abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juli 2010 @ 12:16:36 #226
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_84543409
Heb ik eens vakantie, krijg je dit ***weer
gelukkig over 2 dagen richting Germany O+
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_84543650
N1?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 27 juli 2010 @ 12:54:05 #228
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_84544967
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef EDMAN- het volgende:
Is het weer daar wel lekker?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_84545931
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef EDMAN- het volgende:
Collega van mij ging vorig jaar naar Spanje, voor 2 weken. Eerste 3 dagen alleen maar regen, tot overstromingen aan toe, daarna de rest van de vakantie op bed gelegen met een ontsteking in zijn kaak :')
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:14:57 #230
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_84545960
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Collega van mij ging vorig jaar naar Spanje, voor 2 weken. Eerste 3 dagen alleen maar regen, tot overstromingen aan toe, daarna de rest van de vakantie op bed gelegen met een ontsteking in zijn kaak :')
Lekker :D
pi_84546040
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:14 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Lekker :D
Eerste werkdag was het gelijk: IK GA NOOIT MEER NAAR SPANJE!!!! :(
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:17:08 #232
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_84546061
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:16 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Eerste werkdag was het gelijk: IK GA NOOIT MEER NAAR SPANJE!!!! :(
Hehe :D
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:41:36 #233
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_84547228
Ik wil een mini-laptop... Wie mag ik even stalken met een vraag? Ik heb er zelf weinig verstand van :X
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:45:44 #234
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84547401
Koop een MacBook 13,3"
Klein genoeg om makkelijk mee te nemen, groot genoeg om er fatsoenlijk op te werken.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:47:10 #235
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84547468
Ow, en het draait stabiel, nauwelijks vastlopers (of je moet Microsoft-producten draaien) en hij is na een half jaar niet opeens erg traag, zoals bij Windows-machines wel het geval is
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:49:20 #236
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_84547560
Ik moet geen Apple.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:52:01 #237
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84547668
Dat doet pijn aan m'n ogen. ;(
Die zin dan, niet de opmerking.

Waarom wil je geen Apple? Ik werk er nu bijna drie jaar mee en ik wil niks anders meer :)
Stabiler, sneller en gebruiksvriendelijker dan Windows-based computers.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:56:21 #238
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_84547875
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat doet pijn aan m'n ogen. ;(
Die zin dan, niet de opmerking.

Waarom wil je geen Apple? Ik werk er nu bijna drie jaar mee en ik wil niks anders meer :)
Stabiler, sneller en gebruiksvriendelijker dan Windows-based computers.
Ik heb het geld er niet voor over :)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:59:01 #239
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84547990
Goede reden, die krengen zijn best duur.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:02:52 #240
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_84548166
Juist en dat houd ik dan liever even in mijn zak. En daarnaast ben ik sowieso meer een fan van een desktop qua "werken" dus dan geef ik dat helemaaaaal niet uit aan een laptop ;)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:24:53 #241
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_84549132
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef teknomist het volgende:
N1?
Yaaaaa :D dus het weer maakt me niet zoveel uit daar. Zolang het niet te vaak regent, verder ben ik toch op een andere planeet dus komt goed
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_84551821
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Yaaaaa :D dus het weer maakt me niet zoveel uit daar. Zolang het niet te vaak regent, verder ben ik toch op een andere planeet dus komt goed
Zo... 'l ben er klaar voor. Carnavalskleren + Oranjekleren ingepakt,

't gaat wel wat regenen trouwens,Accuweather Koblenz Forecast maar dat overleven we wel.

Morgen ff spullen dumpen voor inde bakwagen en nog even afscheid nemen van Chagall + Vrouwenhof en dan donderdag Gaon!
pi_84551823
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:41 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil een mini-laptop... Wie mag ik even stalken met een vraag? Ik heb er zelf weinig verstand van :X
Je hebt pm ;)
pi_84552683
Apple. ^O^
Apple-users. :r
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_84553133
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef teknomist het volgende:
Apple. ^O^
Apple-users. :r
:X

Vanavond thuis maar weer eens een vluchtje maken met mijn W7 bak met Flight Simulator ^O^
pi_84553707
Apple is zeker superieur, maar daar betaal je dan ook voor. Overigens heb ik nooit echt problemen gehad met Windows-systemen totdat Vista op de markt kwam. Ik denk er zelf ook over om op Apple over te stappen, omdat mijn audio software erg veel van mijn Dell vergt. Maar ik heb wel een hekel aan al die Apple-evangelisten. :N
pi_84554125
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef teknomist het volgende:
Apple is zeker superieur, maar daar betaal je dan ook voor. Overigens heb ik nooit echt problemen gehad met Windows-systemen totdat Vista op de markt kwam. Ik denk er zelf ook over om op Apple over te stappen, omdat mijn audio software erg veel van mijn Dell vergt. Maar ik heb wel een hekel aan al die Apple-evangelisten. :N
Problemen met Vista werden meer veroorzaakt door hardware fabrikanten die hun drivers niet op orde hadden toen Vista uitkwam, dan Vista zelf. Inmiddels is dat allang op orde. Zelf heb ik nu W7, en ik wil niks anders meer. Werkt echt perfect. Ik was zelf over Vista al tevreden, maar nu helemaal.

Voor wat betreft je audio software, ik weet niet waar de bottleneck zit, maar een hardware upgrade kan al veel schelen. Hoef je niet een compleet nieuwe Apple voor te kopen, daar zit dezelfde hardware in als in een Windows pc. Het besturingsysteem is alleen anders. Misschien dat bij Apple het OS de hardware wat beter aanstuurt, maar misschien scheelt het al als je er wat geheugen bij propt. Of een andere CPU, maar dat is echt afhankelijk van wat de audiosoftware allemaal nodig heeft aan hardware natuurlijk.

Wel is het zo dat voor professioneel gebruik, bijvoorbeeld dtp vaker Apples worden gebruikt, maar ik als gamer wil echt geen Apple, dat gaat dan weer veel beter op een Windows pc.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:02:20 #248
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84558610
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef teknomist het volgende:
Apple. ^O^
Apple-users fanboys. :r
Zo klopt-ie.

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Problemen met Vista werden meer veroorzaakt door hardware fabrikanten die hun drivers niet op orde hadden toen Vista uitkwam, dan Vista zelf. Inmiddels is dat allang op orde. Zelf heb ik nu W7, en ik wil niks anders meer. Werkt echt perfect. Ik was zelf over Vista al tevreden, maar nu helemaal.

Voor wat betreft je audio software, ik weet niet waar de bottleneck zit, maar een hardware upgrade kan al veel schelen. Hoef je niet een compleet nieuwe Apple voor te kopen, daar zit dezelfde hardware in als in een Windows pc. Het besturingsysteem is alleen anders. Misschien dat bij Apple het OS de hardware wat beter aanstuurt, maar misschien scheelt het al als je er wat geheugen bij propt. Of een andere CPU, maar dat is echt afhankelijk van wat de audiosoftware allemaal nodig heeft aan hardware natuurlijk.

Wel is het zo dat voor professioneel gebruik, bijvoorbeeld dtp vaker Apples worden gebruikt, maar ik als gamer wil echt geen Apple, dat gaat dan weer veel beter op een Windows pc.
Hoe W7 zich gedraagt kan ik niet zeggen, maar Vista is een ramp. Gebruikte het op m'n stage, bij m'n begeleider is die laptop twee keer gecrasht in vijf maanden tijd. Mijn laptop werd steeds trager en trager, ik kon op het eind van m'n stage heel rustig koffie gaan halen en dan was m'n laptop pas opgestart.

Ik maak nu bijna drie jaar gebruik van een Mac en ik hoef niet zo snel terug naar Windows.
Voor jullie me uit gaan maken voor fanboy, ik heb niet zoals elke Apple-fanboy een iPhone. Ik heb een telefoon die wel altijd bereik heeft, hoe ik 'm ook vasthoud. :P
pi_84562211
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Een hardware upgrade van? Mijn laptop of mijn randapparatuur (audio interface, controllers)? Ik heb een Dell Vostro 1500 uit begin 2008, dat is gewoon een hele degelijke laptop voor professioneel gebruik (ook niet te koop op de consumentenmarkt zo ver ik weer) en ik heb hem zo snel mogelijk proberen te maken (zonder overclocking). Maar Windows Explorer heeft van die rare kuren soms. De ene keer loopt -ie vast als je op een icoontje klikt, de andere keer moet je 10 seconden wachten als je met de rechtermuisknop ergens op klikt. Daarnaast als ik mijn audioprogramma meer dan 4 externe plugins gebruik gaat het programma al haperen, maar dat is vooral een CPU-kwestie. Oh ja en mijn PC is schoon van virussen en spyware.

Ik hoef niet perse een Apple, maar wel een systeem waar ik een paar jaar op kan bouwen.
Mijn vorige desktop met XP was er zo eentje. O+
pi_84562222
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoe W7 zich gedraagt kan ik niet zeggen, maar Vista is een ramp. Gebruikte het op m'n stage, bij m'n begeleider is die laptop twee keer gecrasht in vijf maanden tijd. Mijn laptop werd steeds trager en trager, ik kon op het eind van m'n stage heel rustig koffie gaan halen en dan was m'n laptop pas opgestart.
Idem hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')