Het lijkt mij niet dat je in de afdaling stopt, tenzij je op dat punt valt.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet of de renners nog stoppen, de wedstrijdleiding wel natuurlijk.
Gezien deze tour, lijkt me dat wel wat voor Armstrongquote:Op maandag 19 juli 2010 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat je in de afdaling stopt, tenzij je op dat punt valt.
2 minuten al.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:25 schreef Wombcat het volgende:
Ze hebben toch nog maar 15 seconden? Dan is het nog niet over.
2:24 inmiddels, dus die zijn weg.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:25 schreef Wombcat het volgende:
Ze hebben toch nog maar 15 seconden? Dan is het nog niet over.
Wilde het net zeggenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef Ereinion het volgende:
De uitzending begint dus net nadat het leukste gedeelte erop zit
Misschien wil VDB2 wat proberen?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:28 schreef Wombcat het volgende:
Saxo en Omega Pharma op kop.
Waarom rijden die laatste nu al?
Maar dan hoeven ze nu toch nog niet op kop te rijden?quote:
Misschien heeft Riis aan "klantenbinding" gedaan?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar dan hoeven ze nu toch nog niet op kop te rijden?
Nou ja, als het aan Saxo ligt, mogen de koplopers een grote voorsprong nemen lijkt me. Misschien willen ze het gat niet te groot laten worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar dan hoeven ze nu toch nog niet op kop te rijden?
Edit: naja, laten die alvast maar hun bord leegeten.
Op dit moment wordt er niet gereden in het peloton iig.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, als het aan Saxo ligt, mogen de koplopers een grote voorsprong nemen lijkt me. Misschien willen ze het gat niet te groot laten worden.
Gister hadden ze 2 man mee en toen was het ook niet goed.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:37 schreef crv het volgende:
toch jammer dat Rabo weer de slag mist hier
Gister was het prima, echter bij dit soort ontsnappingen vind ik dat je een mannetje vooruit moet sturenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gister hadden ze 2 man mee en toen was het ook niet goed.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze gaan omhoog, meestal moet je dan ook weer naar beneden.
Een Niermann zou bijvoorbeeld toch wel mee moeten kunnen met zo'n ontsnapping, evenals een Garate.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef KoningKlabanus het volgende:
Rabo heeft gewoon te veel knechten meegenomen. Alleen Freire, Menchov en Gesink zijn beschermd, de rest moet allemaal werken, de meesten kunnen ook niet veel anders, zeker geen rit winnen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef KoningKlabanus het volgende:
Rabo heeft gewoon te veel knechten meegenomen. Alleen Freire, Menchov en Gesink zijn beschermd, de rest moet allemaal werken, de meesten kunnen ook niet veel anders, zeker geen rit winnen.
Nee, er kunnen altijd situaties zijn waarbij je ze nodig hebt en er kunnen mensen een slechte dag hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:55 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Als je de koers moet dragen misschien niet, anders is het absoluut overbodige luxe.
Je moet sowieso een paar mannen hebben die op het vlakke de kopmannen uit de wind zetten en voorin het peloton houden, dan moet je nog mensen hebben die bidonnen halen. Daarnaast heb je nog een paar knechten nodig voor in de bergen, wat natuurlijk andere renners zijn dan die voor het vlakke. Dan haal je de 6 zo hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:55 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Als je de koers moet dragen misschien niet, anders is het absoluut overbodige luxe.
Iemand als Boom kan best een rit winnen, alleen dit is niet zijn terrein. Zelfde geldt wel een beetje voor Moerenhout, al is dat niet echt een winnaar. Ook Garate heeft bewezen dat als hij mag gaan en zijn dag heeft dat hij, zeker in dit terrein, een rit kan winnen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef KoningKlabanus het volgende:
Per kopman een mannetje voor het vlakke en één voor de bergen, plus Menchov/Gesink/Freire, maakt zeven renners. Dan is dus nog ruimte voor twee renners met een vrije rol.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Je moet sowieso een paar mannen hebben die op het vlakke de kopmannen uit de wind zetten en voorin het peloton houden, dan moet je nog mensen hebben die bidonnen halen. Daarnaast heb je nog een paar knechten nodig voor in de bergen, wat natuurlijk andere renners zijn dan die voor het vlakke. Dan haal je de 6 zo hoor.
Zeker niet met de warmte en de hardheid van veel etappes die er zijn geweest. Dan heb je 6 knechten voor 2 kopmannen gewoon hard nodig.quote:
klopt wel, maar neemt niet weg dat je best een mannetje vooruit ka n sturenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker niet met de warmte en de hardheid van veel etappes die er zijn geweest. Dan heb je 6 knechten voor 2 kopmannen gewoon hard nodig.
Ja, dat kan, maar dan moet je wel de benen hebben. En nu is er flink geknokt om weg te komen met een groep.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef Beregd het volgende:
soms kan je ook knechjten door aan te vallen (je ploegmaats laten rusten)
Nogal ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:05 schreef crv het volgende:
overigens heeft het peloton echt de handrem erop
Volgend jaar neemt hij zijn eigen cameraploeg mee.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:08 schreef Wombcat het volgende:
Voeckler ging wel weer erg strak op de camera af
de eerste twee uur is er anders keihard gekoerst, vandaar dat het nu wat stilvalt.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:09 schreef knep het volgende:
Wat we aan spektakel in de eerste dagen hebben gezien zo lafjes gaat het eraan toe in de Bergen.
Het grote kijken is alweer begonnen. De meesten die in de top 10 staan denken alweer alleen aan de plek waar ze nu staan en niet aan de plek waar ze zouden kunnen staan.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef Ericr het volgende:
Team Suckxo is volgens mij een beetje op, profiteer daar eens van.
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef Beregd het volgende:
[..]
de eerste twee uur is er anders keihard gekoerst, vandaar dat het nu wat stilvalt.
Geen echte klimmers mee vooraan, ik denk wel dat van summeren een kans maakt!
Zeker, hij staat veruit het beste in het klassement in de kopgroep.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef Beregd het volgende:
[..]
de eerste twee uur is er anders keihard gekoerst, vandaar dat het nu wat stilvalt.
Geen echte klimmers mee vooraan, ik denk wel dat van summeren een kans maakt!
ja of ze moeten straks wel zo ongelooflijk hard die berg opknallen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 15:19 schreef Wombcat het volgende:
Die kopgroep is wel weg voor de winst zo langzamerhand.
quote:Beste Maarten en Herbert,
Ten eerste wil ik jullie vriendelijk bedanken voor jullie deskundige commentaar. Ten tweede heb ik nog een vraag: er was toch iets geks met de vader van Voeckler? Hij was visser of iets dergelijks, meen ik me te herinneren. Hopelijk kunnen jullie hier wat meer over vertellen, het lijkt me een verhaal dat de kijker wel aanspreekt.
Met vriendelijke groet,
Gerben Zonderland
En dan zeiken op het dynamische duo H&Mquote:
En hij kan best overleven op de slotklim waar het dubbele punten is, dan gaat het heel hard.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Wombcat het volgende:
Voeckler toch stiekem puntjes aan het rapen. Zo komt die ook weer dichtbij in het bollenklassement.
charteau is een ploeggenoot toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Wombcat het volgende:
Voeckler toch stiekem puntjes aan het rapen. Zo komt die ook weer dichtbij in het bollenklassement.
Best wel triest dat je zelfs in derde week met 1 vlucht nog steeds vanuit het (bijna) niets naar de top van dat bergklassement kunt schieten.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Wombcat het volgende:
het is normaal aan de ploeg van de leider om te werken op zo'n moment, en zij hebben die ploeg niet en niet zo veel zin ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:35 schreef knep het volgende:
Ik vind het dus echt tegenvallend dat er geen strijd is om de ritzege tussen de zogenaamde toppers.
Lijkt wel of het ze niet meer interesseert om een mooie rit te winnen.
Met dit peloton hoef je morgen ook niet bang te zijn dat je iets mist als je gaat werken.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Ericr het volgende:
'Het nieuwe wielrennen'Vroeger nam ik nog wel vrij voor die bergetappes, kan nu gewoon blijven werken. Er gebeurt toch geen moer tot 16:00 a 16:30.
Niettemin kan het voor andere ploegen ook belangrijk zijn om de koers hard te maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Beregd het volgende:
[..]
het is normaal aan de ploeg van de leider om te werken op zo'n moment, en zij hebben die ploeg niet en niet zo veel zin ook.
alsof ivanov, voeckler, ballan, van summeren, ... flutrenners zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Wat een totaal niet aansprekende flut kopgroep zeg die weer gewoon de zege in de schoot geworpen krijgt.
Schleck moet, met het oog op die tijdrit, nog wat tijd pakken op Contador zou je zeggen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef Paul-89 het volgende:
Tegenvaller zeg, ik had gehoopt dat het iedere dag los zou gaan in de Pyreneeën en dat de toppers elkaar kapot zouden gaan maken.Hierna nog 2 kansen of zouden ze allemaal gokken op de tijdrit.
Voor de belgen zou het wel leuk zijn als Van Summeren wint, maar dat is natuurlijk ook een volstrekte no-name qua overwinningen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Wat een totaal niet aansprekende flut kopgroep zeg die weer gewoon de zege in de schoot geworpen krijgt.
In het verleden hebben we toch ook vaak genoeg gezien dat andere ploegen gingen werken.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Beregd het volgende:
[..]
het is normaal aan de ploeg van de leider om te werken op zo'n moment, en zij hebben die ploeg niet en niet zo veel zin ook.
Nou ja, het zijn nou niet echt mannen die tot grootse dingen in staat zijn op een berg van de buitencategorie.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:42 schreef Beregd het volgende:
[..]
alsof ivanov, voeckler, ballan, van summeren, ... flutrenners zijn
Niet altijd natuurlijk, kan me toch wel ritten herinneren waar het eerder werd opengebroken. De Indurainjaren waren in ieder geval nog een stuk saaier, nog saaier dan dit schouwspel eigenlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met dit peloton hoef je morgen ook niet bang te zijn dat je iets mist als je gaat werken.![]()
Hoewel het altijd al op de eerste berg wat matig was, en in Armstrong zijn jaren ook alles gesloten bleef tot de laatste klim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |