Wat is dat nou weer, 8fmquote:
Nog even doorbijten jongens, dan is het vakantiequote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:57 schreef teknomist het volgende:
Nou, dat wordt dan een dikke gangbang bij Esmerallda!![]()
Kijk uit met wat je zegtquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jullie komen toch niet (denk ik)
haha
Hmm , dat is ook weer zo.quote:
Zevenbergen is niet zo optimaal te bereiken met OV, dus het wordt gratis colaquote:
Wat nou niet optimaal te bereiken!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zevenbergen is niet zo optimaal te bereiken met OV, dus het wordt gratis cola
Zevenbergen - oudenbosch - roosendaalquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja, treinen enkel naar Dordt en R'faal en bussen die naar Breda gaan.
Ik zou er met OV ongeveer 1,5 uur over doen. Met de auto doe ik er nog geen 20 minuten over.
Eén keer moeten zijn, maar dat is zelfs met de auto een ramp om te komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Zevenbergen - oudenbosch - roosendaal
Zevenbergen - lagezwaluwe - dordrecht - zwijndrecht (barendrecht dacht ik ook ? ) - rotterdam - leiden - den haag enzoo ook even uit mijn hoofd, maar JA dat zijn 1 trein ja
We hebben tenminste iets, denk eens aan langeweg( weet niet of je dat kent ? )
Haha jep, wat moet je doen in zon miniskuul dorpje/straatjequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Eén keer moeten zijn, maar dat is zelfs met de auto een ramp om te komen
Wat voor werk doe je dan ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik moest er voor m'n werk naartoe
Auto
Daag ons niet uit...quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jullie komen toch niet (denk ik)
haha
Ik zou er vanuit gaan dat ze gewoon komen hoor Esmeraldaquote:
Ik ook?quote:
Ik ga vanavond wel naar het Wilhelminaveldjequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:31 schreef teknomist het volgende:
Morgen een weekendje Zoutelande, de ouders van een maat van me hebben een huisje in dat dorp daar.Misschien pak ik daarna nog iets mee van de Krabbenfoor... gaan daar nog mensen van hier naar toe?
Komend weekend?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Btw van het weekend de StuBru Was het nu 80 90 2000-party in Kalmthout
Jaquote:
Het was net op de radio.. Waar precies weet ik ook niet maar ik denk in een chirohuis ofzo..quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef teknomist het volgende:
Heb je meer info? Ik kan niet 1-2-3 iets vinden...
coolquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:31 schreef teknomist het volgende:
Morgen een weekendje Zoutelande, de ouders van een maat van me hebben een huisje in dat dorp daar.
krabbenfoor eindigt toch zaterdag?quote:Misschien pak ik daarna nog iets mee van de Krabbenfoor... gaan daar nog mensen van hier naar toe?
Klopt, maar misschien ben ik het daar zaterdag al beu.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
cool
[..]
krabbenfoor eindigt toch zaterdag?
Geblokkeerd?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef teknomist het volgende:
Thuis eens even kijken dan, StuBru is hier geblokkeerd (internet radio) en op Partyflock vond ik niks.
Ja, dat is vaak met websites waar je online radio kan luisteren... wordt de verbinding traag van.quote:
Owjaquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak met websites waar je online radio kan luisteren... wordt de verbinding traag van.
Weet niet wanneer iedere fokker kan hequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar Esmaralda, wanneer is het feest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |