je wel 21 etappes gewoon lekker met zijn allen blijven rijden. Je zult risico moeten nemen om te kunnen winnenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met het gevaar dat je jezelf opblaast en iedereen over jou heengaat.
Ik zie Lance echt geen deuk meer in een pak boter rijden hoor, daar is het beste echt vanaf, zeker na al die valpartijen. De enige reden dat hij nog in de tour zit, is imago. Als hij quit, kan hij livestrong wel opdoekenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lance samen met Evans zie ik wel gebeuren.
NIet te begrijpen, al die extra energie die je nodig hebt om weer terug te komen..quote:
Die is veel te goed. Hebben wij eens een klimtalent, hebben die Belgen gelijk een beterequote:Op maandag 19 juli 2010 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Menchov is easy.. hoop eerlijk gezegd dat ze VDB er nog afrijden
Echt stom idd.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
NIet te begrijpen, al die extra energie die je nodig hebt om weer terug te komen..
VDB is 3 jaar ouder hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Die is veel te goed. Hebben wij eens een klimtalent, hebben die Belgen gelijk een betere
Gesink niet heel sterk vandaag, normaal gesproken komt hij sneller terug.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:41 schreef marcodej het volgende:
Menchov ziet er heel easy uit, Gesink lijkt minder. VDB2 blijft me verbazen zo makkelijk.
Met Sanchez die het tempo aan gaat geven?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:41 schreef FicoF het volgende:
Dat groepje komt gewoon terug in de afdaling, aanval was veel te laat en gaat niet hard genoeg.
Hoezo wil je ze vergelijken? Zoals ik al zei is VDB meer dan 3 jaar ouder.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:42 schreef knep het volgende:
VDB2 > Gesink
De Belg komt veel sterker over, kan Gesink roepen wat ie wil met boven de 1800m en hoe langer de klim hoe beter. Voorlopig rijdt VDB2 beter mee vooraan.
MWah, vorig jaar in de Giro had 'ie toch geen problemen in de afdaling.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Menchov moet eigenlijk met voorsprong de afdaling in gaan.
Yah, maar dan moeten we nog jaren wachten voor we die Belgen kunnen overtreffen. Ze zijn zo irritant nuquote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo wil je ze vergelijken? Zoals ik al zei is VDB meer dan 3 jaar ouder.
Hij is nog jong idd.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Ericr het volgende:
Gesink nog steeds op voor hem onbekend terrein, Vuelta is toch andere koek dan een derde week Tour. Als je daarmee rekening houdt doet hij het gewoon goed.
Je kunt ook Schleck en Gesink vergelijken en dan zien dat Schleck wel met tempoversnellingen om kan gaan en Gesink duidelijk minder.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Yah, Gesink is geen Schleck, maar das dan ook wel het top-talent van die generatie.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je kunt ook Schleck en Gesink vergelijken en dan zien dat Schleck wel met tempoversnellingen om kan gaan en Gesink duidelijk minder.
Toch is dit wat tegenvallend.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Ericr het volgende:
Gesink nog steeds op voor hem onbekend terrein, Vuelta is toch andere koek dan een derde week Tour. Als je daarmee rekening houdt doet hij het gewoon goed.
Tegenvallend? Het is zijn eerste echte Tour, je moet van hele goede huize komen wil je er dan gelijk staan.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch is dit wat tegenvallend.
VDB2 is ook een angsthaas trouwens, mag ook weleens een speldenprikje proberen.
Waarom zou hij dat doen ? Heeft Schleck gewacht toen Contador in de kasseienrit materiaalpech had ?quote:
Tuurlijk, maar ik had het puur over deze beklimming. Hij hoorde gewoon bij de eerste vijf te zitten en niet bij de Hesjedals en Armstrongs van deze wereld.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tegenvallend? Het is zijn eerste echte Tour, je moet van hele goede huize komen wil je er dan gelijk staan.
Ja, in principe moet een prof altijd weten hoe hij moet schakelen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
was er niet een ongeschreven regel...?
Ze hebben al een keer gewacht in de ardennen, je kan niet blijven wachten.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
was er niet een ongeschreven regel...?
