Want andersquote:Op maandag 19 juli 2010 02:12 schreef stijn_ het volgende:
Hier moet ik gepost hebben...
Er is nergens gezegd dat TS niet lelijk wasquote:
edit: toch maar even doorgelezen met een zak Sun Fields op schoot.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:50 schreef DEMAAR het volgende:
Nou, lang verhaal maar ik zal het proberen kort te houden. Einde.
Met een kater waarschijnlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 08:44 schreef Copycat het volgende:
En toen werd je wakker uit je alcoholdroom?
4. Het regende?!?!quote:Op maandag 19 juli 2010 09:21 schreef dikke_donder het volgende:
1. hoe kent ze jou familie en de mailadressen waar ze het heen moet sturen?
2. weet ze waar jij woont of je familie?
3.
Hier sloeg de bullshit-detector al uit...quote:Op maandag 19 juli 2010 01:50 schreef DEMAAR het volgende:
We hadden een aantal biertjes op en toen bestelde één van mn vrienden vierentwintig shotjes goldstrike voor ons drieën. Daarbovenop bestelde vriend #2 er nog twaalf bij en aan het eind van deze rit waren we behoorlijk lam.
Verkrachting in je slaap is geen verkrachting en derhalve niet strafbaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:38 schreef scrub_nurse het volgende:
op die fotos is duidelijk te zien dat je slaapt? verkrachting dus en chantage, aangifte doen zou ik zeggen
Als je slaapt kun je niet instemmen met sex en dus strafbaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Verkrachting in je slaap is geen verkrachting en derhalve niet strafbaar.
quote:Indien seksuele binnendringing gebeurt bij een kind (wettelijke leeftijdsgrens verschilt per land), spreekt men soms ongeacht eventuele dwang of toestemming van verkrachting. Dit omdat een kind niet in staat geacht wordt de handeling een halt toe te roepen, dan wel volgens verschillende rechtsystemen (waaronder het Amerikaanse) geen juridisch geldige toestemming kan verlenen. Dit kan ook gelden voor een mentaal geretardeerd of bewusteloos persoon. Los van de term verkrachting zijn deze handelingen in de Nederlandse wet in ieder geval apart strafbaar gesteld[3] [4].
meeste van dit soort topics gaan gewoon dicht hoor, en deze zometeen ookquote:Op maandag 19 juli 2010 12:27 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Zijn er nieuwe modjes op R&P ??
Zoveel trollen de laatste tijd waar serieus op wordt ingegaan...
Ze heeft de lijst van mn Facebook opgeschreven (die ik inmiddels voor de zekerheid maar verwijderd heb). Desalniettemin was ik daar dus te laat mee. Mijn adres was ook makkelijk te achterhalen dus ik neem aan dat ze inmiddels in het bezit is van mn adresgegevens.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:21 schreef dikke_donder het volgende:
1. hoe kent ze jou familie en de mailadressen waar ze het heen moet sturen?
2. weet ze waar jij woont of je familie?
3.
Het waren wel iets kleinere shotglaasjes dan de normale 50ml's. Daarvoor 'slechts' drie biertjes gedaan. Dit allemaal (plus twee colaatjes en een aantal waters) over een tijdsbestek van 5,5 uur. Maar zoals vermeld in de OP, ik was ook behoorlijk wasted.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
36 gold strikes met zijn drieen? Als dat echt zo is en je staat nog ben je een held, zeker als je daarnaast nog gewoon stevig bier hebt gedronken. Maar ik denk eerder dat het gelul is.
Dat is dus het laatste wat ik nog weet, omdat daarna het lichtje volledig uitging.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:38 schreef Rochgel het volgende:
Je weet nog wel dat je een mint drankje bij haar thuis hebt gedronken, maar niet meer of je anaal genomen bent door een chick![]()
![]()
![]()
![]()
Aangifte is wel een optie, maar ik ben bang dat ze de foto's dan juist online gaat zetten. Ik probeer middels deze weg te kijken of ik deze kwestie ook nog op een andere manier kan oplossen dan juridische stappen te ondernemen/aangifte te doen. Ik heb vanavond afgesproken met een kennis die bij de politie werkt, om te overleggen wat aangifte voor mij kan betekenen en wat de eventuele succeskans is.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:29 schreef Jolene22 het volgende:
Nee serieus, dit moet haast wel hoax zijn maar mocht dat niet het geval zijn waarom zit je dan anno nu geen aangifte te doen?
Het was gelukkig wel een kratje Heinekenquote:Op maandag 19 juli 2010 04:32 schreef Uiteraard het volgende:
Succes woensdag !
Eerst het gewonnen kratje bier van je maat maar leegzuipen
Hier ben je je dignity toch al verloren, dus als die foto's online komen: who caresquote:Aangezien het regende was het ook niet echt een optie om buiten te blijven slapen, dus ik weer met haar zoenen om vervolgens met haar mee naar huis te gaan.
Niet nu nee, maar laatst was er ook al zo'n topic over voorbinddildo's waarbij die gast vroeg of hij nu homo wasquote:Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef Re het volgende:
[..]
meeste van dit soort topics gaan gewoon dicht hoor, en deze zometeen ook, zijn er trouwens nog meer hoax topics nu open?
Dit dusquote:Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef Keltie het volgende:
Zet de foto's zelf online.. Dan is haar overwicht weg
Baasquote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef Spike1506 het volgende:
Doe een Joran van der Sloot-je en je "probleem" bestaat niet meer.
Hoe gaaf zou het zijn als dit waar was?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tering, ik dacht dat ìk onzintopics verzon
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik zou er gewoon op ingaan en tijdens de eerste keer sex in haar oog klaarkomen. Dat geeft tijdswinst en dan kun je snel alle foto's van haar computer wissen.
Nog een oplossing die tevens ook zeer effectief blijkt te zijn is om haar aorta te penetreren met een scherp object, hierna een ferme tik in het gelaat met een bespijkerde plank. Groetjes.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef eucalyptus het volgende:
Er is maar één oplossing voor dergelijke situaties, en die wordt ''bestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.''
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:15 schreef beertenderrr het volgende:
Dit zijn van die verhalen die jaren later nog over het politiebureau heengaan![]()
Hun zo van: weet je nog in 2010die gechanteerde kerel die in zn reet genomen werd, klassieker
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:15 schreef beertenderrr het volgende:
Dit zijn van die verhalen die jaren later nog over het politiebureau heengaan![]()
Hun zo van: weet je nog in 2010die gechanteerde kerel die in zn reet genomen werd, klassieker
![]()
![]()
Dat is wel heel erg eerlijk. Jammer.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:26 schreef Teteteterek het volgende:
Ik geloof er niet zo heel veel van als ik heel erg eerlijk ben
Mannen die sex willen met alles wat een pussy heeftquote:Op maandag 19 juli 2010 20:47 schreef breedboy het volgende:
waarom wil je er geen sex mee? pussy is pussy
Precies!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:47 schreef breedboy het volgende:
waarom wil je er geen sex mee? pussy is pussy
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:46 schreef swollywood het volgende:
Zo'n klik-aan-klik-uit stopcontact met afstandsbediening bij haar in de keuken plaatsen.
Gaskraan open en jij blaast op afstand die hele woning er uit met die radiocontrolled remote.![]()
Uiteraard wel als zij niet in het huis aanwezig natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:16 schreef focal het volgende:
Of vertel eerst een lang zielig verhaal hoe je in je jeugd in een jongerenkliniek heb gezeten omdat je, je huisdier doodmartelde. En dat toen je vrij gelaten werd je een misstap hebt begaan waar je liever niet over spreekt maar dat je vanwege je verleden het op ontoerekeningsvatbaar hebt kunnen gooien(hier moet je wel eng bij kijken) Vertel haar dat je hoopt dat jullie er samen uit kunnen komen aangezien je anders bang bent dat je een psychotische terugval krijgt. En dat wilt ze vast ook niet... Fake ook een tick. maar het zo creepy mogelijk met enge lachjes en vreemde verhalen. Vertel haar ook dat ze je niet hoeft te chanteren omdat je graag bij haar wilt zijn. Als kind had je je kat vermoord omdat je aan hem gehecht was, gelukkig wil je je nu wel binden... Probeer haar zo bang te krijgen dat ze absoluut niets te maken met je wilt hebben en nooit meer contact zoekt.
Hulde!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:16 schreef focal het volgende:
Of vertel eerst een lang zielig verhaal hoe je in je jeugd in een jongerenkliniek heb gezeten omdat je, je huisdier doodmartelde. En dat toen je vrij gelaten werd je een misstap hebt begaan waar je liever niet over spreekt maar dat je vanwege je verleden het op ontoerekeningsvatbaar hebt kunnen gooien(hier moet je wel eng bij kijken) Vertel haar dat je hoopt dat jullie er samen uit kunnen komen aangezien je anders bang bent dat je een psychotische terugval krijgt. En dat wilt ze vast ook niet... Fake ook een tick. maar het zo creepy mogelijk met enge lachjes en vreemde verhalen. Vertel haar ook dat ze je niet hoeft te chanteren omdat je graag bij haar wilt zijn. Als kind had je je kat vermoord omdat je aan hem gehecht was, gelukkig wil je je nu wel binden... Probeer haar zo bang te krijgen dat ze absoluut niets te maken met je wilt hebben en nooit meer contact zoekt.
Godver zeg, wat een baas ben je danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:16 schreef focal het volgende:
Zeg daarbij gewoon dat je haar niet vertrouwd! En dat je in haar telefoon wilt kijken met wie ze contacten heeft. Hier kunnen ze niet tegen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:16 schreef focal het volgende:
Hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:16 schreef focal het volgende:
surequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:10 schreef Bovenmens het volgende:
Spreek met haar af in je eigen huis. Sla haar vervolgens dood
Nee maar ik zou haar wel goed bang maken... je kunt eventueel wat negers inhuren om haar kapot te maken van binnen![]()
Je zou dr bijvoorbeeld kunnen onderschijten en daar foto's van maken... of euh... snij d'r clit eraf![]()
of je kunt ook zon tattoopen kopen... bind haar vast en dreig wat leuks op dr kop te schrijven, iets in de gedachten van; ik ben een lelijke kanker psychopaat
een meer logische mogelijkheid als je een pussy bent (dat eigenlijk verdient gechanteerd te worden); zorg dat je stinkt en heel slecht bent in bed...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:10 schreef Bovenmens het volgende:
Spreek met haar af in je eigen huis. Sla haar vervolgens dood
Nee maar ik zou haar wel goed bang maken... je kunt eventueel wat negers inhuren om haar kapot te maken van binnen![]()
Je zou dr bijvoorbeeld kunnen onderschijten en daar foto's van maken... of euh... snij d'r clit eraf![]()
of je kunt ook zon tattoopen kopen... bind haar vast en dreig wat leuks op dr kop te schrijven, iets in de gedachten van; ik ben een lelijke kanker psychopaat
een meer logische mogelijkheid als je een pussy bent (dat eigenlijk verdient gechanteerd te worden); zorg dat je stinkt en heel slecht bent in bed...
TS krijgt woensdag in wederom gedrogeerde toestand een uitje naar de stal aangeboden, waar hij zal worden onderwezen in de verschillen en overeenkomsten van de dieren op de boerderijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:42 schreef De_Groentenboer het volgende:
TS krijgt woensdag een knuppel in z'n nek en dan gebeurt het hele verhaal opnieuw.
Alleen dit keer met Gordon erbij.
Dude, je klinkt als een ervaringsdeskundige!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:16 schreef focal het volgende:
Eerst wurgsex en dan pas hiermee aankomen, voor wat extra effect.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:16 schreef focal het volgende:
goed verhaalquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:42 schreef DEMAAR het volgende:
[..]
Ik heb er drie.
1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
Je moet je gewoon helemaal uitleven op en in al haar openingen totdat ze niet meer normaal kan lopen ed. Door wat ze bij jou heeft gedaan heb je je free-pass (quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef Inverted_World het volgende:
TS heb je zin in je date vanavond?![]()
idd! Doe anders ff pics van haar hyves, kunnen we beoordelen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:17 schreef maxmit het volgende:
Als we dan toch bezig zijn kun je het ook een klein beetje van de positieve kant bekijken...
Je hebt een kinky neukertje waar je je op kunt uitleven![]()
Beetje jammer dat ze lelijk is natuurlijk
Hij zal wel niet op zijn hoogtepunt zijn gekomenquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef Re het volgende:
Tsja, het is een beetje over zijn hoogtepunt heen geloof ik.
Dan kijk je naar datum en tijdstip van de OP, niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef Gizmo112 het volgende:
Welke is nu de lemming![]()
Ik heb een slaaf
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef SwissDutchy het volgende:
[..]
Dan kijk je naar datum en tijdstip van de OP, niet zo moeilijk toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Inderdaad, websites als Geenstijl en andere sites krijgen dagelijks énorme boetes omdat ze foto's van iemand plaatsenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:53 schreef silent_scream1 het volgende:
Als ze foto's van jou publiceert op internet tegen je wil in, kan je je beroepen op portretrecht en aangifte doen.
Zij zal hiervoor een boete krijgen (ligt ook aan de ernst van de foto's, wat in dit geval vrij ernstig zal zijn).
Meer info kan je vinden op:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht
(er staat ook bij welke sancties erop staan).
-edit- plus je kan haar aangeven voor aanranding/verkrachting. ze heeft immers het bewijs dat ze die dildo bij je heeft gebruikt op die foto's.
Succes!
Ik kan haast niet wachtenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:42 schreef julian6 het volgende:
Heeft TS al een mooie update van dit prachtige verhaal?
geenstijl plaatst voornamelijk foto's van mensen mrs publieke functies. Die hebben wat dat betreft wat minder rechten. Tevens is de inhoud van de foto's anders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Inderdaad, websites als Geenstijl en andere sites krijgen dagelijks énorme boetes omdat ze foto's van iemand plaatsen
Geilquote:Op maandag 19 juli 2010 01:50 schreef DEMAAR het volgende:
Nou, lang verhaal maar ik zal het proberen kort te houden. TS ging een weekje of twee geleden met twee vrienden de stad in en dat liep een beetje uit de hand. We hadden een aantal biertjes op en toen bestelde één van mn vrienden vierentwintig shotjes goldstrike voor ons drieën. Daarbovenop bestelde vriend #2 er nog twaalf bij en aan het eind van deze rit waren we behoorlijk lam. Ik kon nog wel recht op mn benen staan maar daar was eigenlijk alles ook wel mee gezegd.
Nadat we de goldstrike achter de kiezen hadden keken we een beetje rond, en zagen we toevallig een paar ultralelijke meisjes aan de bar. Ze zagen er zelfs ultralelijk uit na alle alcohol die we op hadden, het was dus behoorlijk ernstig. Wij een beetje lachen, biedt vriend #1 een kratje bier aan degene die met de lelijkste van het stel zou zoenen. Aangezien ik een neusje heb voor dit soort achterlijke 'weddenschapen', weet je dus al hoe dit is afgelopen.
Even later was het inmiddels een uurtje of half drie 's nachts en toen moesten vriend #1 en #2 allebei pissen. Ik wachten aan de bar, maar vijftien minuten waren ze nog niet terug. Bleek dus dat vriend #2 de wc had ondergekotst en ze er vervolgens allebei waren uitgezet na onenigheid met één van de uitsmijters. Enfin, ik heb ook geen eeuwenlang geduld en ik dacht er ook maar aan om naar huis te gaan. Blijkt dus dat ik mn huissleutels per ongeluk thuis had laten liggen (wat me echt NOOIT overkomt). Ik bellen naar een hele zooi vrienden, maar omdat ik wel eens vaker 's nachts lam mensen heb opgebelt negeerde iedereen dit dus.
Duikt vervolgens lelijke chick ineens weer op. Aangezien het regende was het ook niet echt een optie om buiten te blijven slapen, dus ik weer met haar zoenen om vervolgens met haar mee naar huis te gaan. Eenmaal daar aangekomen één drankje gedaan (iets met mint ofzo). We hadden in ieder geval die nacht geen seks gehad. Maar nu komt het: ik werd de volgende ochtend wakker en ik lag dus opeens met handboeien vastgeketend aan haar bed. Ik had geen kleding meer aan terwijl ik me niet kon herinneren iets te hebben uitgetrokken, en ik had ook best wel last van mn reet.
Zij was al wakker en ze hoorde ook dat ik wakker werd. Ik vroeg of ze me los kon maken, zij vroeg of ik me nog iets herinnerde van de nacht. Ik wist dus ook oprecht van niks, nadat ik ernaar vroeg giechelde ze het een beetje weg en zei ze: 'oh, niks hoor'. Ik hoefde het eigenlijk ook niet te weten. Enfin, mn buurman met reservesleutel was thuis gekomen dus ik besloot om mn biezen te pakken. Nu kreeg ik gister ineens een telefoontje (van haar, ze had kennelijk mn nr geregistreerd toen ik bij haar was ofzo) met de vraag of ik even in mn mail wilde kijken. Staan er dus hele ernstige foto's in van een slapende ik en een voorbindpenis (zal er verder niet op ingaan).Hoe kan ik dat in godsnaam niet gemerkt hebben in mn slaap? Ik moet dus echt wel gedrogeerd zijn oid. Enfin, ze wil nu dus dat ik twee keer per week seks met haar heb, anders dreigt ze de foto's naar m'n hele familie en vriendenkring te sturen.
Ze wil dat ik woensdagavond nu voor de eerste keer kom. Wat moet ik hier nou in godsnaam mee doen? Als ik naar de politie ga, zal ze de foto's zeker wel online zetten ofzo. Dat staat voor mij dus gelijk aan emigreren naar Timboektoe.Tevens heeft ze me gechanteerd via de telefoon, ik heb dus zelfs helemaal geen bewijs behalve de foto's zelf. Het is ook niet echt een lekkere binnenkomer om aangifte mee te gaan doen, als ik dan die foto's als 'bewijsmateriaal' moet laten zien. En gewoon maar geslachtsgemeenschap met haar hebben is ook niet echt een optie want dan blijf ik waarschijnlijk het komende jaar gechanteerd worden. Ik had zelf al wel lopen brainstormen, ik zat er aan te denken om een HIV uitslag te faken en haar te vertellen dat ik HIV heb, dan wil ze in ieder geval geen seks. Maar dat betekent nog steeds dat het heel gevoelig materiaal is voor mij en dat ze dan vast wel een andere wens verzint.
Advies en serieuze reacties graag
Dude... wss alleen fototoestel en 1 PC. Dus gewoon installatie CD er in en leegflikkeren die handel. Heeft ze zelf op der af geroepen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:08 schreef Futureone het volgende:
Gozer luister, als ik jou was was ik naar haar toegegaan en gewoon doen of je haar leuk vind en doet alsof je haar vriendje bent, vervolgens neuk je haar kapot en uiteindelijk valt ze in slaap omdat ze doodmoe is, zorg dat je zelf wakker blijft. Bind haar vast en bedreig haar met de dood, vraag haar waar de originele foto's zijn en eventuele replica's. Dit zal ze uiteindelijk moeten geven omdat ze niks anders kan.
Zoek haar hele huis door naar eventueel fotomateriaal, pc's, laptop, fototoestel etc.., als ze een wachtwoord op haar pc heeft dwing je haar er toe om dit te geven. Verwijder alles wat op de laptop staat en op haar computer haal je gewoon de HD eruit en plaats je een oude van jezelf ofzo. Vervolgens bind je haar los, klap je haar paar keer en gaat naar huis.
* Je kan wat LSD gebruiken voor beter succes
* Je kan ook wat foto's van haar maken.
* Make a porn movie maar blur jezelf.
*GEGARANDEERD SUCCES*
En nodig een voetbalteam uit 1 of ander afrikaans land uit. Orgies met blacks doen het ook altijd goed in dat soort situatiesquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:08 schreef Futureone het volgende:
Gozer luister, als ik jou was was ik naar haar toegegaan en gewoon doen of je haar leuk vind en doet alsof je haar vriendje bent, vervolgens neuk je haar kapot en uiteindelijk valt ze in slaap omdat ze doodmoe is, zorg dat je zelf wakker blijft. Bind haar vast en bedreig haar met de dood, vraag haar waar de originele foto's zijn en eventuele replica's. Dit zal ze uiteindelijk moeten geven omdat ze niks anders kan.
Zoek haar hele huis door naar eventueel fotomateriaal, pc's, laptop, fototoestel etc.., als ze een wachtwoord op haar pc heeft dwing je haar er toe om dit te geven. Verwijder alles wat op de laptop staat en op haar computer haal je gewoon de HD eruit en plaats je een oude van jezelf ofzo. Vervolgens bind je haar los, klap je haar paar keer en gaat naar huis.
* Je kan wat LSD gebruiken voor beter succes
* Je kan ook wat foto's van haar maken.
* Make a porn movie maar blur jezelf.
*GEGARANDEERD SUCCES*
oei... Daar gaat de eerste foto waarschijnlijk. Misschien ook wel op fok? :pquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ja zeg.. Ze is erachter gekomen dat ie weliswaar niet naar de politie durft maar wel stiekem op Fok zit te posten.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:12 schreef ShiroYasha het volgende:
Wat een mooi verhaal TS, hopelijk kom je snel terug met een vervolg! en bewijs
Kennis zei dat ik dan wel in het bezit moet zijn van bewijs van afpersing. Het zou weliswaar geen vereiste zijn om aangifte te doen, maar het zou de procedure wel enorm versnellen en de kans op een succesvolle afronding zou hiermee een stuk groter zijn. Dus TS moest afpersingbewijs regelen, en TS kreeg hiervoor ineens een briljant ideequote:Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, door geweld of bedreiging met geweld iemand dwingt hetzij tot de afgifte van enig goed dat geheel of ten dele aan deze of aan een derde toebehoort, hetzij tot het aangaan van een schuld of het tenietdoen van een inschuld, hetzij tot het ter beschikking stellen van gegevens, wordt, als schuldig aan afpersing, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:41 schreef Carmw het volgende:
Pics van de blauwe tepel en krassen van haar nagels, dan geloof ik het.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:37 schreef focal het volgende:
''En zo hebben je opa en oma elkaar leren kennen''
Lijkt me onzin. Gebeurt ook wel eens bij geschillen tussen werkgever en werknemer om mobbing hard te maken enzo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een gesprek stiekem opnemen is onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal, heb je geen bal aan. Heeft je vriendje bij de politie dat niet verteld?
Gisteren was hij vol geloof ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Er was al een deel 2?Terwijl deze nog niet vol is
Wat denk je wat er zwaarder weegt? De waarheid of iemand sexueel misbruikt is of een telefoongesprekje wat zogezegd onrechtmatig verkregen is? Ik zou het wel weten als rechterquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een gesprek stiekem opnemen is onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal, heb je geen bal aan. Heeft je vriendje bij de politie dat niet verteld?
Zeggen dat je geen homo bent, maar het blijkbaar wel zo lekker vond dat je nog terug gaat om te sexen met diegene die je in je anus heeft geneukt is ook redelijk tegenstrijdig niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:31 schreef tsjas het volgende:
lelijke chick
Is dat niet een tegenstrijdige term?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |