Oké klinkt prima dus!quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Goed.
Geen slechte werkgever, zeker als je sommige verhalen hoort van verschillende concurrenten. Ik word goed betaald (geen superhoog uurloon, maar marktconform).
Maar je hoeft dus geen mensen in de regio rond te rijden...
Woah, iets in die richting dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:27 schreef automatic_ het volgende:
Hehehe. Dat kan je dan toch geen broodje meer noemen?!
We zijn bij "Ogenblikske" geweest, erg lekker!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Laat maar weten waar 't was en en hoe het was.
Ik ken niet zoveel plekjes waar je goed kan eten hier.
Moest je lang wachten op je eten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We zijn bij "Ogenblikske" geweest, erg lekker!
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We zijn bij "Ogenblikske" geweest, erg lekker!
Ja! Was superrr lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Ik dacht dat 't allang weg was.
En dat terwijl ik er nog regelmatig langsloop
En werd je onthaald met taart en limonade?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Jongens! Een tijdje terug had iemand een foto geplaatst van een kruispunt bij "Kladde" (ofzo) en daar ben ik gisteren langs gereden
Nee,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
En werd je onthaald met taart en limonade?
Dan mat je toch wel ff mee zekerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:43 schreef teknomist het volgende:
Goedemiddag! Fanmail van CJIB.
Gisteren nog 112 gebeld toen er op de grote markt een vechtpartij uitbrak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |