ok,quote:Op maandag 19 juli 2010 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze in een bergetappe. Het is geen Ronde van Vlaanderen.
In die etappe met de Madeleine zaten mannen als Casar, LL Sanchez en Cunego.. zo'n groep vind ik 100x leuker dat dit gedoe.
De mentaliteit van de renners ook. Ullrich wilde altijd wel aanvallen als 'ie maar een beetje benen had.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
In 2003, maar misschien maakt doping dan toch het verschil.
Ja, maar iedereen weet ook dat Ullrich in de talent/resultaat verhouding zowat de meeste geflopte ronderenner van de laaste decennia is, dus ze weten wat ze bereiken met die tactiek.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:55 schreef Wombcat het volgende:De mentaliteit van de renners ook. Ullrich wilde altijd wel aanvallen als 'ie maar een beetje benen had.
Dat zat 'm meer in zijn voorbereiding.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen weet ook dat Ullrich in de talent/resultaat verhouding zowat de meeste geflopte ronderenner van de laaste decennia is, dus ze weten wat ze bereiken met die tactiek.
Maar dan nog, volgens mij wordt aanvalsdrift ook gedeeltelijk ingegeven door doping. Ook al heeft Vino er weinig last van, maar hier rijdt toch niet de Vino rond die het verschil kan maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De mentaliteit van de renners ook. Ullrich wilde altijd wel aanvallen als 'ie maar een beetje benen had.
Zeker weten? Die helm met die grote gaten wat ik zei is de ionos vond ik net, en volgens de giro site de best geventileerde helm ooit gemaakt. Die andere helm die ze gebruiken lijkt me ouder. Ook zie ik op alle promotiefoto's ze rijden met die ionos helm. Dan vraag ik me toch af wat die renners ertoe drijft om een andere helm te dragen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:58 schreef Wombcat het volgende:
Ofwel het is persoonlijke voorkeur. Ofwel de fabrikant heeft een nieuw model dat 'ie ook wil promoten.
Je kunt beter een paar ventilatiegaten hebben die precies op de juiste plek zitten dan hele grote op de verkeerde plek. en nog belangrijker zijn de gaten aan de acherkant, het moet doortochten. Tenslotte is de vorm van het hoofd belangrijk. Dat is heel persoonlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Gister de vraag ook al gesteld, maar geen antwoord gekregen denk dat het topic iets te snel ging in de finale..
Je ziet de meeste renners met 2 verschillende helmen rijden, de helmen met drie grote ventilatiegaten aan de voorkant (waar de saxo's mee rijden) en je ziet er met heel veel kleine gaatjes, hier rijden een aantal astana's mee. Het rare vind ik dat bij bijvoorbeeld astana beide helmen gebruikt worden. Weet iemand waarom dit is? Is dit persoonlijke voorkeur of zit er iets anders achter? Die helmen zonder grote ventilatiegaten lijken me toch wel een paar graadjes warmer..
Omdat ze de klim willen gebruiken verschillen te maken in het klassement.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:07 schreef Krambo het volgende:
Kan iemand veklaren waarom ze nu opeens vol gaan rijden in het peloton ?
Als ze zo bleven verder rijden, dan hadden Hushovd en Petacchi nog kunnen sprinten voor wat puntjes, dat vonden ze waarschijnlijk wat overdreven in een bergrit.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:07 schreef Krambo het volgende:
Kan iemand veklaren waarom ze nu opeens vol gaan rijden in het peloton ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |