Tegenvallend? Het is zijn eerste echte Tour, je moet van hele goede huize komen wil je er dan gelijk staan.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch is dit wat tegenvallend.
VDB2 is ook een angsthaas trouwens, mag ook weleens een speldenprikje proberen.
Waarom zou hij dat doen ? Heeft Schleck gewacht toen Contador in de kasseienrit materiaalpech had ?quote:
Tuurlijk, maar ik had het puur over deze beklimming. Hij hoorde gewoon bij de eerste vijf te zitten en niet bij de Hesjedals en Armstrongs van deze wereld.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tegenvallend? Het is zijn eerste echte Tour, je moet van hele goede huize komen wil je er dan gelijk staan.
Ja, in principe moet een prof altijd weten hoe hij moet schakelen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
was er niet een ongeschreven regel...?
Ze hebben al een keer gewacht in de ardennen, je kan niet blijven wachten.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:47 schreef opgebaarde het volgende:
was er niet een ongeschreven regel...?
Hij moet verder naar voren in de groep zitten.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik had het puur over deze beklimming. Hij hoorde gewoon bij de eerste vijf te zitten.
Overall is zijn prestatie gewoon prima ja. Zesde is uitstekend.
Precies. Maar het is wel een lullige manier om op achterstand te komen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, in principe moet een prof altijd weten hoe hij moet schakelen.
Daarnaast , toen Contador lekreed in de kasseienrit heb ik Schleck alleen maar fors zien doorgeven met Cancellara hoor ...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer gewacht in de ardennen, je kan niet blijven wachten.
Royal Sadness.quote:
Had Contador lek? Die was toch teruggeslagen door de valpartij?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daarnaast , toen Contador lekreed in de kasseienrit heb ik Schleck alleen maar fors zien doorgeven met Cancellara hoor ...
Ze concurreren nu toch met elkaar om een top 5 positie?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo wil je ze vergelijken? Zoals ik al zei is VDB meer dan 3 jaar ouder.
echt niet goed is natuurlijk wel een beetje overdreven.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef marcodej het volgende:
Gesink is gewoon echt niet goed. Jammer.
Ik vind het juist geweldig hoe Schleck de tour rijdt. Alsof hij echt geniet. Puur geniet.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef Ericr het volgende:
Moet je de trui maar eren i.p.v. nonchalant er mee omgaan.
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef marcodej het volgende:
Gesink is gewoon echt niet goed. Jammer.
Op dit moment is VDB2 de betere klimmer. Gesink is vooral bezig met lossen/terugkomen terwijl VDB bijna altijd er gelijk bij zitquote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef jakkop het volgende:
Jose![]()
![]()
"Gesink moet toch stilaan beginnen in te zien dat VDB2 een betere klimmer is"
leer nou eens dat Gesink langzaam op gang komt
José is altijd zo geweest, zeker als het iemand van Lotto betreft. Hij heeft er zelf gewerkt.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef jakkop het volgende:
Jose![]()
![]()
"Gesink moet toch stilaan beginnen in te zien dat VDB2 een betere klimmer is"
leer nou eens dat Gesink langzaam op gang komt
Dan moet je een tourtocht gaan rijden, dit is strijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het juist geweldig hoe Schleck de tour rijdt. Alsof hij echt geniet. Puur geniet.
Gesink is ook 3 jaar jongerquote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Op dit moment is VDB2 de betere klimmer. Gesink is vooral bezig met lossen/terugkomen terwijl VDB bijna altijd er gelijk bij zit
Schleck is een leeftijdsgenoot en rijdt in de gele trui..quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Venga_II het volgende:
[..]
![]()
Hoort bergop ook vandaag gewoon weer bij beste 10
Hij kan gewoon een klasse beter. Normaal gesproken wordt hij er niet afgereden door de Gadrets en Hesjedals van deze wereld.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef Beregd het volgende:
[..]
echt niet goed is natuurlijk wel een beetje overdreven.
Ach, wij zouden ook zo zijn als Gesink net iets beter zou zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
José is altijd zo geweest, zeker als het iemand van Lotto betreft. Hij heeft er zelf gewerkt.
En dat maakt dit zo zonde, dit kon een prachtige strijd worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Wombcat het volgende:
Toch maar 15 seconden. Schleck heeft echt wel meet tijd verloren met zijn materiaalpech. Toch duidelijk beter bergop dan Contador.
Yah, dat weet ik ook wel. Maar op dit moment is VDB2 de betere klimmer. Misschien over 3 jaar niet meer, maar we zullen wel zien. Ze zullen de komende 5-10 jaar wel vaak in elkaars vaarwater zittenquote:
Derde week en daar heeft Gesink nog geen ervaring mee. Komt wel vaker voor dat die derde week het lichaam opeens nee zegt.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kan gewoon een klasse beter. Normaal gesproken wordt hij er niet afgereden door de Gadrets en Hesjedals van deze wereld.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Op dit moment is VDB2 de betere klimmer. Gesink is vooral bezig met lossen/terugkomen terwijl VDB bijna altijd er gelijk bij zit
Hij rijdt toch echt prima in de beklimmingen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan moet je een tourtocht gaan rijden, dit is strijden.
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Venga_II het volgende:
[..]
![]()
Hoort bergop ook vandaag gewoon weer bij beste 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |