Nou kijk. Ik ging samen met een vriendin van mij de stad in. We hadden een paar wijntjes op, niet dronken enzo. Komt er op een gegeven moment een jongen naar me toe, stomdronken en niet doorhebbend dat ik hun gesprek kon horen.
Iets over een weddenschap en lelijke wijven. Die jongen wou met mij zoenen maar ach, hij zag er leuk uit dus van het een kwam het ander.
Natuurlijk wou hij alleen maar met mij zoenen vanwege die weddenschap maar ik had een plannetje bedacht. Thuis had ik nog burundanga liggen, dit leek me wel het juiste moment om dat te gebruiken.
Na een uurtje vertrok hij naar huis en toen heb ik hem gevolgd. Bij zijn huis aangekomen zag ik dat hij zijn sleutels niet kon vinden. Hij probeerde nog naar mensen te bellen maar tevergeefs . Gelukkig was ik in de buurt en ging nog maar even gebruik maken van het feit dat hij dronken was. Na even gezoend te hebben met hem bood ik hem aan om bij mij thuis te slapen.
Bij mij thuis aangekomen heb ik hem een drankje gegeven met burundanga erin. Na een paar minuten gehoorzaamde hij mij alsof het een lief braaf hondje was. Vanaf dat moment was mijn wraak actie begonnen. Ik had mijn handboeien gepakt, daarna heb ik hem uitgekleed en hem vast gemaakt aan het bed. Toen had ik mijn voorbind-dildo voorgebonden en ging hem eens flink 'verwennen'.

Ondertussen heb ik een aantal leuke fotootjes gemaakt.
Na een tijdje had ik genoeg en ging verder met mijn wraakactie. Ik had hem zijn e-mail en wachtwoord gevraagd,
en dus ook gekregen. Ik op zijn e-mail adres ingelogd en zijn adresboek geïmporteerd op mijn computer. Nou kan ik al zijn vrienden en familie de spannende foto's mailen van onze leuke avond.
Ik heb ook gelijk even zijn nummer gevraagd zodat ik hem kan informeren.
Toen hij de volgende ochtend wakker was geworden vroeg hij aan aan mij, vol verbazing, of ik hem los kon maken. Dat deed ik en vroeg hem of hij zich nog wat herinnerde van de nacht. Natuurlijk wist hij dat niet meer. Daarna was hij snel naar huis gegaan.
Gister heb ik hem gebeld dat hij even in zijn inbox moest kijken. Ik heb hem een paar foto's opgestuurd van onze leuke avond. Ik heb met hem een afspraak gemaakt dat hij twee keer per week bij mij langs komt en seks met mij heeft.
Wel op mijn manier natuurlijk. Als hij dat niet doe stuur ik de foto's naar zijn familie en vrienden.
Hij komt zo voor de eerste keer bij mij langs. Wat zal ik eens voor hem verzinnen? Gelijk er tegenaan gaan of rustig beginnen? Graag snel reacties want het duurt waarschijnlijk niet lang meer voordat hij hier is.
Graag serieuze reacties.