Hij moet verder naar voren in de groep zitten.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik had het puur over deze beklimming. Hij hoorde gewoon bij de eerste vijf te zitten.
Overall is zijn prestatie gewoon prima ja. Zesde is uitstekend.
Precies. Maar het is wel een lullige manier om op achterstand te komen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, in principe moet een prof altijd weten hoe hij moet schakelen.
Daarnaast , toen Contador lekreed in de kasseienrit heb ik Schleck alleen maar fors zien doorgeven met Cancellara hoor ...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer gewacht in de ardennen, je kan niet blijven wachten.
Royal Sadness.quote:
Had Contador lek? Die was toch teruggeslagen door de valpartij?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daarnaast , toen Contador lekreed in de kasseienrit heb ik Schleck alleen maar fors zien doorgeven met Cancellara hoor ...
Ze concurreren nu toch met elkaar om een top 5 positie?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
echt niet goed is natuurlijk wel een beetje overdreven.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef marcodej het volgende:
Gesink is gewoon echt niet goed. Jammer.
Ik vind het juist geweldig hoe Schleck de tour rijdt. Alsof hij echt geniet. Puur geniet.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef Ericr het volgende:
Moet je de trui maar eren i.p.v. nonchalant er mee omgaan.
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef marcodej het volgende:
Gesink is gewoon echt niet goed. Jammer.
Op dit moment is VDB2 de betere klimmer. Gesink is vooral bezig met lossen/terugkomen terwijl VDB bijna altijd er gelijk bij zitquote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef jakkop het volgende:
Jose![]()
![]()
"Gesink moet toch stilaan beginnen in te zien dat VDB2 een betere klimmer is"
leer nou eens dat Gesink langzaam op gang komt
José is altijd zo geweest, zeker als het iemand van Lotto betreft. Hij heeft er zelf gewerkt.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef jakkop het volgende:
Jose![]()
![]()
"Gesink moet toch stilaan beginnen in te zien dat VDB2 een betere klimmer is"
leer nou eens dat Gesink langzaam op gang komt
Dan moet je een tourtocht gaan rijden, dit is strijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het juist geweldig hoe Schleck de tour rijdt. Alsof hij echt geniet. Puur geniet.
Gesink is ook 3 jaar jongerquote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Op dit moment is VDB2 de betere klimmer. Gesink is vooral bezig met lossen/terugkomen terwijl VDB bijna altijd er gelijk bij zit
Schleck is een leeftijdsgenoot en rijdt in de gele trui..quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Venga_II het volgende:
[..]
![]()
Hoort bergop ook vandaag gewoon weer bij beste 10
Hij kan gewoon een klasse beter. Normaal gesproken wordt hij er niet afgereden door de Gadrets en Hesjedals van deze wereld.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef Beregd het volgende:
[..]
echt niet goed is natuurlijk wel een beetje overdreven.
Ach, wij zouden ook zo zijn als Gesink net iets beter zou zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
José is altijd zo geweest, zeker als het iemand van Lotto betreft. Hij heeft er zelf gewerkt.
En dat maakt dit zo zonde, dit kon een prachtige strijd worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Wombcat het volgende:
Toch maar 15 seconden. Schleck heeft echt wel meet tijd verloren met zijn materiaalpech. Toch duidelijk beter bergop dan Contador.
Yah, dat weet ik ook wel. Maar op dit moment is VDB2 de betere klimmer. Misschien over 3 jaar niet meer, maar we zullen wel zien. Ze zullen de komende 5-10 jaar wel vaak in elkaars vaarwater zittenquote:
Derde week en daar heeft Gesink nog geen ervaring mee. Komt wel vaker voor dat die derde week het lichaam opeens nee zegt.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kan gewoon een klasse beter. Normaal gesproken wordt hij er niet afgereden door de Gadrets en Hesjedals van deze wereld.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Op dit moment is VDB2 de betere klimmer. Gesink is vooral bezig met lossen/terugkomen terwijl VDB bijna altijd er gelijk bij zit
Hij rijdt toch echt prima in de beklimmingen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan moet je een tourtocht gaan rijden, dit is strijden.
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Venga_II het volgende:
[..]
![]()
Hoort bergop ook vandaag gewoon weer bij beste 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |