Tegenvallend? Het is zijn eerste echte Tour, je moet van hele goede huize komen wil je er dan gelijk staan.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch is dit wat tegenvallend.
VDB2 is ook een angsthaas trouwens, mag ook weleens een speldenprikje proberen.
Waarom zou hij dat doen ? Heeft Schleck gewacht toen Contador in de kasseienrit materiaalpech had ?quote:
Tuurlijk, maar ik had het puur over deze beklimming. Hij hoorde gewoon bij de eerste vijf te zitten en niet bij de Hesjedals en Armstrongs van deze wereld.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tegenvallend? Het is zijn eerste echte Tour, je moet van hele goede huize komen wil je er dan gelijk staan.
Ja, in principe moet een prof altijd weten hoe hij moet schakelen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
was er niet een ongeschreven regel...?
Ze hebben al een keer gewacht in de ardennen, je kan niet blijven wachten.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
was er niet een ongeschreven regel...?
Hij moet verder naar voren in de groep zitten.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik had het puur over deze beklimming. Hij hoorde gewoon bij de eerste vijf te zitten.
Overall is zijn prestatie gewoon prima ja. Zesde is uitstekend.
Precies. Maar het is wel een lullige manier om op achterstand te komen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, in principe moet een prof altijd weten hoe hij moet schakelen.
Daarnaast , toen Contador lekreed in de kasseienrit heb ik Schleck alleen maar fors zien doorgeven met Cancellara hoor ...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer gewacht in de ardennen, je kan niet blijven wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |