Don't, do, don'tquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:27 schreef teknomist het volgende:
Beter dan frisdrank, vruchtensappen of koffie/thee met veel suiker.
Doet net niet pijn genoeg voor een verdoving, maar het voelt zo fucking irritant, vooral als ze in de buurt van de zenuw boren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:47 schreef teknomist het volgende:
Ik heb al diverse wortelkanaalbehandelingen ondergaan en een verstandskies laten trekken. Maar het meest irritante blijft gewoon een gaatje boren en vullen; en de rest gebeurt toch allemaal onder verdoving.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef teknomist het volgende:
* teknomist is een keer in slaap gevallen tijdens een wortelkanaalbehandeling.
Nou, succes!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nou ik ga zo naar de tandarts toe, op hoop van zegen
Een combinatie van een avondje stappen ervoor, volop zon in je gezicht tijdens de behandeling, het lang uit op de stoel liggen en een klem die je mond open hield (zodat die niet dicht viel) ...quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:28 schreef Fredo55 het volgende:
Bij mij hebben ze het geflikt om bij de verkeerde kies een wortelkanaalbehandeling te doen.
Dus ik ging naar huis, met de gedachte dat het over was.. maar s'nachts zat ik weer te zweten van de pijn.
Nou, sommige mannen er ook wat van hoor.quote:
quote:
Vrouwen!quote:Ik haat vrouwen omdat ik altijd shit voor ze moet sjouwen. Het zal ze berouwen ik zal het onthouden. Dikke wijven die zich vol lopen te stouwen en nauwelijks kauwen. Ik zal me pen in je strot moeten douwen. \o/
Zet mij in een hokje van 1 bij 1 meter met een paar spinnen en ik ga huilenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hihi![]()
Mannen kunnen ook angsthazen zijn hoor
Pffff, nog 3 en dan kleine vakantieeee \o/quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:23 schreef crazy987 het volgende:
pff bijna weer een werkdag erop
nog 1tje te gaan en dan weekend
Serieus ben jij ook zo bang voor spinnenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zet mij in een hokje van 1 bij 1 meter met een paar spinnen en ik ga huilen
Jij ook al bbq'en ? Ik ook weerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Pffff, nog 3 en dan kleine vakantieeee \o/
ik ga nu maar eens rijden, ff een laptop afleveren in Roosendaal en daar een half uurtje eerder voor wegrijden (terwijl ik 200 meter vd vestiging vandaan woon, stelt misschien niks voor, maar voor mijn mindset is het prima!)
En zo lekker BBQ'en bij m'n ouders![]()
tabee
Van geluk?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zet mij in een hokje van 1 bij 1 meter met een paar spinnen en ik ga huilen
Ik haat je vriendinnetje, behalve als ze d'r kut laat zienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:15 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat vrouwen omdat ik altijd shit voor ze moet sjouwen. Het zal ze berouwen ik zal het onthouden. Dikke wijven die zich vol lopen te stouwen en nauwelijks kauwen. Ik zal me pen in je strot moeten douwen. \o/
Oh, dat word dan vast een dikke party!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ben vanaf vrijdag alleen thuis voor 2 weken,
Bij deze nodig ik mijzelf daar wel even uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oh, dat word dan vast een dikke party!![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik mijzelf daar wel even uit
[..]
[..]
Camera meenemen, kunnen we een mooi bukkake filmpje opnemenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:57 schreef teknomist het volgende:
Nou, dat wordt dan een dikke gangbang bij Esmerallda!![]()
Niet echt afgesloten, maar ga lekker naar de Rucphense hei, daar ga ik ook met de hond heen als ik een grote speelweide wil.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef teknomist het volgende:
Vraagje, kent iemand in West-Brabant afgesloten speelplaatsen of -weides voor honden?
Ik ga altijd naar Kalmthout, maar daar durf ik het nog niet aan. Overigens mag het daar ook niet. Bij de Averegten (Heist-op-den-Berg) heb je wel een nette afgesloten weide, maar dat is een uur rijden... En onze hond heeft nog wel eens de neiging om er opeens (jack russel terriër in de puberteit) vandoor te gaan, dus het moet echt een afgesloten gebied zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Niet echt afgesloten, maar ga lekker naar de Rucphense hei, daar ga ik ook met de hond heen als ik een grote speelweide wil.
Hoi!quote:
Hoi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |