Ojee.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Incorrect, ik werk niet bij EW
@ auto, houd er svp over op
Lang leve het internet, kan je in de tussentijd je tijd doden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hallotjes,
ik moet tussen 12 en 1800 uur thuis blijven voor een pakketje
niet leuk als je niet weet wanneer je ze kunt verwachten
Ola,quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hallotjes,
ik moet tussen 12 en 1800 uur thuis blijven voor een pakketje
niet leuk als je niet weet wanneer je ze kunt verwachten
Maar je bent wel studentchauffeur?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Incorrect, ik werk niet bij EW
@ auto, houd er svp over op
Een drogisterij.quote:De door u gevraagde site wordt door Content Blocking tegengehouden op categorie: "Adult/Mature Content;Shopping". Deze site bevat geen zakelijk gerelateerde informatie.
Jup, privé-chauffeur en niet zoals 't gros daar hiker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Maar je bent wel studentchauffeur?
Mag ik vragen bij wie?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jup, privé-chauffeur en niet zoals 't gros daar hiker.
Bij EW wilde ze me niet en ben ik destijds naar een concurrent gegaan die me wel terugbelde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij wie?Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik ben er deze week een keer of 4 weer onder door gereden. Tot nu toe remde ik dus af tot de 120. Maar goed, kust veilig dus!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef teknomist het volgende:
http://www.flitsservice.n(...)ntwerpen-t61901.html
Gewoon kentekenregistratie. Gelukkig maar.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:01 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
ChauffeurscentraleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij wie?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Ik zou toch voorzichtig zijn, je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik ben er deze week een keer of 4 weer onder door gereden. Tot nu toe remde ik dus af tot de 120. Maar goed, kust veilig dus!
Had wel bij EW gesolliciteerd maar nooit meer wat van gehoord, dus toen ben ik verder gaan kijken en kwam ik bij hen uit. En daar werk ik nu ook al even.quote:
Goed, nu rij ik niet in een auto die echt hard kan, maar idd. Ik zal er niet met 160 onder door scheuren zou het mogelijk zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zou toch voorzichtig zijn, je weet het maar nooit.
Ah vandaar. Hoe bevalt het bij de Chauffeurscentrale? Ja ik hike bij EW idd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Had wel bij EW gesolliciteerd maar nooit meer wat van gehoord, dus toen ben ik verder gaan kijken en kwam ik bij hen uit. En daar werk ik nu ook al even.
Jij was hiker toch?
Oké klinkt prima dus!quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Goed.
Geen slechte werkgever, zeker als je sommige verhalen hoort van verschillende concurrenten. Ik word goed betaald (geen superhoog uurloon, maar marktconform).
Maar je hoeft dus geen mensen in de regio rond te rijden...
Woah, iets in die richting dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:27 schreef automatic_ het volgende:
Hehehe. Dat kan je dan toch geen broodje meer noemen?!
We zijn bij "Ogenblikske" geweest, erg lekker!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Laat maar weten waar 't was en en hoe het was.
Ik ken niet zoveel plekjes waar je goed kan eten hier.
Moest je lang wachten op je eten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We zijn bij "Ogenblikske" geweest, erg lekker!
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We zijn bij "Ogenblikske" geweest, erg lekker!
Ja! Was superrr lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Ik dacht dat 't allang weg was.
En dat terwijl ik er nog regelmatig langsloop
En werd je onthaald met taart en limonade?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Jongens! Een tijdje terug had iemand een foto geplaatst van een kruispunt bij "Kladde" (ofzo) en daar ben ik gisteren langs gereden
Nee,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
En werd je onthaald met taart en limonade?
Dan mat je toch wel ff mee zekerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:43 schreef teknomist het volgende:
Goedemiddag! Fanmail van CJIB.
Gisteren nog 112 gebeld toen er op de grote markt een vechtpartij uitbrak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |