Per kopman een mannetje voor het vlakke en één voor de bergen, plus Menchov/Gesink/Freire, maakt zeven renners. Dan is dus nog ruimte voor twee renners met een vrije rol.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Je moet sowieso een paar mannen hebben die op het vlakke de kopmannen uit de wind zetten en voorin het peloton houden, dan moet je nog mensen hebben die bidonnen halen. Daarnaast heb je nog een paar knechten nodig voor in de bergen, wat natuurlijk andere renners zijn dan die voor het vlakke. Dan haal je de 6 zo hoor.
Zeker niet met de warmte en de hardheid van veel etappes die er zijn geweest. Dan heb je 6 knechten voor 2 kopmannen gewoon hard nodig.quote:
klopt wel, maar neemt niet weg dat je best een mannetje vooruit ka n sturenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker niet met de warmte en de hardheid van veel etappes die er zijn geweest. Dan heb je 6 knechten voor 2 kopmannen gewoon hard nodig.
Ja, dat kan, maar dan moet je wel de benen hebben. En nu is er flink geknokt om weg te komen met een groep.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef Beregd het volgende:
soms kan je ook knechjten door aan te vallen (je ploegmaats laten rusten)
Nogal ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:05 schreef crv het volgende:
overigens heeft het peloton echt de handrem erop
Volgend jaar neemt hij zijn eigen cameraploeg mee.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:08 schreef Wombcat het volgende:
Voeckler ging wel weer erg strak op de camera af
de eerste twee uur is er anders keihard gekoerst, vandaar dat het nu wat stilvalt.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:09 schreef knep het volgende:
Wat we aan spektakel in de eerste dagen hebben gezien zo lafjes gaat het eraan toe in de Bergen.
Het grote kijken is alweer begonnen. De meesten die in de top 10 staan denken alweer alleen aan de plek waar ze nu staan en niet aan de plek waar ze zouden kunnen staan.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef Ericr het volgende:
Team Suckxo is volgens mij een beetje op, profiteer daar eens van.
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef Beregd het volgende:
[..]
de eerste twee uur is er anders keihard gekoerst, vandaar dat het nu wat stilvalt.
Geen echte klimmers mee vooraan, ik denk wel dat van summeren een kans maakt!
Zeker, hij staat veruit het beste in het klassement in de kopgroep.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef Beregd het volgende:
[..]
de eerste twee uur is er anders keihard gekoerst, vandaar dat het nu wat stilvalt.
Geen echte klimmers mee vooraan, ik denk wel dat van summeren een kans maakt!
ja of ze moeten straks wel zo ongelooflijk hard die berg opknallen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 15:19 schreef Wombcat het volgende:
Die kopgroep is wel weg voor de winst zo langzamerhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |