quote:Beste Maarten en Herbert,
Ten eerste wil ik jullie vriendelijk bedanken voor jullie deskundige commentaar. Ten tweede heb ik nog een vraag: er was toch iets geks met de vader van Voeckler? Hij was visser of iets dergelijks, meen ik me te herinneren. Hopelijk kunnen jullie hier wat meer over vertellen, het lijkt me een verhaal dat de kijker wel aanspreekt.
Met vriendelijke groet,
Gerben Zonderland
En dan zeiken op het dynamische duo H&Mquote:
En hij kan best overleven op de slotklim waar het dubbele punten is, dan gaat het heel hard.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Wombcat het volgende:
Voeckler toch stiekem puntjes aan het rapen. Zo komt die ook weer dichtbij in het bollenklassement.
charteau is een ploeggenoot toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Wombcat het volgende:
Voeckler toch stiekem puntjes aan het rapen. Zo komt die ook weer dichtbij in het bollenklassement.
Best wel triest dat je zelfs in derde week met 1 vlucht nog steeds vanuit het (bijna) niets naar de top van dat bergklassement kunt schieten.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Wombcat het volgende:
het is normaal aan de ploeg van de leider om te werken op zo'n moment, en zij hebben die ploeg niet en niet zo veel zin ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:35 schreef knep het volgende:
Ik vind het dus echt tegenvallend dat er geen strijd is om de ritzege tussen de zogenaamde toppers.
Lijkt wel of het ze niet meer interesseert om een mooie rit te winnen.
Met dit peloton hoef je morgen ook niet bang te zijn dat je iets mist als je gaat werken.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Ericr het volgende:
'Het nieuwe wielrennen'Vroeger nam ik nog wel vrij voor die bergetappes, kan nu gewoon blijven werken. Er gebeurt toch geen moer tot 16:00 a 16:30.
Niettemin kan het voor andere ploegen ook belangrijk zijn om de koers hard te maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Beregd het volgende:
[..]
het is normaal aan de ploeg van de leider om te werken op zo'n moment, en zij hebben die ploeg niet en niet zo veel zin ook.
alsof ivanov, voeckler, ballan, van summeren, ... flutrenners zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Wat een totaal niet aansprekende flut kopgroep zeg die weer gewoon de zege in de schoot geworpen krijgt.
Schleck moet, met het oog op die tijdrit, nog wat tijd pakken op Contador zou je zeggen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef Paul-89 het volgende:
Tegenvaller zeg, ik had gehoopt dat het iedere dag los zou gaan in de Pyreneeën en dat de toppers elkaar kapot zouden gaan maken.Hierna nog 2 kansen of zouden ze allemaal gokken op de tijdrit.
Voor de belgen zou het wel leuk zijn als Van Summeren wint, maar dat is natuurlijk ook een volstrekte no-name qua overwinningen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Wat een totaal niet aansprekende flut kopgroep zeg die weer gewoon de zege in de schoot geworpen krijgt.
In het verleden hebben we toch ook vaak genoeg gezien dat andere ploegen gingen werken.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Beregd het volgende:
[..]
het is normaal aan de ploeg van de leider om te werken op zo'n moment, en zij hebben die ploeg niet en niet zo veel zin ook.
Nou ja, het zijn nou niet echt mannen die tot grootse dingen in staat zijn op een berg van de buitencategorie.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:42 schreef Beregd het volgende:
[..]
alsof ivanov, voeckler, ballan, van summeren, ... flutrenners zijn
Niet altijd natuurlijk, kan me toch wel ritten herinneren waar het eerder werd opengebroken. De Indurainjaren waren in ieder geval nog een stuk saaier, nog saaier dan dit schouwspel eigenlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met dit peloton hoef je morgen ook niet bang te zijn dat je iets mist als je gaat werken.![]()
Hoewel het altijd al op de eerste berg wat matig was, en in Armstrong zijn jaren ook alles gesloten bleef tot de laatste klim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |