Oh nee, ik kreeg een telefoontje van de achterneef van Bjarne Riis, zijn oom heeft een schildersbedrijf hier in de buurt.quote:
Idd. Ongeveer net zo hard op de slotkliim als Basso en Leipheimer, terwijl die de hele etappe in het peloton hebben gezeten.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:41 schreef Beregd het volgende:
[..]
komaan, de kopgroep kwam nauwelijks dichterbij op de klim, terwijl basso en leipheimer en zo er toch al af moesten.
Riblon heeft gewoon een beresterke rit gereden.
en voor de klimpunten omgekeerde volgordequote:
Zo hard kan Armstrong volgens mij momenteel gewoon niet, of hij moet een superdag hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Ongeveer net zo hard op de slotkliim als Basso en Leipheimer, terwijl die de hele etappe in het peloton hebben gezeten.
Oh nou, ok dan moet het wel waar zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 13:03 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Oh nee, ik kreeg een telefoontje van de achterneef van Bjarne Riis, zijn oom heeft een schildersbedrijf hier in de buurt.
En als dat zo is, krijgt ie het hele dopingteam van de TDF over zich heen, dus dan nog zou ik lossen als ik hem wasquote:Op maandag 19 juli 2010 13:06 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Zo hard kan Armstrong volgens mij momenteel gewoon niet, of hij moet een superdag hebben.
Whatever die doet, ze zoeken er wat achter dus ik zou er gewoon voor gaan als ik hem wasquote:Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
En als dat zo is, krijgt ie het hele dopingteam van de TDF over zich heen, dus dan nog zou ik lossen als ik hem was
niet echt, want de andere namen van die groep waren nooit bekend, kan evengoed zijn dat hij erbij zatquote:Op maandag 19 juli 2010 13:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mogen wel concluderen dat Cav niet meer bewust voor de groene trui gaat?
lijkt me sterk dat hij dan niet mee gesprint hadquote:Op maandag 19 juli 2010 13:15 schreef Beregd het volgende:
[..]
niet echt, want de andere namen van die groep waren nooit bekend, kan evengoed zijn dat hij erbij zat
de eerste sprint moet nog komenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat hij dan niet mee gesprint had
Of geklopt was door Fedrigoquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
wel alles is weer bij elkaar, en dat was colletje op. nu wordt het temp strak hoog gehouden, weet niet door wie. maar ik denk dat cav nog wel wil.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mogen wel concluderen dat Cav niet meer bewust voor de groene trui gaat?
Fedrigo, hushove, petacchi waren de klimpuntenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die wil de eindsprint winnen vandaagquote:Op maandag 19 juli 2010 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
wel alles is weer bij elkaar, en dat was colletje op. nu wordt het temp strak hoog gehouden, weet niet door wie. maar ik denk dat cav nog wel wil.
oohquote:Op maandag 19 juli 2010 13:18 schreef crv het volgende:
[..]
Fedrigo, hushove, petacchi waren de klimpunten
Cavendish heeft zich tot nu toe niet echt met de tussensprints bemoeit, maar als ze in een gesloten peloton verder rijden, lijkt me dat hij nog wel gaat meesprinten.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
wel alles is weer bij elkaar, en dat was colletje op. nu wordt het temp strak hoog gehouden, weet niet door wie. maar ik denk dat cav nog wel wil.
Tja, je hebt er weinig aan vind ik. Wat als in de rit over de Stoqueu wel doorgereden was, dan had er misschien een raborenner nu in het geel gereden. Maar als telt niet, want als dit zo was geweest, dan zouden Contador en Schleck gisteren anders hebben gereden.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef Steven184 het volgende:
Een lijstje van de prik hoe het klassement was geweest zonder kasseienrit:
Ik ben nooit zo van het als en het zit in de Tour en hoort er dus gewoon bij, maar misschien waren mensen hier geïnteresseerd. Dus bij deze.
1. Alberto Contador
2. Andy Schleck +42
3. Samuel Sanchez +1.05
4. Denis Menchov +2.33
5. Robert Gesink +2.44
6. Levi Leipheimer +3.08
7. Joaquim Rodriguez +3.15
8. Jurgen Van Den Broeck+ 3.20
9. Luis Leon Sanchez +4.22
10. Ivan Basso +5.09
En als hij nog met 2 a 3 tussensprint kan meedoen deze Tour dan heeft hij nog reële kansen op de groene trui.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Cavendish heeft zich tot nu toe niet echt met de tussensprints bemoeit, maar als ze in een gesloten peloton verder rijden, lijkt me dat hij nog wel gaat meesprinten.
Nee, want de groep Armstrong/Contador zat vlak achter de Rabo's en waren echt wel teruggekomen. Alleen was Andy Schleck dan ver teruggeslagen. Die had dan een minuut of 4 verloren.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tja, je hebt er weinig aan vind ik. Wat als in de rit over de Stoqueu wel doorgereden was, dan had er misschien een raborenner nu in het geel gereden.
Ja, dat is waar, dan zou vooral Schleck een grotere achterstand hebben. Daarnaast had je ook nog SKy die toen nog wilde rijden voor Wiggins.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, want de groep Armstrong/Contador zat vlak achter de Rabo's en waren echt wel teruggekomen. Alleen was Andy Schleck dan ver teruggeslagen. Die had dan een minuut of 4 verloren.
Is Tankink ziek of zo? Gisteren ook al op grote achterstand binnen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:34 schreef Krambo het volgende:
Mc Ewen en Tankink zitten weer in het peloton
Een beetje vreemd ja, Lampre heeft de hele tijd het peloton geleid en uiteindelijk gebeurt er niets. Misschien waren ze bang dat Cavendish hun zou verslaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:39 schreef crv het volgende:
Hunt, knees en pineau voor de sprint punten
petacchi en hushovd hadden klimpunten![]()
Lees t net in de live tickerquote:Op maandag 19 juli 2010 13:39 schreef crv het volgende:
Misschien hebben ze het verkeerd gedrukt in het rondeboekquote:Op maandag 19 juli 2010 13:39 schreef crv het volgende:
Dat lijkt me sterk dat die renners het zelf niet zien. Er zit nogal verschil in de vlaggen en borden van de klimmetjes en van de tussensprints.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het verkeerd gedrukt in het rondeboek
Misschien verkeerd gelezen door de etappe bouwers. Stonden die PMU borden op de klim.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja dadelijk zien we petacchi en hushovd de Port de Bales nog als eerste opklimmenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken wtfquote:Op maandag 19 juli 2010 13:39 schreef crv het volgende:
Haphap.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk dat die renners het zelf niet zien. Er zit nogal verschil in de vlaggen en borden van de klimmetjes en van de tussensprints.
'quote:Op maandag 19 juli 2010 13:47 schreef Felagund het volgende:
Een korte ontsnapping van 15 man, maar meteen weer teruggepakt door het peloton.
vast, maar die worden nog niet uitgezonden.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:50 schreef crv het volgende:
[..]
vast, maar die worden nog niet uitgezonden.
Pas wanneer de race inkakt dan gaan ze uitzenden
Dan wordt de kans wel groot dat de etappezege tussen de klassementsmannen gaat.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef Felagund het volgende:
72 km koers en nog steeds een volledig peloton. Dat kan nog leuk worden, er wordt nu al hard gekoerst.
Nee hoor. Dan gaan we klimmen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:50 schreef crv het volgende:
[..]
vast, maar die worden nog niet uitgezonden.
Pas wanneer de race inkakt dan gaan ze uitzenden
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan wordt de kans wel groot dat de etappezege tussen de klassementsmannen naar S. Sanchez gaat.
Mooiquote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan wordt de kans wel groot dat de etappezege tussen de klassementsmannen gaat.
in totaal 26 zelfsquote:
0 coureurs op 5 secondenquote:
Als er nou nog geen Rabo bij zitquote:
48 gemiddeldquote:
Die is iig steil genoeg oom verschillen op te leverenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef Beregd het volgende:
het zal op de col d'aspet moeten gebeuren.
Daarnaast zullen waarschijnlijk echte klimmers weggaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is iig steil genoeg oom verschillen op te leveren
en een vervelende afdalingquote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is iig steil genoeg oom verschillen op te leveren
zijn alweer 20 kopgroepen verder hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 14:15 schreef Nober het volgende:
Jeremy Hunt, Monier en Pineau hebben punten gepakt voor de groene trui na 55km... wellicht zitten ze bij die kopgroep van 32.
Ze rijden 'm nu andersom als toen volgens mij. Overigens is 'ie beide kanten op steil en daardoor lastig dalen.quote:
Het lijkt me toch dat er daar toch wel mensen zullen willen aanvallen. Alhoewel Armstrong daar misschien anders over denkt.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:17 schreef MB2010 het volgende:
Gezamelijk nar de Aspet, even stoppen bij het monument, en dan iedereen los ?
Ik weet niet of de renners nog stoppen, de wedstrijdleiding wel natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:17 schreef MB2010 het volgende:
Gezamelijk nar de Aspet, even stoppen bij het monument, en dan iedereen los ?
Ik was al helemaal voor Jeremy Hunt... nou zit ik dan met een grote é geschminkt op m'n gezicht!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik was al helemaal voor Jeremy Hunt... nou zit ik dan met een grote é geschminkt op m'n gezicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |