48 gemiddeldquote:
Die is iig steil genoeg oom verschillen op te leverenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef Beregd het volgende:
het zal op de col d'aspet moeten gebeuren.
Daarnaast zullen waarschijnlijk echte klimmers weggaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is iig steil genoeg oom verschillen op te leveren
en een vervelende afdalingquote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is iig steil genoeg oom verschillen op te leveren
zijn alweer 20 kopgroepen verder hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 14:15 schreef Nober het volgende:
Jeremy Hunt, Monier en Pineau hebben punten gepakt voor de groene trui na 55km... wellicht zitten ze bij die kopgroep van 32.
Ze rijden 'm nu andersom als toen volgens mij. Overigens is 'ie beide kanten op steil en daardoor lastig dalen.quote:
Het lijkt me toch dat er daar toch wel mensen zullen willen aanvallen. Alhoewel Armstrong daar misschien anders over denkt.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:17 schreef MB2010 het volgende:
Gezamelijk nar de Aspet, even stoppen bij het monument, en dan iedereen los ?
Ik weet niet of de renners nog stoppen, de wedstrijdleiding wel natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:17 schreef MB2010 het volgende:
Gezamelijk nar de Aspet, even stoppen bij het monument, en dan iedereen los ?
Ik was al helemaal voor Jeremy Hunt... nou zit ik dan met een grote é geschminkt op m'n gezicht!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik was al helemaal voor Jeremy Hunt... nou zit ik dan met een grote é geschminkt op m'n gezicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |