quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Even m'n Itunes aan het vernieuwen
quote:
Ik ben er nog langs gereden, ik twijfelde of ik zal gaan of niet.quote:
Niet zo gekquote:Op zondag 18 juli 2010 00:16 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik ben er nog langs gereden, ik twijfelde of ik zal gaan of niet.
Nah, doe maar niet.
Ja zo'n map heb ik ook, maar om de zoveel maanden moet ik em echt wel leegmaken hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 15:31 schreef teknomist het volgende:
Zo, even een map van een paar gig groot vol met losse nummers, plaatjes, txt-bestanden, filmpjes uitgezocht. Wat een takkewerk, het mapje heette "troep" waar ik alles in van verzameld had over de laatste 5 jaar.
Nja, dit was troep van vroeger waar later niks meer bij gekomen is eik sinds een migratie naar een nieuwe laptop, periode 2003-2008. Ik gooi het niet weg, want het is wel leuk om later te zien waar je toen mee bezig was inclusief complete msn logs e.d.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja zo'n map heb ik ook, maar om de zoveel maanden moet ik em echt wel leegmaken hoor
Ja, als je toch ruimte hebt waarom nietquote:Op zondag 18 juli 2010 17:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nja, dit was troep van vroeger waar later niks meer bij gekomen is eik sinds een migratie naar een nieuwe laptop, periode 2003-2008. Ik gooi het niet weg, want het is wel leuk om later te zien waar je toen mee bezig was inclusief complete msn logs e.d.
Ik heb ook wel eens als ik bijvoorbeeld een liedje zoek, dat ik dan 5 exemplaren vindt die allemaal op een andere plaats op de pc staanquote:Op zondag 18 juli 2010 18:11 schreef teknomist het volgende:
Ik heb het in ieder geval gescheiden qua bestandstypes (plaatjes, muziek, etc.) en alle tijdelijke troep (snelkoppelingen, dubbele kopieën) verwijderd, en nu is het een stuk overzichtelijker.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:09 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
* chewbacca_maatschappij wordt vandaag 17
Ja nog een jaartjequote:Op maandag 19 juli 2010 08:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Van harte Chew.
Je mag bijna een mening geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |