quote:Op maandag 19 juli 2010 10:28 schreef teknomist het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar de Roze Maandag in Tilburg? Ik zie allemaal collega's met roze kleding lopen; ik heb zelf ook een roze overhemd aan, maar dat is gewoon toeval.Maar ik ga niet, het schijnt heel druk te worden en ik denk niet dat ik dat trek tussen allemaal homo's, dronkelingen en vrouwen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Man man man, ik ga aan het eind van de middag met barstende koppijn naar huis denk, het begint nu al. Ben vannacht een aantal keer wakker geworden, 1 keer moest ik pissen, 2e keer om 4 uur ofzo dachten de katten dat het wel leuk was om even een half uur op bed te gaan rondrennen. Heb wel lang genoeg op bed gelegen, maar iedere keer wakker worden is echt verrot.
Nog 2 weken, dan heb ik gelukkig vakantie. Eindelijk!
http://www.tinypic.com/quote:Op maandag 19 juli 2010 10:53 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen
weet iemand waar je een beetje makkelijk plaatjes kan uploaden.
kan hier op het werk niet op mijn ftp server
wordt ook geblocktquote:Op maandag 19 juli 2010 10:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
http://www.tinypic.com/
Ga ook niet naar de roze maandag, eerst hele dag werken, en vanavond heb ik ook geen tijd. En sowieso hoef ik niet zonodig tussen allerlei relnichten te gaan lopen.
Niet toch? Wilde morgen gaan BBQ'en dus liever nietquote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Word er morgen dan weer storm verwacht ?
Teknomist zegt dat morgen de hel uitbreekt en het weer normale temperaturen gaat wordenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Niet toch? Wilde morgen gaan BBQ'en dus liever niet
Ik wou dat ik me ook zo voelde, heb nog een berg werk liggen. Concentratie is ook niet meer wat het geweest is, moet echt niet teveel nadenken nu.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:40 schreef teknomist het volgende:
Ik voel me juist bijzonder fit deze maandag.
Voor je gaat werken een snuifje nemen telt niet he!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:40 schreef teknomist het volgende:
Ik voel me juist bijzonder fit deze maandag.
Nee was het maar zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:57 schreef teknomist het volgende:
Heb je zo'n tandarts, speciaal voor mensen die bang zijn voor de tandarts?
Don't, do, don'tquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:27 schreef teknomist het volgende:
Beter dan frisdrank, vruchtensappen of koffie/thee met veel suiker.
Doet net niet pijn genoeg voor een verdoving, maar het voelt zo fucking irritant, vooral als ze in de buurt van de zenuw boren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:47 schreef teknomist het volgende:
Ik heb al diverse wortelkanaalbehandelingen ondergaan en een verstandskies laten trekken. Maar het meest irritante blijft gewoon een gaatje boren en vullen; en de rest gebeurt toch allemaal onder verdoving.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef teknomist het volgende:
* teknomist is een keer in slaap gevallen tijdens een wortelkanaalbehandeling.
Nou, succes!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nou ik ga zo naar de tandarts toe, op hoop van zegen
Een combinatie van een avondje stappen ervoor, volop zon in je gezicht tijdens de behandeling, het lang uit op de stoel liggen en een klem die je mond open hield (zodat die niet dicht viel) ...quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:28 schreef Fredo55 het volgende:
Bij mij hebben ze het geflikt om bij de verkeerde kies een wortelkanaalbehandeling te doen.
Dus ik ging naar huis, met de gedachte dat het over was.. maar s'nachts zat ik weer te zweten van de pijn.
Nou, sommige mannen er ook wat van hoor.quote:
quote:
Vrouwen!quote:Ik haat vrouwen omdat ik altijd shit voor ze moet sjouwen. Het zal ze berouwen ik zal het onthouden. Dikke wijven die zich vol lopen te stouwen en nauwelijks kauwen. Ik zal me pen in je strot moeten douwen. \o/
Zet mij in een hokje van 1 bij 1 meter met een paar spinnen en ik ga huilenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hihi![]()
Mannen kunnen ook angsthazen zijn hoor
Pffff, nog 3 en dan kleine vakantieeee \o/quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:23 schreef crazy987 het volgende:
pff bijna weer een werkdag erop
nog 1tje te gaan en dan weekend
Serieus ben jij ook zo bang voor spinnenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zet mij in een hokje van 1 bij 1 meter met een paar spinnen en ik ga huilen
Jij ook al bbq'en ? Ik ook weerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Pffff, nog 3 en dan kleine vakantieeee \o/
ik ga nu maar eens rijden, ff een laptop afleveren in Roosendaal en daar een half uurtje eerder voor wegrijden (terwijl ik 200 meter vd vestiging vandaan woon, stelt misschien niks voor, maar voor mijn mindset is het prima!)
En zo lekker BBQ'en bij m'n ouders![]()
tabee
Van geluk?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zet mij in een hokje van 1 bij 1 meter met een paar spinnen en ik ga huilen
Ik haat je vriendinnetje, behalve als ze d'r kut laat zienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:15 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat vrouwen omdat ik altijd shit voor ze moet sjouwen. Het zal ze berouwen ik zal het onthouden. Dikke wijven die zich vol lopen te stouwen en nauwelijks kauwen. Ik zal me pen in je strot moeten douwen. \o/
Oh, dat word dan vast een dikke party!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ben vanaf vrijdag alleen thuis voor 2 weken,
Bij deze nodig ik mijzelf daar wel even uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oh, dat word dan vast een dikke party!![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik mijzelf daar wel even uit
[..]
[..]
Camera meenemen, kunnen we een mooi bukkake filmpje opnemenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:57 schreef teknomist het volgende:
Nou, dat wordt dan een dikke gangbang bij Esmerallda!![]()
Niet echt afgesloten, maar ga lekker naar de Rucphense hei, daar ga ik ook met de hond heen als ik een grote speelweide wil.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef teknomist het volgende:
Vraagje, kent iemand in West-Brabant afgesloten speelplaatsen of -weides voor honden?
Ik ga altijd naar Kalmthout, maar daar durf ik het nog niet aan. Overigens mag het daar ook niet. Bij de Averegten (Heist-op-den-Berg) heb je wel een nette afgesloten weide, maar dat is een uur rijden... En onze hond heeft nog wel eens de neiging om er opeens (jack russel terriër in de puberteit) vandoor te gaan, dus het moet echt een afgesloten gebied zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Niet echt afgesloten, maar ga lekker naar de Rucphense hei, daar ga ik ook met de hond heen als ik een grote speelweide wil.
Hoi!quote:
Hoi!quote:
Wat is dat nou weer, 8fmquote:
Nog even doorbijten jongens, dan is het vakantiequote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:57 schreef teknomist het volgende:
Nou, dat wordt dan een dikke gangbang bij Esmerallda!![]()
Kijk uit met wat je zegtquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jullie komen toch niet (denk ik)
haha
Hmm , dat is ook weer zo.quote:
Zevenbergen is niet zo optimaal te bereiken met OV, dus het wordt gratis colaquote:
Wat nou niet optimaal te bereiken!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zevenbergen is niet zo optimaal te bereiken met OV, dus het wordt gratis cola
Zevenbergen - oudenbosch - roosendaalquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja, treinen enkel naar Dordt en R'faal en bussen die naar Breda gaan.
Ik zou er met OV ongeveer 1,5 uur over doen. Met de auto doe ik er nog geen 20 minuten over.
Eén keer moeten zijn, maar dat is zelfs met de auto een ramp om te komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Zevenbergen - oudenbosch - roosendaal
Zevenbergen - lagezwaluwe - dordrecht - zwijndrecht (barendrecht dacht ik ook ? ) - rotterdam - leiden - den haag enzoo ook even uit mijn hoofd, maar JA dat zijn 1 trein ja
We hebben tenminste iets, denk eens aan langeweg( weet niet of je dat kent ? )
Haha jep, wat moet je doen in zon miniskuul dorpje/straatjequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Eén keer moeten zijn, maar dat is zelfs met de auto een ramp om te komen
Wat voor werk doe je dan ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik moest er voor m'n werk naartoe
Auto
Daag ons niet uit...quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jullie komen toch niet (denk ik)
haha
Ik zou er vanuit gaan dat ze gewoon komen hoor Esmeraldaquote:
Ik ook?quote:
Ik ga vanavond wel naar het Wilhelminaveldjequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:31 schreef teknomist het volgende:
Morgen een weekendje Zoutelande, de ouders van een maat van me hebben een huisje in dat dorp daar.Misschien pak ik daarna nog iets mee van de Krabbenfoor... gaan daar nog mensen van hier naar toe?
Komend weekend?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Btw van het weekend de StuBru Was het nu 80 90 2000-party in Kalmthout
Jaquote:
Het was net op de radio.. Waar precies weet ik ook niet maar ik denk in een chirohuis ofzo..quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef teknomist het volgende:
Heb je meer info? Ik kan niet 1-2-3 iets vinden...
coolquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:31 schreef teknomist het volgende:
Morgen een weekendje Zoutelande, de ouders van een maat van me hebben een huisje in dat dorp daar.
krabbenfoor eindigt toch zaterdag?quote:Misschien pak ik daarna nog iets mee van de Krabbenfoor... gaan daar nog mensen van hier naar toe?
Klopt, maar misschien ben ik het daar zaterdag al beu.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
cool
[..]
krabbenfoor eindigt toch zaterdag?
Geblokkeerd?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef teknomist het volgende:
Thuis eens even kijken dan, StuBru is hier geblokkeerd (internet radio) en op Partyflock vond ik niks.
Ja, dat is vaak met websites waar je online radio kan luisteren... wordt de verbinding traag van.quote:
Owjaquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak met websites waar je online radio kan luisteren... wordt de verbinding traag van.
Weet niet wanneer iedere fokker kan hequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar Esmaralda, wanneer is het feest?
Palm parkies? Belle Perez was 1,5 week geleden ook in Roosendaalquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Net terug van het Wilhelminaveldje, wat een bazenfeest was dat toch![]()
Alleen jammer van Belle Perez
jawel, dat is al de tweede keer dat hij iets wintquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Wees dan niet jaloers op je collega. Sommige mensen gaan helemaal niet op vakantie
Kon je niet met je ouders mee dan? Dan was je toch ook weg geweest. Oke misschien niet het meeste ideale, maar vakantie is vakantie hè.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
daarom , ik ga ook niet meer weg hoor
terwijl ik er echt dit jaar het zo nodig had , maar ja..
in ieder geval zijn mijn ouders om 2 uur weg , maar toch, sinds de honden weg zijn voel je je wel eerder alleen
had gekund maar had dit niet op het laatste moment verwacht ..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:24 schreef DesignedByMe het volgende:
[..]
Kon je niet met je ouders mee dan? Dan was je toch ook weg geweest. Oke misschien niet het meeste ideale, maar vakantie is vakantie hè.
Nee ik wil dan ook weer niet de hele vakantie mee nu, ik ga wel gewoon het dagje en kijk even hoe ik me voelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:31 schreef DesignedByMe het volgende:
Nou dat is wel lekker dat je er toch een dagje naar toe kan. Kan je niet alsnog mee gaan. Ik weet uit ervaring dat ouders bijna nooit nee tegen zo'n vraag kunnen zeggen.
Is goed, dankjewel!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef DesignedByMe het volgende:
Oke mocht je toch besluiten wat vakantie te nemen dan wil ik je heel veel plezier toewensen. Ik ga denk ik zo nog even wat dingen voor mijn vakantie inpakken. Gaan in de loop van de middag weg.
Heee een privégesprekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:52 schreef DesignedByMe het volgende:
Thanx. Jij ook heel veel plezier thuis of op vakantie.
Knuffel en veel liefs
XXXX
Ja daar lijkt het wel opquote:
Van wie ben jij een kloon?quote:
wat voor telefoon heb je dan ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:24 schreef DesignedByMe het volgende:
geen bedoel ik. Kan niet editten op mijn telefoon
Het feit dat je AdvancedPower niet kent bewijst datquote:
Nee ik zei dat je daarom juist géén kloon wasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef DesignedByMe het volgende:
Omdat ikndie AP niet ken ben ik een kloon? Jij bent zeker blond? Als ik AP zou kennen dan kon ik een kloon zijn omdat mijn origineel dan lang hier was. Ik ben hier pas kort en daarom ken ik hem niet.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee ik zei dat je daarom juist géén kloon wasLezen man.
Ow en leer de definitie van een quote
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:22 schreef Faxie het volgende:
Ben jij dat lekkere ding van je user icon?
Goed zoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:16 schreef DesignedByMe het volgende:
Ben heerlijk op vakantie buiten Brabant, maar ik moet zeggen dat het hier ook gezellig is.
Waar woon je in brabant als ik vragen mag ?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:16 schreef DesignedByMe het volgende:
Ben heerlijk op vakantie buiten Brabant, maar ik moet zeggen dat het hier ook gezellig is.
Iets met een magazijn en computers en onderdelen.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:51 schreef DesignedByMe het volgende:
Werk ze zou ik zeggen. Wat voor werk doe je?
Ach ... who cares? Houd je in ieder geval van de straat....LOLquote:Op maandag 26 juli 2010 13:45 schreef crazy987 het volgende:
pfoe
kan wel merken dat ik 2 daagjes vrij ben geweest.
er liggen gelijk weer allerlei incidenten te wachten
Nope, kan mezelf niet aan het werk zetten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, iedereen druk aan het werk/vakantievieren hiero!
Is het weer daar wel lekker?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef EDMAN- het volgende:
Heb ik eens vakantie, krijg je dit ***weer
gelukkig over 2 dagen richting Germany
Collega van mij ging vorig jaar naar Spanje, voor 2 weken. Eerste 3 dagen alleen maar regen, tot overstromingen aan toe, daarna de rest van de vakantie op bed gelegen met een ontsteking in zijn kaakquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef EDMAN- het volgende:
Heb ik eens vakantie, krijg je dit ***weer
gelukkig over 2 dagen richting Germany
Lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Collega van mij ging vorig jaar naar Spanje, voor 2 weken. Eerste 3 dagen alleen maar regen, tot overstromingen aan toe, daarna de rest van de vakantie op bed gelegen met een ontsteking in zijn kaak
Hehequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eerste werkdag was het gelijk: IK GA NOOIT MEER NAAR SPANJE!!!!
Ik heb het geld er niet voor overquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat doet pijn aan m'n ogen.
Die zin dan, niet de opmerking.
Waarom wil je geen Apple? Ik werk er nu bijna drie jaar mee en ik wil niks anders meer
Stabiler, sneller en gebruiksvriendelijker dan Windows-based computers.
Yaaaaaquote:
Zo... 'l ben er klaar voor. Carnavalskleren + Oranjekleren ingepakt,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yaaaaadus het weer maakt me niet zoveel uit daar. Zolang het niet te vaak regent, verder ben ik toch op een andere planeet dus komt goed
Je hebt pmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:41 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil een mini-laptop... Wie mag ik even stalken met een vraag? Ik heb er zelf weinig verstand van
Problemen met Vista werden meer veroorzaakt door hardware fabrikanten die hun drivers niet op orde hadden toen Vista uitkwam, dan Vista zelf. Inmiddels is dat allang op orde. Zelf heb ik nu W7, en ik wil niks anders meer. Werkt echt perfect. Ik was zelf over Vista al tevreden, maar nu helemaal.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef teknomist het volgende:
Apple is zeker superieur, maar daar betaal je dan ook voor. Overigens heb ik nooit echt problemen gehad met Windows-systemen totdat Vista op de markt kwam. Ik denk er zelf ook over om op Apple over te stappen, omdat mijn audio software erg veel van mijn Dell vergt. Maar ik heb wel een hekel aan al die Apple-evangelisten.
Zo klopt-ie.quote:
Hoe W7 zich gedraagt kan ik niet zeggen, maar Vista is een ramp. Gebruikte het op m'n stage, bij m'n begeleider is die laptop twee keer gecrasht in vijf maanden tijd. Mijn laptop werd steeds trager en trager, ik kon op het eind van m'n stage heel rustig koffie gaan halen en dan was m'n laptop pas opgestart.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Problemen met Vista werden meer veroorzaakt door hardware fabrikanten die hun drivers niet op orde hadden toen Vista uitkwam, dan Vista zelf. Inmiddels is dat allang op orde. Zelf heb ik nu W7, en ik wil niks anders meer. Werkt echt perfect. Ik was zelf over Vista al tevreden, maar nu helemaal.
Voor wat betreft je audio software, ik weet niet waar de bottleneck zit, maar een hardware upgrade kan al veel schelen. Hoef je niet een compleet nieuwe Apple voor te kopen, daar zit dezelfde hardware in als in een Windows pc. Het besturingsysteem is alleen anders. Misschien dat bij Apple het OS de hardware wat beter aanstuurt, maar misschien scheelt het al als je er wat geheugen bij propt. Of een andere CPU, maar dat is echt afhankelijk van wat de audiosoftware allemaal nodig heeft aan hardware natuurlijk.
Wel is het zo dat voor professioneel gebruik, bijvoorbeeld dtp vaker Apples worden gebruikt, maar ik als gamer wil echt geen Apple, dat gaat dan weer veel beter op een Windows pc.
Een hardware upgrade van? Mijn laptop of mijn randapparatuur (audio interface, controllers)? Ik heb een Dell Vostro 1500 uit begin 2008, dat is gewoon een hele degelijke laptop voor professioneel gebruik (ook niet te koop op de consumentenmarkt zo ver ik weer) en ik heb hem zo snel mogelijk proberen te maken (zonder overclocking). Maar Windows Explorer heeft van die rare kuren soms. De ene keer loopt -ie vast als je op een icoontje klikt, de andere keer moet je 10 seconden wachten als je met de rechtermuisknop ergens op klikt. Daarnaast als ik mijn audioprogramma meer dan 4 externe plugins gebruik gaat het programma al haperen, maar dat is vooral een CPU-kwestie. Oh ja en mijn PC is schoon van virussen en spyware.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Problemen met Vista werden meer veroorzaakt door hardware fabrikanten die hun drivers niet op orde hadden toen Vista uitkwam, dan Vista zelf. Inmiddels is dat allang op orde. Zelf heb ik nu W7, en ik wil niks anders meer. Werkt echt perfect. Ik was zelf over Vista al tevreden, maar nu helemaal.
Voor wat betreft je audio software, ik weet niet waar de bottleneck zit, maar een hardware upgrade kan al veel schelen. Hoef je niet een compleet nieuwe Apple voor te kopen, daar zit dezelfde hardware in als in een Windows pc. Het besturingsysteem is alleen anders. Misschien dat bij Apple het OS de hardware wat beter aanstuurt, maar misschien scheelt het al als je er wat geheugen bij propt. Of een andere CPU, maar dat is echt afhankelijk van wat de audiosoftware allemaal nodig heeft aan hardware natuurlijk.
Wel is het zo dat voor professioneel gebruik, bijvoorbeeld dtp vaker Apples worden gebruikt, maar ik als gamer wil echt geen Apple, dat gaat dan weer veel beter op een Windows pc.
Idem hier.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoe W7 zich gedraagt kan ik niet zeggen, maar Vista is een ramp. Gebruikte het op m'n stage, bij m'n begeleider is die laptop twee keer gecrasht in vijf maanden tijd. Mijn laptop werd steeds trager en trager, ik kon op het eind van m'n stage heel rustig koffie gaan halen en dan was m'n laptop pas opgestart.
Ojee.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Incorrect, ik werk niet bij EW
@ auto, houd er svp over op
Lang leve het internet, kan je in de tussentijd je tijd doden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hallotjes,
ik moet tussen 12 en 1800 uur thuis blijven voor een pakketje
niet leuk als je niet weet wanneer je ze kunt verwachten
Ola,quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hallotjes,
ik moet tussen 12 en 1800 uur thuis blijven voor een pakketje
niet leuk als je niet weet wanneer je ze kunt verwachten
Maar je bent wel studentchauffeur?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Incorrect, ik werk niet bij EW
@ auto, houd er svp over op
Een drogisterij.quote:De door u gevraagde site wordt door Content Blocking tegengehouden op categorie: "Adult/Mature Content;Shopping". Deze site bevat geen zakelijk gerelateerde informatie.
Jup, privé-chauffeur en niet zoals 't gros daar hiker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Maar je bent wel studentchauffeur?
Mag ik vragen bij wie?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jup, privé-chauffeur en niet zoals 't gros daar hiker.
Bij EW wilde ze me niet en ben ik destijds naar een concurrent gegaan die me wel terugbelde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij wie?Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik ben er deze week een keer of 4 weer onder door gereden. Tot nu toe remde ik dus af tot de 120. Maar goed, kust veilig dus!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef teknomist het volgende:
http://www.flitsservice.n(...)ntwerpen-t61901.html
Gewoon kentekenregistratie. Gelukkig maar.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
ChauffeurscentraleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij wie?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Ik zou toch voorzichtig zijn, je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik ben er deze week een keer of 4 weer onder door gereden. Tot nu toe remde ik dus af tot de 120. Maar goed, kust veilig dus!
Had wel bij EW gesolliciteerd maar nooit meer wat van gehoord, dus toen ben ik verder gaan kijken en kwam ik bij hen uit. En daar werk ik nu ook al even.quote:
Goed, nu rij ik niet in een auto die echt hard kan, maar idd. Ik zal er niet met 160 onder door scheuren zou het mogelijk zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zou toch voorzichtig zijn, je weet het maar nooit.
Ah vandaar. Hoe bevalt het bij de Chauffeurscentrale? Ja ik hike bij EW idd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Had wel bij EW gesolliciteerd maar nooit meer wat van gehoord, dus toen ben ik verder gaan kijken en kwam ik bij hen uit. En daar werk ik nu ook al even.
Jij was hiker toch?
Oké klinkt prima dus!quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Goed.
Geen slechte werkgever, zeker als je sommige verhalen hoort van verschillende concurrenten. Ik word goed betaald (geen superhoog uurloon, maar marktconform).
Maar je hoeft dus geen mensen in de regio rond te rijden...
Woah, iets in die richting dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:27 schreef automatic_ het volgende:
Hehehe. Dat kan je dan toch geen broodje meer noemen?!
We zijn bij "Ogenblikske" geweest, erg lekker!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Laat maar weten waar 't was en en hoe het was.
Ik ken niet zoveel plekjes waar je goed kan eten hier.
Moest je lang wachten op je eten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We zijn bij "Ogenblikske" geweest, erg lekker!
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We zijn bij "Ogenblikske" geweest, erg lekker!
Ja! Was superrr lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Ik dacht dat 't allang weg was.
En dat terwijl ik er nog regelmatig langsloop
En werd je onthaald met taart en limonade?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Jongens! Een tijdje terug had iemand een foto geplaatst van een kruispunt bij "Kladde" (ofzo) en daar ben ik gisteren langs gereden
Nee,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
En werd je onthaald met taart en limonade?
Dan mat je toch wel ff mee zekerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:43 schreef teknomist het volgende:
Goedemiddag! Fanmail van CJIB.
Gisteren nog 112 gebeld toen er op de grote markt een vechtpartij uitbrak.
Die beheers ik ook!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krav_maga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |